Iig impliceert hij dat iedere niet basisspeler een geldwolf is...quote:Op donderdag 8 maart 2007 13:04 schreef MaxPower het volgende:
Dat zeg je niet, maar je impliceert daarmee dat elke voetballer een geldwolf is? (wat op zich ook wel klopt)
Dat zegt genoeg over Kalou.quote:Op donderdag 8 maart 2007 13:21 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Gaat ie weer schelden... Zielig ben je ook he![]()
Hij hoopte gewoon bij chelsea vaste waarde te worden, net zoals iedereen dat daar wil. Dat je daar veel concurrentie hebt hoeft niet te betekenen dat je t voor het geld doet.
Nee, dat impliceer ik niet.quote:Op donderdag 8 maart 2007 13:26 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Iig impliceert hij dat iedere niet basisspeler een geldwolf is...
Verplaats jezelf nou eens in die gozer. Je bent Keltie, groot talent van Feijenoord. Top clubs volgens je en Chelsea wil je hebben. Dan is dat toch geweldig. Hele mooie kans om naar 1 van de beste clubs ter wereld te gaan...quote:
Ik ga wel boven je gescheld staanquote:Op donderdag 8 maart 2007 14:01 schreef Keltie het volgende:
[..]
Nee, dat impliceer ik niet.
Ook hier is "Knurftje" van toepassing, niets met zieligheid te maken maar je roept het over jezelf af.
quote:Op donderdag 8 maart 2007 12:34 schreef Keltie het volgende:
[..]
Euh, je gaat niet naar dit Chelsea om iedere match in de basis te staan.
1) omdat er voor mij geen club mooier is dan Feijenoord/.quote:Op donderdag 8 maart 2007 14:05 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Verplaats jezelf nou eens in die gozer. Je bent Keltie, groot talent van Feijenoord. Top clubs volgens je en Chelsea wil je hebben. Dan is dat toch geweldig. Hele mooie kans om naar 1 van de beste clubs ter wereld te gaan...Je kan natuurlijk ook zeggen van nee ik doe t niet want de coincurrentie is te groot. Maar waarom zou je het niet proberen, misschien word je daar wel de nieuwe Pele
![]()
Zie mijn vorige post.quote:Op donderdag 8 maart 2007 14:06 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik ga wel boven je gescheld staan
Maar wat bedoel je hier dan mee?
[..]
Nee om een grote voetballer te wordenquote:Op donderdag 8 maart 2007 14:09 schreef Keltie het volgende:
[..]
Zie mijn vorige post.
Ik bedoel hiermee dat je, als talent zijnde (want daar hebben we het over; S. Kalou is een talent, niets meer en niets minder) niet naar Chelsea gaat om veel aan de bak te komen.
Huh, toen die spelers gehaald zijn, zat Bosz er toch ook al? En wel een hele slimme opmerking van hem tov bijvoorbeeld Lucius of Charisteas.quote:Op woensdag 7 maart 2007 20:54 schreef Dos37 het volgende:
idd wat een verstand die knakker
Bosz: Engelaar niet goed genoeg, we scouten op hoger niveau
In De Telegraaf laat Peter Bosz weten dat de kwaliteitseisen in de scouting enorm worden opgeschroefd. Een speler als Orlando Engelaar, de architect van het geroemde middenveld van FC Twente en oud-Feyenoorder, zou dan niet in beeld komen. „Wij scouten op een hoger niveau. Ook zou met dit plan in de hand geen plaats zijn voor de door ons gedane aankopen afgelopen zomer.”![]()
quote:Op maandag 12 maart 2007 22:29 schreef hello_moto1992 het volgende:
[..]
![]()
Hij flikt het weer, nu heeft de ene of andere makelaar zonder licentie![]()
Als Johan niet lult![]()
Die gast heeft nog nooit een topper gescout voor wat voor een club dan ook.quote:GERARDS DOET SCOUTING FEYENOORD´
Door berichten in diverse media is de afgelopen dagen bij sommige supporters de indruk gewekt dat Peter Gerards aangesteld zou zijn om te scouten voor Feyenoord of zelfs de scouting van Feyenoord overneemt. De waarheid ligt een stuk genuanceerder. Feyenoord heeft al jaren een eigen scoutingsorganisatie, die in de afgelopen periode fors uitgebreid is. Onder leiding van hoofdscout Michel Beukers heeft de club nu drie full-time scouts, waarvan twee zich op Nederland en Europa richten en één zich full-time op Zuid-Amerika. Daarnaast is het de bedoeling op korte termijn een vierde fulltime scout aan te stellen en heeft de club een zeer uitgebreid scoutingsapparaat voor de jeugd. Verder maakt de club ten einde het netwerk verder te vergroten vanaf nu - voorlopig voor een jaar - gebruik van adviezen en de database van het bureau Soccer Scouting Consultancy van Peter Gerards en Ben Hendriks. Dat bureau heeft in het verleden ook voor andere grote clubs in ons land gewerkt, is wereldwijd in veertien landen actief en kan Feyenoord daardoor desgevraagd voorzien van nuttige informatie. In de totale scouting van Feyenoord is het bureau dus als hulpmiddel en klankbord een waardevol, maar bescheiden radertje.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |