abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_47021959
Live

Onderwerp van gesprek, middle east peace process

Mensen die dit nu bekijken en eventueel een mening hebben?

Erg frappant dat hij eerst gematigd begon en dat het dus uiteindelijk over ' de onderdrukte' palesteinen ging
Ik kijk graag sterren.
Bruine sterren.
  woensdag 7 maart 2007 @ 17:31:30 #2
111528 Viajero
Who dares wins
pi_47022160
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 17:25 schreef KlootMajoor het volgende:
Live

Onderwerp van gesprek, middle east peace process

Mensen die dit nu bekijken en eventueel een mening hebben?

Erg frappant dat hij eerst gematigd begon en dat het dus uiteindelijk over ' de onderdrukte' palesteinen ging
Ik ben het niet aan het kijken, maar hij zal het wel over die arme Palestijnen moeten hebben. Meer dan de helft van zijn onderdanen is Palestijn.

Groot respect voor het Jordaanse koningshuis, ondanks alle haat waar ze midden tussenin zitten blijven ze op zoek naar vrede en verzoening.
It really is just like a medieval doctor bleeding his patient, observing that the patient is getting sicker, not better, and deciding that this calls for even more bleeding.
pi_47022397
Hij legt de hoop in 'Amerikaans' leiderschap, om zo vrede kunnen te bewerkstelligen in het M-O

Erg charismatisch die vent, goed gebekt, quote zelfs Roosenveld maar legt toch wel veel accent op de Palensteinen die het slcht hebben , al worden de Israeliers ook genoemd

Jammer genoeg zal echte vrede er nooit inzitten
Ik kijk graag sterren.
Bruine sterren.
pi_47028270
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 17:38 schreef KlootMajoor het volgende:
Hij legt de hoop in 'Amerikaans' leiderschap, om zo vrede kunnen te bewerkstelligen in het M-O

Erg charismatisch die vent, goed gebekt, quote zelfs Roosenveld maar legt toch wel veel accent op de Palensteinen die het slcht hebben , al worden de Israeliers ook genoemd

Jammer genoeg zal echte vrede er nooit inzitten
er zouden meer van zulke mensen in het MO aan de macht moeten zitten.
Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.
''And the Germans kill the Jews, And the Jews kill the Arabs, And the Arabs kill the hostages
And that is the news.''
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')