lees het nu pasquote:Op woensdag 7 maart 2007 17:07 schreef SEMTEX het volgende:
Ik vind de tweeling en Christa erg ok. Oh en bedankt Puckzz, voor het plakken.
Ben trouwens aangenomen.
Ja, ze gaan rekening houden met concurrerende zendersquote:Op maandag 12 maart 2007 12:33 schreef LeBeau het volgende:
Zend de eerste aflevering vooral op hetzelfde tijdstip als Grey's Anatomy uit, mongolen.Wacht dan een week tot Net 5 stopt met Grey's, of wacht een week en zend het om half tien uit.
greys stop niet....doh. zijn net begonnen met nieuw seizoenquote:Op maandag 12 maart 2007 12:33 schreef LeBeau het volgende:
Zend de eerste aflevering vooral op hetzelfde tijdstip als Grey's Anatomy uit, mongolen.Wacht dan een week tot Net 5 stopt met Grey's, of wacht een week en zend het om half tien uit.
vond ik op een andere website, waar ze een HNTM2 topic hadden geopendquote:rechtstreeks van hun partypeeps
http://beta.pp2g.com/members/RiiveR.aspx
TwIn-Style (Lois dus) Geplaatst op: januari 2006
wie demnk jij wel niet dat je bent kk dikke kk hoer hahaha zogenaamd heb ik annorexia lieve sgat met dit lichaam kom ik verder dan dat jij komt met die grote dikke pens van je ik heb scheit aan jou hahaha ik ben model en verdien daar met gekld mee jij bent een hopeloze kachbe hahahahhahaha hahahha ooh meisjuh egt waarom doe je stoer man ik begrijp het niet man ik boedoel ik hoef geen annorexia te hebben ik heb het lichaam waar jij van droomt jij kan misschien wel een paar keer gaan kotsen want anders krijg je nooit dat lichaam wat jij wilt hahahahha ooh my god waarom denk je nog dat je me disst ik heb egt medelijden met je man waarscheinlijk zit je in een fase dat je nogniet weet wie je helemaal bent nou sgat ik haal je er wel ff uit ik vertel je wel ff wat je bent en wie je bent nou wat je bent kan ik wel vertellen je bent een koulo kachbe
stond ook al in het vorige topicquote:Op maandag 12 maart 2007 14:25 schreef Jerruh het volgende:
[..]
vond ik op een andere website, waar ze een HNTM2 topic hadden geopend!
Wat... ergquote:Op maandag 12 maart 2007 14:25 schreef Jerruh het volgende:
[..]
Een koulo kachbe. Ik weet bij God niet wat het is, maar het klinkt wel heel erg euh ... ergquote:Op maandag 12 maart 2007 14:25 schreef Jerruh het volgende:
ik vertel je wel ff wat je bent en wie je bent nou wat je bent kan ik wel vertellen je bent een koulo kachbe
Volgens mij is dat de meest lange zin everquote:Op maandag 12 maart 2007 14:25 schreef Jerruh het volgende:
[..]
Alle voordelen over het vmbo (waar ze volgens hun profielen vandaan komen) worden door hen bevestigd.quote:Op maandag 12 maart 2007 15:25 schreef Koningin het volgende:
Ik heb ze gister gezien bij Life and Cooking
Nou qua intelligentie schoppen ze het niet ver volgens mij, kwamen nogal oppervlakkig over.
Ik heb even gezocht op internet en volgens mij betekent het kuthoer.quote:Op maandag 12 maart 2007 14:42 schreef Copycat het volgende:
[..]
Een koulo kachbe. Ik weet bij God niet wat het is, maar het klinkt wel heel erg euh ... erg.
Gelukkig maar dat het Holland's Next Top Model is en niet Holland's Next Rocket Scientistquote:Op maandag 12 maart 2007 15:35 schreef apestaartje het volgende:
[..]
Alle voordelen over het vmbo (waar ze volgens hun profielen vandaan komen) worden door hen bevestigd.
dat is toch wel heel ernstigquote:Op maandag 12 maart 2007 14:25 schreef Jerruh het volgende:
[..]
Het is anorexia, en de punten en hoofdletters zijn ook in geen velden of wegen te bekennen...quote:Op maandag 12 maart 2007 14:51 schreef Puckzzz het volgende:
TwIn-Style (Lois dus) Geplaatst op: januari 2006
wie demnk jij wel niet dat je bent kk dikke kk hoer hahaha zogenaamd heb ik annorexia lieve sgchat met dit lichaam kom ik verder dan dat jij komt met die grote dikke pens van je ik heb scheiijt aan jou hahaha ik ben model en verdien daar met gekld mee jij bent een hopeloze kachbehahahahhahaha hahahha ooh meisjuhe egcht waarom doe je stoer man ik begrijp het niet man ik boedoel ik hoef geen annorexia te hebben ik heb het lichaam waar jij van droomt jij kan misschien wel een paar keer gaan kotsen want anders krijg je nooit dat lichaam wat jij wilt hahahahha ooh my god waarom denk je nog dat je me disst ik heb egcht medelijden met je man waarscheiijnlijk zit je in een fase dat je nog<spatie>niet weet wie je helemaal bent nou sgchat ik haal je er wel ff uit ik vertel je wel ff wat je bent en wie je bent nou wat je bent kan ik wel vertellen je bent een koulo kachbe
![]()
* Puckzzz dacht het even te vertalen, maar het wordt er alleen maar onduidelijker van
Toepsssssquote:Op maandag 12 maart 2007 18:02 schreef Toeps het volgende:
[..]
Het is anorexia, en de punten en hoofdletters zijn ook in geen velden of wegen te bekennen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |