abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_47120469
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 16:52 schreef vinnieboy het volgende:
Wat een verassing
pi_47120511
quote:
Op zaterdag 10 maart 2007 00:27 schreef MrVVD het volgende:

[..]

we hadden het over kut marokkaantjes bullshitboy. dat je dom bent wisten we al maar je haalt nu de onderwerpen doorelkaar
Bullshitboy is niet dom, hij verdomd het alleen om de problemen met Marokkanen uit een nederlands oogpunt te bekijken.
pi_47120574
quote:
Op zaterdag 10 maart 2007 09:19 schreef dagizmo het volgende:

[..]

Er vreemd vind je niet? Dat de helft van de Nederlanders het met hem eens is. Hoe zou dat toch komen? Heeft Wilders iedereen persoonlijk overgehaald? Of zegt hij wat een ander niet durft te zeggen?
Dat laatste natuurlijk. Alleen z'n kortzichtige tegenstanders noemen 'm een populist!
pi_47120581
quote:
Op zaterdag 10 maart 2007 12:23 schreef progrock het volgende:

[..]

Dat laatste natuurlijk. Alleen z'n kortzichtige tegenstanders noemen 'm een populist!
Sorry, OPPORTUNIST!
pi_47120867
quote:
Op zaterdag 10 maart 2007 11:02 schreef MrVVD het volgende:

[..]

het is wel goed met jou,

probeer niet de baas te spelen over mij ok ?
Ok, baas.
pi_47120886
quote:
Op zaterdag 10 maart 2007 12:08 schreef progrock het volgende:

[..]

proef de sarcasme
Sarcasme is onzijdig, dus HET!
Ja, ja werd al door een ander gecorrigeerd
  zaterdag 10 maart 2007 @ 13:34:09 #207
147271 fuckbuddy
Ken sent me
pi_47122225
Zoals al reeds eerder gezegd, boven zee eruit flikkeren die gasten.
Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
pi_47122239
http://www.nu.nl/news/100(...)erpen_geronseld.html

Mensensmokkel

VVD-Tweede Kamerlid Fred Teeven noemde het zaterdag op Radio 2 een moderne vorm van mensenhandel. Hij vindt dat de Nederlandse en Belgische politie snel de handen ineen moeten slaan om hier een eind aan te maken. Hij gaat minister Hirsch Ballin van Justitie vragen actie te ondernemen.
  zaterdag 10 maart 2007 @ 13:37:49 #210
117098 Hathor
Effe niet
pi_47122315
quote:
Op zaterdag 10 maart 2007 12:35 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Ok, baas.
Baas B ?
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
  zaterdag 10 maart 2007 @ 13:40:33 #211
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_47122379
quote:
Op vrijdag 9 maart 2007 11:52 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Ten eerste ontken ik nergens dat de loverboy problematiek wordt veroorzaakt door Marokkenen. Ik weet dit en bovendien ontken ik het nergens.
Weet je.. ik ga dat gewoon wel ontkennen.
Vroeger, toen de Marokkanen in Nederland nog op 1 hand te tellen waren, zaten de hoerenbuurten in Nederland ook vol. En iedereen die denkt dat die vrouwen dat vrijwillig deden, raad ik aan om zich eens in de materie te verdiepen.
Idem voor de oostblokhoeren die tegenwoordig achter de roodverlichte ramen zitten. Hoeveel daarvan zitten er vrijwillig?
En dan is er nu idd nog een groep die door een Marokkaan gedwongen wordt ja... Maar het is te kortzichtig en te stompzinnig om op de Wildersmanier naar deze problematiek te kijken en te roepen dat de Marokkanen de problemen veroorzaken. Zij doen niet anders dan wat al decennialang in Nederland heel normaal wordt gevonden
If you wish to be a success in the world, promise everything, deliver nothing.
Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
Victory belongs to the most persevering
  zaterdag 10 maart 2007 @ 13:56:06 #212
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_47122757
quote:
Op zaterdag 10 maart 2007 12:19 schreef Urquhart het volgende:

[..]
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_47123611
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 16:58 schreef teamlead het volgende:

[..]

ow nee, sorry.. de dames zijn niet marokaans en dus neit verantwoordelijk
Heet "grooming" hier en is strafbaar.
Een minderjarige psychologisch sturen voor sexuele activiteiten......
Muslims are the only people who make a lesbian feminist look moderate.
pi_47123779
Ik kan er ook niks aan dien dat ik al dat vrouwelijk schoon aantrek
  zaterdag 10 maart 2007 @ 14:45:04 #215
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_47123889
quote:
Op zaterdag 10 maart 2007 14:40 schreef Chadi het volgende:
Ik kan er ook niks aan dien dat ik al dat vrouwelijk schoon aantrek
het gaat er meer om wat je er vervolgens mee doet... met die onzekere, vaak misbruikte of onbegrepen, tieners.
pi_47124306
Net als pedo's veplichte castratie
Muslims are the only people who make a lesbian feminist look moderate.
pi_47124496
Tsjah het is vaak lastig te bewijzen omdat die domme snollen echt geloven dat die gast het voor hen doet
  zaterdag 10 maart 2007 @ 15:11:16 #218
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_47124510
quote:
Op zaterdag 10 maart 2007 15:10 schreef Chadi het volgende:
Tsjah het is vaak lastig te bewijzen omdat die domme snollen echt geloven dat die gast het voor hen doet
Dat doet 'ie toch ook?
Money is short, times are hard, here's my fucking business card!
"I never let my schooling interfere with my education." — Mark Twain
pi_47124541
quote:
Op zaterdag 10 maart 2007 15:11 schreef Lemmeb het volgende:

[..]

Dat doet 'ie toch ook?
Ja hij zakken vullen en zij andermans zak legen
  zaterdag 10 maart 2007 @ 15:16:24 #220
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_47124602
quote:
Op zaterdag 10 maart 2007 15:10 schreef Chadi het volgende:
"Tsjah het is vaak lastig te bewijzen begrijpen dat die domme onzekere snollen meisjes echt geloven dat die gast het laagste en smerigste tuig het voor hen doet "

zeiksnol.
  zaterdag 10 maart 2007 @ 16:10:23 #221
54281 hallodagg
Lekker peuzelen
pi_47125934
quote:
Op zaterdag 10 maart 2007 15:13 schreef Chadi het volgende:

[..]

Ja hij zakken vullen en zij andermans zak legen
Die zoute stokjes...
pi_47136952
Wat mij vooral in deze discussie opvalt is dat er blijkbaar alleen vanuit wordt gegaan dat de meisjes uitsluitend psychologisch worden gedwongen. Niets is minder waar. Hoewel er tijdens de grooming meestal geen geweld aan te pas komt, wordt deze fase wel gebruikt (lees: misbruikt) om zoveel mogelijk informatie uit het meisje te verkrijgen. Op die manier komt de loverboy al haar kwetsbare plekken te weten. Vervolgens misbruikt hij die kennis om haar tot prostitutie te dwingen. Dit kán bijv. óók door te dreigen met geweld naar haar familie. En als er inmiddels (fysiek) geweld naar het slachtoffer is gebruikt, zal dat chantagemiddel zeker grote indruk maken... Daarnaast is het een gegeven dat vele loverboys ook illegaal wapens bezitten.... en tja, kan je het een meisje kwalijk nemen dat ze bang is om vermoord te worden, of dat haar familie vermoord wordt? IK niet tenminste.

Een andere belangrijke factor is het feit dat loverboys zelden alleen opereren. Over het algemeen betreft het een heel netwerk van jongens/mannen die gezamenlijk het meisje doeltreffend weten te isoleren. Kortom, het meisje krijgt geeneens de kans om "bij zinnen" te komen (laat staan, te weigeren). Niet voor niets zitten er (zelfs vandaag) diverse slachtoffers in gevangenissen (zonder enig strafbaar feit) omdat dat de enige manier is om henzelf, danwel hun familie, te beschermen voor het geweld van de loverboys.

Waar ik me ook aan stoor is de misvatting dat het altijd om zwakzinnige, gedragsgestoorde of anderszins kwetsbare meisjes zou gaan. Net alsof het een intelligente, hoog opgeleide, uit de midden/hogere klasse en zelfbewuste meisjes niet zou kunnen overkomen. Keep dreaming!!!
Het enige verschil zal het pressiemiddel zijn. Verder is er geen enkel verschil.
Maar ja, het doet natuurlijk wel geruststellend aan, die gedachte dat het JOUW dochter niet zal overkomen....

Tot slot nog dit. Het is opvallend dat de marokkanen (maar ook antillianen) sterk oververtegenwoordigd zijn als het gaat om loverboys. Wat ik ook erg opvallend vind, is dat er blijkbaar geen enkele persoon uit de omgeving van die loverboys (buren, ouders, broers/zusters, overige (naaste) familie, imam, whatever) zich geroepen voelt om hen ter verantwoording te roepen. Vooral omdat er klaarblijkelijk wél een heel sterke sociale controle op het gedrag van de meisjes is..... Verdomde dubbele kutmoraal!!!! LETTERLIJK!!!
  zaterdag 10 maart 2007 @ 22:29:18 #223
3767 Herald
Come get some
pi_47138043
Mooie post stopnaald, jammergenoeg wordt dat soort informatie nooit gelezen. Of wel gelezen en dan beseft iedereen dat ze er niks op kunnen zeggen omdat het de waarheid is. Dan is het gemakkelijker om te doen alsof je die post niet hebt gelezen zodat je vrolijk verder kan gaan met Marokkanen bashen of meisjes voor dom uit te maken (zoals op de FP veelvuldig gedaan wordt).
*But in my own way, I am king. Hail to the king baby.*
  zaterdag 10 maart 2007 @ 22:38:38 #224
46960 StefanP
polemicist
pi_47138401
quote:
Op zaterdag 10 maart 2007 22:00 schreef stopnaald123 het volgende:

Tot slot nog dit. Het is opvallend dat de marokkanen (maar ook antillianen) sterk oververtegenwoordigd zijn als het gaat om loverboys. Wat ik ook erg opvallend vind, is dat er blijkbaar geen enkele persoon uit de omgeving van die loverboys (buren, ouders, broers/zusters, overige (naaste) familie, imam, whatever) zich geroepen voelt om hen ter verantwoording te roepen. Vooral omdat er klaarblijkelijk wél een heel sterke sociale controle op het gedrag van de meisjes is..... Verdomde dubbele kutmoraal!!!! LETTERLIJK!!!
Ey, een beetje respect, weet je! Je geeft ze geen respect! Smerige racist! Vind je het gek dat ze die blanke kuthoertjes gebruiken? Je maakt het er zelf naar.
"Welfare culture is bad not just because, as in Europe, it's bankrupting the state, but because it enfeebles the citizenry, it erodes self-reliance and resourcefulness."
-Mark Steyn
pi_47160624
quote:
Op zaterdag 10 maart 2007 22:29 schreef Herald het volgende:
Mooie post stopnaald, jammergenoeg wordt dat soort informatie nooit gelezen. Of wel gelezen en dan beseft iedereen dat ze er niks op kunnen zeggen omdat het de waarheid is. Dan is het gemakkelijker om te doen alsof je die post niet hebt gelezen zodat je vrolijk verder kan gaan met Marokkanen bashen of meisjes voor dom uit te maken (zoals op de FP veelvuldig gedaan wordt).
Bedankt. Jammer genoeg denk ik idd dat je gelijk hebt. Aan beide zijden wordt veel liever de kop in het zand gestoken...... Alleen dieptreurig dat dat ons geen stap dichter bij een oplossing brengt. Jammer.....en sneu!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')