quote:Op zaterdag 10 maart 2007 15:13 schreef Chadi het volgende:
[..]
Ja hij zakken vullen en zij andermans zak legen
Ey, een beetje respect, weet je! Je geeft ze geen respect! Smerige racist! Vind je het gek dat ze die blanke kuthoertjes gebruiken? Je maakt het er zelf naar.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 22:00 schreef stopnaald123 het volgende:
Tot slot nog dit. Het is opvallend dat de marokkanen (maar ook antillianen) sterk oververtegenwoordigd zijn als het gaat om loverboys. Wat ik ook erg opvallend vind, is dat er blijkbaar geen enkele persoon uit de omgeving van die loverboys (buren, ouders, broers/zusters, overige (naaste) familie, imam, whatever) zich geroepen voelt om hen ter verantwoording te roepen. Vooral omdat er klaarblijkelijk wél een heel sterke sociale controle op het gedrag van de meisjes is..... Verdomde dubbele kutmoraal!!!! LETTERLIJK!!!
Bedankt. Jammer genoeg denk ik idd dat je gelijk hebt. Aan beide zijden wordt veel liever de kop in het zand gestoken...... Alleen dieptreurig dat dat ons geen stap dichter bij een oplossing brengt. Jammer.....en sneu!quote:Op zaterdag 10 maart 2007 22:29 schreef Herald het volgende:
Mooie post stopnaald, jammergenoeg wordt dat soort informatie nooit gelezen. Of wel gelezen en dan beseft iedereen dat ze er niks op kunnen zeggen omdat het de waarheid is. Dan is het gemakkelijker om te doen alsof je die post niet hebt gelezen zodat je vrolijk verder kan gaan met Marokkanen bashen of meisjes voor dom uit te maken (zoals op de FP veelvuldig gedaan wordt).
Kun je ook nog inhoudelijk reageren ipv sarcastisch?quote:Op zaterdag 10 maart 2007 22:38 schreef StefanP het volgende:
[..]
Ey, een beetje respect, weet je! Je geeft ze geen respect! Smerige racist! Vind je het gek dat ze die blanke kuthoertjes gebruiken? Je maakt het er zelf naar.
De gemiddelde vrouw wordt hier geen slachtoffer van. Daarnaast kun je een natuurlijk wantrouwen niet aanleren, dan is het namelijk niet natuurlijk meer, maar aangeleerd. Het is wellicht verstandiger om je dochter te leren om vooral (financieel) onafhankelijk te zijn en blijven.quote:Op donderdag 8 maart 2007 19:23 schreef Lemmeb het volgende:
Ik vind dit eigenlijk wel een grappig probleem. Het laat vooral zien hoe dom en naïef vrouwen gemiddeld zijn, dat ze in de verhaaltjes trappen van die Mocro's. Ik kan er niet mee zitten in elk geval, eigen schuld dikke bult. En schuld van de ouders ook.
Het eerste wat ik mijn dochter zal leren is om een natuurlijk wantrouwen te koesteren jegens Marokkanen en ander buitenlands gespuis.
quote:Op woensdag 7 maart 2007 17:20 schreef Frau.Pfeffertopf het volgende:
Oehhhh, nu breekt de hel natuurlijk los. Kan je op wachten.
Ik voel aan mijn water dat dit een gezellig topicgaat worden
Nee het zal niet. Alleen heet het dan ineens geen loverboy maar "een foute man".quote:Op zondag 11 maart 2007 17:35 schreef djenneke het volgende:
De gemiddelde vrouw wordt hier geen slachtoffer van.
Oh jawel hoor. Je kunt mensen best aanleren hoe ze in iemands ogen kunnen zien of iemand betrouwbaar is of niet. Gewoon een kestie van oefenen.quote:Daarnaast kun je een natuurlijk wantrouwen niet aanleren, dan is het namelijk niet natuurlijk meer, maar aangeleerd. Het is wellicht verstandiger om je dochter te leren om vooral (financieel) onafhankelijk te zijn en blijven.
Het is mij nog nooit overkomen, dus daar kan ik niet over meepraten. Ik acht mezelf toch redelijk gemiddeld.quote:Op zondag 11 maart 2007 17:52 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Nee het zal niet. Alleen heet het dan ineens geen loverboy maar "een foute man".
Moeilijk he, het verschil tussen aangeleerd en natuurlijk...quote:Oh jawel hoor. Je kunt mensen best aanleren hoe ze in iemands ogen kunnen zie of iemand betrouwbaar is of niet. Gewoon een kestie van oefenen.
Mag ik je een vraag stellen? Vind jij 'lopen' natuuurlijk?quote:Op zondag 11 maart 2007 17:55 schreef djenneke het volgende:
Moeilijk he, het verschil tussen aangeleerd en natuurlijk...
Volgens mij gaan kinderen inderdaad vanzelf lopen, zonder hulp nodig te hebben, maar ik weet het niet zeker. Het zou ook deels aangeleerd kunnen zijn. Maar dit is wel heel erg off-topic. Misschien moet je hierover iets in OUD plaatsen?quote:Op zondag 11 maart 2007 18:04 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Mag ik je een vraag stellen? Vind jij 'lopen' natuuurlijk?
Je snapt best wat ik bedoel. 'Natuurlijk' en 'aangeboren' zijn twee verschillende dingen, die jij hier even door elkaar haalt.quote:Op zondag 11 maart 2007 18:07 schreef djenneke het volgende:
[..]
Volgens mij gaan kinderen inderdaad vanzelf lopen, zonder hulp nodig te hebben, maar ik weet het niet zeker. Het zou ook deels aangeleerd kunnen zijn. Maar dit is wel heel erg off-topic. Misschien moet je hierover iets in OUD plaatsen?![]()
Amen.quote:Op zondag 11 maart 2007 17:35 schreef djenneke het volgende:
[..]
De gemiddelde vrouw wordt hier geen slachtoffer van. Daarnaast kun je een natuurlijk wantrouwen niet aanleren, dan is het namelijk niet natuurlijk meer, maar aangeleerd. Het is wellicht verstandiger om je dochter te leren om vooral (financieel) onafhankelijk te zijn en blijven.
Het blijft een vorm van survival of the fittest om het het heel cru te zeggen. Waarom zou een loverboy moeite doen om een 18 jarig hockey-meisje uit Blaricum met een rijk sociaal leven en een grote vriendengroep mee te krijgen als hij ook een labiel 18 jarig meisje zonder sociaal leven en een enorme hang naar aandacht mee kan krijgen?quote:Op maandag 12 maart 2007 07:48 schreef nummer_zoveel het volgende:
En in mijn omgeving ken ik geen meisje die dat ooit is overkomen, als je 'normaal' bent trap je niet in zoiets.
In mijn omgeving ken ik 3 meisjes uit hele normale gezinnen die in het circuit verdwenen zijn , 2 van 17 en 1 van 18.quote:Op maandag 12 maart 2007 07:48 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
.
En verder weet ik 100% zeker dat de meiden die in het loverboycircuit terechtkomen allemaal gedragsproblemen hebben en/of zwakbegaafd zijn. Dat loverboy-gedoe bestaat al jaren en keer op keer zijn het meisjes die in internaten en op speciale scholen zitten. En in mijn omgeving ken ik geen meisje die dat ooit is overkomen, als je 'normaal' bent trap je niet in zoiets.
En ze zijn jaren later nog steeds weg?quote:Op maandag 12 maart 2007 08:09 schreef N.icka het volgende:
[..]
In mijn omgeving ken ik 3 meisjes uit hele normale gezinnen die in het circuit verdwenen zijn , 2 van 17 en 1 van 18.
Geen internaten, of moeilijk opvoedbaar.
2 geronseld bij streetdance en 1 op school
Fijn om te weten dat, omdat jij geen slachtoffers kent, het DUS alleen maar zwakbegaafden of meisjes met gedragsproblemen zijn...quote:Op maandag 12 maart 2007 07:48 schreef nummer_zoveel het volgende:
En verder weet ik 100% zeker dat de meiden die in het loverboycircuit terechtkomen allemaal gedragsproblemen hebben en/of zwakbegaafd zijn. Dat loverboy-gedoe bestaat al jaren en keer op keer zijn het meisjes die in internaten en op speciale scholen zitten. En in mijn omgeving ken ik geen meisje die dat ooit is overkomen, als je 'normaal' bent trap je niet in zoiets.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |