Bullshitboy is niet dom, hij verdomd het alleen om de problemen met Marokkanen uit een nederlands oogpunt te bekijken.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 00:27 schreef MrVVD het volgende:
[..]
we hadden het over kut marokkaantjes bullshitboy. dat je dom bent wisten we al maar je haalt nu de onderwerpen doorelkaar
Dat laatste natuurlijk. Alleen z'n kortzichtige tegenstanders noemen 'm een populist!quote:Op zaterdag 10 maart 2007 09:19 schreef dagizmo het volgende:
[..]
Er vreemd vind je niet? Dat de helft van de Nederlanders het met hem eens is. Hoe zou dat toch komen? Heeft Wilders iedereen persoonlijk overgehaald? Of zegt hij wat een ander niet durft te zeggen?
Sorry, OPPORTUNIST!quote:Op zaterdag 10 maart 2007 12:23 schreef progrock het volgende:
[..]
Dat laatste natuurlijk. Alleen z'n kortzichtige tegenstanders noemen 'm een populist!
Ok, baas.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 11:02 schreef MrVVD het volgende:
[..]
het is wel goed met jou,
probeer niet de baas te spelen over mij ok ?
Ja, ja werd al door een ander gecorrigeerdquote:Op zaterdag 10 maart 2007 12:08 schreef progrock het volgende:
[..]
proef de sarcasme
Sarcasme is onzijdig, dus HET!
Baas B ?quote:
Weet je.. ik ga dat gewoon wel ontkennen.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 11:52 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Ten eerste ontken ik nergens dat de loverboy problematiek wordt veroorzaakt door Marokkenen. Ik weet dit en bovendien ontken ik het nergens.
Heet "grooming" hier en is strafbaar.quote:Op woensdag 7 maart 2007 16:58 schreef teamlead het volgende:
[..]
ow nee, sorry.. de dames zijn niet marokaans en dus neit verantwoordelijk![]()
quote:Op zaterdag 10 maart 2007 14:40 schreef Chadi het volgende:
Ik kan er ook niks aan dien dat ik al dat vrouwelijk schoon aantrek![]()
Dat doet 'ie toch ook?quote:Op zaterdag 10 maart 2007 15:10 schreef Chadi het volgende:
Tsjah het is vaak lastig te bewijzen omdat die domme snollen echt geloven dat die gast het voor hen doet![]()
"Tsjah het is vaak lastig te bewijzen begrijpen dat die domme onzekere snollen meisjes echt geloven dat die gast het laagste en smerigste tuig het voor hen doetquote:Op zaterdag 10 maart 2007 15:10 schreef Chadi het volgende:
Tsjah het is vaak lastig te bewijzen omdat die domme snollen echt geloven dat die gast het voor hen doet![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |