quote:
Ze willen de naam omzetten naar Hilversum Mediapark ipv Hilversum Noord.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 17:28 schreef Socios het volgende:
Hilversum N.O.S.! Net als Soestdijkerstraatweg.
Mediapark en Sportpark, waarbij bij sportpark in geen velden of wegen een veld te bekennen isquote:Op zaterdag 10 maart 2007 18:16 schreef Dichterbijer het volgende:
[..]
Ze willen de naam omzetten naar Hilversum Mediapark ipv Hilversum Noord.
Ben ik zo beroemd / berucht danquote:Op zaterdag 10 maart 2007 17:03 schreef Wadloper het volgende:
Spannend zeg
De enige echte Zug was dicht bij jou!!
Ik denk sportpark omdat daar al die bossen zijn (tussen hilversum sportpark en hollandsche rading) waar je lekker kan wandelen / hardlopen undsoweiter...quote:Op zaterdag 10 maart 2007 19:22 schreef Brembo het volgende:
[..]
Mediapark en Sportpark, waarbij bij sportpark in geen velden of wegen een veld te bekennen is.
Ging dat niet over een paardenrenbaan of zo dan?quote:Op zaterdag 10 maart 2007 19:22 schreef Brembo het volgende:
[..]
Mediapark en Sportpark, waarbij bij sportpark in geen velden of wegen een veld te bekennen is.
Plonk! het volgende station is Soestdijkerstraatweg!quote:Op zaterdag 10 maart 2007 21:23 schreef Socios het volgende:
Daarom moet de naam van dat station weer Soestdijkerstraatweg worden.
Dan heb ik meer het metro gevoel erbijquote:Op zaterdag 10 maart 2007 22:13 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
Plonk! het volgende station is Soestdijkerstraatweg!
idd, ik ookquote:Op zaterdag 10 maart 2007 23:08 schreef Dichterbijer het volgende:
[..]
Dan heb ik meer het metro gevoel erbij
Maar hopen dat er niets onderweg ligt, een motor opgeblazen wordt of dat de versnellingsbak er onder verdwijnt.quote:Op zondag 11 maart 2007 18:13 schreef Zug-Chef het volgende:
Klopt, zijn overbrengingen geplanned richting Zwolle en uiteindelijk naar Veolia op de Maaslijn
Of dat het een beetje waaitquote:Op zondag 11 maart 2007 18:40 schreef Brembo het volgende:
[..]
Maar hopen dat er niets onderweg ligt, een motor opgeblazen wordt of dat de versnellingsbak er onder verdwijnt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |