Dat lijkt wel een prefab-hogesnelheidswissel.quote:Op donderdag 8 maart 2007 20:59 schreef thats-me het volgende:
Tussen Borne en Almelo lag er ook nog een gedeelte spoor in het weiland, Weet iemand waarom?
http://www.mypixshare.com/images/7702/9531/00000012.JPG
Solliciteer voor treindienstleider HSL of zo.quote:Op donderdag 8 maart 2007 22:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja wel ja joh, we cfrashen de ene hdd en shutdownen de andere
Ik ga collecteren voor een pot vingerverf
Wooei, een goederentreinquote:Op donderdag 8 maart 2007 20:59 schreef thats-me het volgende:
Daar stonden allemaal treinen opgesteld. http://www.mypixshare.com/images/7702/9531/00000013.JPG
Lees: dat lijkt wel een nachtje Obelix spotten binnenkortquote:Op donderdag 8 maart 2007 22:36 schreef Duvel het volgende:
[..]
Dat lijkt wel een prefab-hogesnelheidswissel.
Gekut met een formulier? Regel het via "Mijn NS"!quote:Op vrijdag 9 maart 2007 10:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Had ik pas geleden nog het record GtbV doorlooptijd op 146 dagen gekregen, met inbegrip van een klachtenprocedure, maar vandaag hebben ze zomaar even mijn claim van 4 juli 2006 teruggevonden
231 dagen, ZONDER klachtenprocedure![]()
Nou jullie weer
Alleen OV-jaarkaart houders, niet voor de rest. Belachelijk eigenlijk in de 21e eeuw geregeld kan worden.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 11:21 schreef Duvel het volgende:
[..]
Gekut met een formulier? Regel het via "Mijn NS"!
Niks gekutquote:Op vrijdag 9 maart 2007 11:21 schreef Duvel het volgende:
Gekut met een formulier? Regel het via "Mijn NS"!
Hoebedoel je database, jij stopt zo'n formulier in de printer en dan komt ie er gedrukt uitquote:Op vrijdag 9 maart 2007 11:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Niks gekutMijn database spuugt kant en klaar ingevulde formulieren uit
Die database heb ik gebouwd omdat ik toch wat meer zicht wilde hebben op de voortgang van allerlei zaken, nadat begin vorig jaar zomer een claim in het niets opgelost ende verdampt bleek te zijn.
En DAT is dus de claim die ze nu teruggevonden hebben
leeg formulier inscannen is ook een ideequote:Op vrijdag 9 maart 2007 13:36 schreef Brembo het volgende:
[..]
Hoebedoel je database, jij stopt zo'n formulier in de printer en dan komt ie er gedrukt uit
Preciesquote:Op vrijdag 9 maart 2007 13:36 schreef Brembo het volgende:
[..]
Hoebedoel je database, jij stopt zo'n formulier in de printer en dan komt ie er gedrukt uit
Zouden ze dat accepteren?quote:Op vrijdag 9 maart 2007 13:37 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
leeg formulier inscannen is ook een idee
Lijkt me redelijk onzinnig, aangezien er een uniek formuliernummer op elk formulier staatquote:
Oh dat van dat nummer wist ik niet, ik gebruik die dingen nooit.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 14:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Lijkt me redelijk onzinnig, aangezien er een uniek formuliernummer op elk formulier staat
FYI: ik heb die formulieren idd ingescand als achtergrondje voor mijn print preview. Maar alleen de data wordt geprint, de achtergrond niet dus
Allemaal voor het hulpspoor dat per april in werking gaat zodat ze bezig kunnen met het verdiepte spoor.quote:Op donderdag 8 maart 2007 22:36 schreef Duvel het volgende:
[..]
Dat lijkt wel een prefab-hogesnelheidswissel.
nou, da's dan 20k kmquote:Op vrijdag 9 maart 2007 23:54 schreef Ou-Tannu het volgende:
* Ou-Tannu ducttapes fles in een VIRM aan een stoel.. blijf je een week zitten!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |