Je kon destijds meedoen aan een prijsvraag van NS in de Koppeling: bedenk een nieuwe naam. Samen met een vriend hadden we al dingen bedacht als "Platkop" en "Windbeuker". Deze foto is trouwens niet lang na de levering genomen, ze waren nog niet in actieve dienst, ik heb speciaal toestemming gevraagd van een of andere NS'er ter plaatse of ik even het werkplaatsterrein op mocht.quote:Op donderdag 8 maart 2007 18:58 schreef Dr_Flash het volgende:
toch wel een spuuglelijk ding eigenlijk he?
Ja...quote:Op donderdag 8 maart 2007 19:04 schreef Dr_Flash het volgende:
Windbeuker![]()
jammer dat we zo'n term nooit meer nodig hebben, wel
ja maar die is nog enigsinds rondquote:Op donderdag 8 maart 2007 19:11 schreef Wadloper het volgende:
De koploper kan eigenlijk ook wel windbeuker genoemd worden, want hij heeft zo'n grote kop
Maar windbeuker voor de SM'90 is wel een erg leuke naam
quote:Op donderdag 8 maart 2007 19:33 schreef Dr_Flash het volgende:
Sorry Duvel, maar ik vind het net screenies uit MSTS
Tja, zo worden treinen geboren Fles...quote:Op donderdag 8 maart 2007 19:34 schreef Dr_Flash het volgende:
gewoon, zo lekker polygoon, zo eng smetteloos..
harder dan 140 zallie niet gaan..?quote:Op donderdag 8 maart 2007 19:44 schreef Plafondventilator het volgende:
Welk type ICE rijdt er in Nederland, en hoe hardt gaat-ie maximaal in Nederland?
waarom krijg ik kriebel aan mijn kl00n-alert zenuw?quote:Op donderdag 8 maart 2007 19:44 schreef Plafondventilator het volgende:
Welk type ICE rijdt er in Nederland, en hoe hardt gaat-ie maximaal in Nederland?
I dunno, maar hier iets om te krabben, als het goed is met een lager MSTS gehalte.quote:Op donderdag 8 maart 2007 20:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
waarom krijg ik kriebel aan mijn kl00n-alert zenuw?
Klopt, geweldig spul!quote:Op donderdag 8 maart 2007 20:12 schreef Dr_Flash het volgende:
Toevallig WEL ongeveer het beste mat wat er in dit schrale kloteland OOIT rondgereden heeft![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |