idd!quote:Op zondag 11 maart 2007 18:42 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
[..]
Of dat het een beetje waait
morgen zijn ze toch weer vies!quote:Op zondag 11 maart 2007 20:26 schreef Wadloper het volgende:
DH-2 3218, 3202, 3228 en 3230 zijn naar Veolia gegaan vandaag, heb ze zelf weg zien gaan.
De 3228 en 3230 zijn zelf in Groningen nog even gewassen voordat ze weggingen!
Straks komt de hele dienstregeling in de war om dat er een DH1 van noord naar zuid moest. Ik denk zelfs dat een stoomtrein nog stabieler isquote:
gelukkig was t zondagquote:Op zondag 11 maart 2007 21:29 schreef Brembo het volgende:
[..]
Straks komt de hele dienstregeling in de war om dat er een DH1 van noord naar zuid moest. Ik denk zelfs dat een stoomtrein nog stabieler is.
had je tenminste nog ff een snuffje frisse luchtquote:Op maandag 12 maart 2007 11:25 schreef Dr_Flash het volgende:
vanochtend weer leuk leuk staan in het gangpad van de 2825
had het idee dat hij een stel te kort was ook (2 x ICM3 ipv 3 x ICM3). De 4063 is trouwens best toe aan een revisiedeurvergrendeling heeft zijn beste tijd gehad daar, deuren klapperden er minstens 5 cm uit toen een andere ICM tegemoetkwam
quote:Op maandag 12 maart 2007 13:41 schreef Peterselieman het volgende:
Vanochtend geen enkel wadje gezien op Lw-Gn. Wel de DM'90 en de GTW'tjes. In de stopper van 9.01 uur uit Lw naar Gn werd er bij Veenwouden omgeroepen: Welkom bij Arriva. U bevindt zich in de stoptrein naar Winschoten. Deze trein zal stoppen te Martenshoek, ... (Riedel station). De trein bevond zich toch echt op een geheel andere plek. Bij het volgende stations was alles gelukkig weer in orde![]()
Strakke hairpin ook he, daarquote:Op maandag 12 maart 2007 18:38 schreef Vakkie_W het volgende:
Trein op z'n kant in Amsterdam Muiderpoort
ook weer een trein besmeurt met menselijk rood bij haarlemquote:
heb je weleens IN een trein gezeten?quote:Op maandag 12 maart 2007 19:05 schreef Vakkie_W het volgende:
[afbeelding]
En in Amsterdam ook
Die dingen vind ik de lelijkste treinen die er zijn.
Makkelijke keuzequote:Op maandag 12 maart 2007 18:58 schreef Ou-Tannu het volgende:
een aanrijding op lw - harlingen..
zou t een wadje of een spurtje zijn?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |