quote:
nee, nooit meerquote:Op woensdag 7 maart 2007 17:26 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
WAT HOEZO JE KOMT NIET MEER TERUG![]()
Morgen wel toch![]()
ik denk hetquote:
quote:Op woensdag 7 maart 2007 17:28 schreef oshiro het volgende:
[..]zeker, al een tijd niet meer gedaan. Zal vast nog wat mensen moeten helpen met frezen ook
Je blockt me en filtert al mijn posts ?quote:
ik zeg dat ik HIER nooit meer komquote:Op woensdag 7 maart 2007 17:33 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Je blockt me en filtert al mijn posts ?![]()
quote:Op woensdag 7 maart 2007 17:35 schreef liiszle het volgende:
[..]
ik zeg dat ik HIER nooit meer komheeft weinig met jou te maken :p
Dat moeten we toetsenquote:
zeg dat nietquote:Op woensdag 7 maart 2007 17:37 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
![]()
Vanavond post je hier toch weer![]()
Neuh, digitaal uitleesbare gewone draaibanken. CNC komt nogquote:Op woensdag 7 maart 2007 17:31 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
![]()
Dan nog op van die oude banken, of van die style compleet computer gestuurde banken ?![]()
Zet hem op hequote:
Hoe ?quote:
nee, nu ga ik niet meer ookquote:
Je krijgt zeker weer een internet-fuckquote:Op woensdag 7 maart 2007 17:37 schreef liiszle het volgende:
[..]
zeg dat niet
nu zien jullie me dus echt niet
Verzin maar ietsquote:
wel, deze reeks is veel te leuk om er niet te postenquote:Op woensdag 7 maart 2007 17:37 schreef liiszle het volgende:
[..]
zeg dat niet
nu zien jullie me dus echt niet
neuh, ik heb t gewoon veeeuls te druk met bartquote:Op woensdag 7 maart 2007 17:38 schreef oshiro het volgende:
[..]
Je krijgt zeker weer een internet-fuck [afbeelding]
lukt me best, heb t poos geleden ook zon week of 3 volgehoudenquote:Op woensdag 7 maart 2007 17:38 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
wel, deze reeks is veel te leuk om er niet te posten![]()
Wel je moet je hebt geen keusquote:
komt zoquote:
Alsof jij wat te zeggen hebtquote:Op woensdag 7 maart 2007 17:39 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Wel je moet je hebt geen keus![]()
Jaa maar erik post hier ookquote:Op woensdag 7 maart 2007 17:39 schreef liiszle het volgende:
[..]
lukt me best, heb t poos geleden ook zon week of 3 volgehouden
Ja dat je geen keus hebtquote:
dus ? die heb ik toch wel op msnquote:Op woensdag 7 maart 2007 17:39 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Jaa maar erik post hier ook![]()
en wie ben jij om dat te zeggen ?quote:
Het gaat om het idee tochquote:
ja dat ik klef kan doen op msnquote:Op woensdag 7 maart 2007 17:40 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Het gaat om het idee toch![]()
![]()
We zouden anders gaan trouwen in Italië maar dat zit er nu vast niet meer inquote:
Kan je hier ookquote:
IK GA NIET MEER>quote:Op woensdag 7 maart 2007 17:41 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
We zouden anders gaan trouwen in Italië maar dat zit er nu vast niet meer in![]()
Nee ga maar lekker douchen![]()
doek liever privé met mn honnieponnnieeequote:
Jaa nu terug krabbelen hequote:Op woensdag 7 maart 2007 17:42 schreef liiszle het volgende:
[..]
IK GA NIET MEER>
en nee dat trouwen gaat duidelijk niet door
Al dat gekwijl steedsquote:Op woensdag 7 maart 2007 17:42 schreef liiszle het volgende:
[..]
doek liever privé met mn honnieponnnieee
Ik ben bezigquote:
Das een afdoende verklaringquote:Op woensdag 7 maart 2007 17:38 schreef liiszle het volgende:
[..]
neuh, ik heb t gewoon veeeuls te druk met bart
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |