abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_48976322
haha ik blijf lachen om roosje
pi_49141210
ambre solaire is voor mij de enige.
pi_49141365
Ik heb mijn mening over Ambre Solaire bijgesteld . De spray vond ik plakken, maar de gewone milk vind ik heel erg fijn! Deze plakt totaal niet, ruikt lekker, smeert lekker en beschermt volgens mij goed!
pi_49141812
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 13:42 schreef MaLo het volgende:
Ik heb mijn mening over Ambre Solaire bijgesteld . De spray vond ik plakken, maar de gewone milk vind ik heel erg fijn! Deze plakt totaal niet, ruikt lekker, smeert lekker en beschermt volgens mij goed!
de inhoud van de spray is toch hetzelfde als die van de gewone milk..?
behalve dat je de een sprayend op je lichaam aanbrengt..
pi_49142626
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 13:53 schreef martin85 het volgende:

[..]

de inhoud van de spray is toch hetzelfde als die van de gewone milk..?
behalve dat je de een sprayend op je lichaam aanbrengt..
Ik heb geen idee. Ik vond de spray in ieder geval erg plakken met het opbrengen. Dat vind ik met de gewone milk niet .
pi_49410379
De gezichtscreme van Ambre Solaire is nu 3,99 bij de Zeeman.

Produktomschrijving:
quote:

Garnier Ambre Solaire UV Sensitive
De huid is op bepaalde zones in het gezicht dunner en kwetsbaarder dan op de rest van het lichaam. Het gezicht wordt ook meer blootgesteld aan de zon en is ook daardoor kwetsbaarder voor de schadelijke effecten van de zon.
Als je voor zonnebescherming kiest voor je gezicht, is het essentieel om een hoge SPF factor te kiezen die je gezicht beschermt tegen zonnebrand. Maar ook bescherming tegen vroegtijdige huidveroudering is erg belangrijk. Daarom is deze crème zo doeltreffend; factor 50+ biedt het gezicht 50 keer meer bescherming tegen zonnebrand. Met Mexoryl® XL en SX, een breed scala aan UVA/UVB fitersystemen, beschermt het ook tegen pigmentvlekken en huidveroudering. Handig in gebruik. Het wordt direct opgenomen door de huid en laat geen vette plekken achter. Het bevat ook een hydraterende complex, cactus nutriflavones en pure vitamine E, om de huid te beschermen door het te hydrateren en het natuurlijk vochtpeil van de huid hoog te houden tijdens blootstelling aan de zon. Gehydrateerd en beschermd, je huid is beter beschermd tegen de schadelijke effecten van de zon.
pi_49419313

kent iemand deze? ultra-vloeibare bf20 voor het gezicht van vichy

ik wil namelijk iets met ene factor, voor iedere dag
is deze ook aan te raden om dagelijks te gebruiken, of alleen voor het zonnebaden?
en blijft hij mooi mat of krijg je er een glimhoofd van?
pi_49420744
quote:
Op dinsdag 15 mei 2007 21:46 schreef snowqueen911 het volgende:
[afbeelding]

is deze ook aan te raden om dagelijks te gebruiken, of alleen voor het zonnebaden?
Praktisch alle dagcremes tegenwoordig bevatten bescherming tegen UVA/UVB stralen, een SPF dus.
Kijk maar eens op de verpakkingen van dagcremes.
The world has three kinds of people: those who make things happen, those who watch what happens, and those who wonder what happened (George Bernard Shaw).
Sieraden en meer, Gingerfantasies.
pi_49423052
quote:
Op dinsdag 15 mei 2007 22:13 schreef Elefes het volgende:

[..]

Praktisch alle dagcremes tegenwoordig bevatten bescherming tegen UVA/UVB stralen, een SPF dus.
dat valt erg tegen moet ik zeggen

maar ik wil iets dat niet vet is en de verpakking beweert dat over deze
bovendien is het parfum vrij, en zonder conserveermiddelen, en met een extra sterke UVA bescherming
vroeg me dus alleen nog af of ie net zo fijn is als ie klinkt, iemand ervaring?
pi_49423882
quote:
[afbeelding]

Heb geen ervaring met dit product, wel met de andere zonneproducten van Vichy. Ik vond ze lekker smeren, niet te vet.
Maarre... zonnebrandspul voor iedere dag? Waarom niet bijvoorbeeld superdefense van clinique? of die city block van clinique? Ook ongeparfumeerd enzo.
pi_49433180
quote:
Op dinsdag 15 mei 2007 22:57 schreef snowqueen911 het volgende:

[..]

dat valt erg tegen moet ik zeggen

maar ik wil iets dat niet vet is en de verpakking beweert dat over deze
bovendien is het parfum vrij, en zonder conserveermiddelen, en met een extra sterke UVA bescherming
vroeg me dus alleen nog af of ie net zo fijn is als ie klinkt, iemand ervaring?
Ik wilde er eentje zonder, maar die was niet te vinden bij de normale drogisterijmerken (Nivea, Garnier, L'oreal, etc.). Ik heb nu een Nivea dagcreme, maar ook die beschermt tegen UVA en UVB stralen.
Het staat er niet altijd even uitgebreid op.

Een gewone dagcreme die beschermt is volgens mij een stuk minder vet/plakkerig dan een echte zonnebrandcreme.
The world has three kinds of people: those who make things happen, those who watch what happens, and those who wonder what happened (George Bernard Shaw).
pi_49440542
quote:
[afbeelding]

Ik heb hier een proefje van gehad en ik vond hem erg fijn! Smeert lekker uit en ik kreeg er geen glimhoofd van (maar ik moet de eerste creme nog vinden waar ik een glimhoofd van krijg ).
pi_49457227
quote:
Op woensdag 16 mei 2007 10:16 schreef Elefes het volgende:

[..]

Ik wilde er eentje zonder, maar die was niet te vinden bij de normale drogisterijmerken (Nivea, Garnier, L'oreal, etc.). Ik heb nu een Nivea dagcreme, maar ook die beschermt tegen UVA en UVB stralen.
Het staat er niet altijd even uitgebreid op.

Een gewone dagcreme die beschermt is volgens mij een stuk minder vet/plakkerig dan een echte zonnebrandcreme.
ja daar heb je gelijk in, maar bij de potjes waarop staat het het UVA/UVB bescherming heeft, en er staat geen factor bij, dan is het vaak maar SPF 4 of 6
pi_49457296
quote:
Op woensdag 16 mei 2007 20:39 schreef snowqueen911 het volgende:

[..]

ja daar heb je gelijk in, maar bij de potjes waarop staat het het UVA/UVB bescherming heeft, en er staat geen factor bij, dan is het vaak maar SPF 4 of 6
Jij bent toch best een Clinique-fan? Die hebben wel een hogere factor in de dagcreme hoor.
pi_49459285
quote:
Op woensdag 16 mei 2007 20:39 schreef snowqueen911 het volgende:

[..]

Dacht dat het iets van 8 was, maar ben daar idd ook niet zeker van. Ik vind dat voor normaal gebruik genoeg, kan me voorstellen dat je echt in de zomer een wat hogere factor wilt hebben. Ik gebruik daar gewone zonnebrandcreme voor die ik dan dunnetjes opsmeer. Dat werkt ook (En dan ruik je het ook niet en plakt het niet.)
  woensdag 16 mei 2007 @ 23:11:00 #216
36822 Mexoryl
TDSA + DTS
pi_49463509
quote:
Op dinsdag 15 mei 2007 22:13 schreef Elefes het volgende:

[..]

SPF heeft alleen betrekking op UVB. Voor UVA is de PPD een veel gebruikte standaard, maar wordt niet overal toegepast. Onder de nieuwe EU aanbevelingen moet de PPD minstens 1/3 zijn van de SPF om in aanmerking te komen voor het UVA logo. Dit logo zal pas vanaf volgend jaar veel gebruikt worden.
pi_49471968
quote:
Op woensdag 16 mei 2007 23:11 schreef Mexoryl het volgende:

[..]

SPF heeft alleen betrekking op UVB. Voor UVA is de PPD een veel gebruikte standaard, maar wordt niet overal toegepast. Onder de nieuwe EU aanbevelingen moet de PPD minstens 1/3 zijn van de SPF om in aanmerking te komen voor het UVA logo. Dit logo zal pas vanaf volgend jaar veel gebruikt worden.
Er staat dan op: bescherming tegen UVA en UVB straling, dus neem aan dat het wel goed zit Alleen hoe hoog de beschermingsfactor is weet ik niet en staat er niet altijd op. SPF is inderdaad alleen voor een deel van de straling, ik las dat laatst ook ergens (niet aan gedacht bij het posten).

Garnier heeft trouwens zonnebrandcreme die aan de nieuwe Europese richtlijnen voldoen, alleen op factor 8 en lager hadden ze iets over die melding heen geplakt.
pi_49472726
quote:
Op woensdag 16 mei 2007 20:41 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Jij bent toch best een Clinique-fan? Die hebben wel een hogere factor in de dagcreme hoor.
ja dat is waar! Misschien moet ik eens naar die superdefense gaan kijken. die schijnt ook fijn te zijn!
pi_49852346
olijfolie schijnt ook goed te werken en geeft een permanente bruine kleur schijnt.
  dinsdag 29 mei 2007 @ 16:34:46 #221
157031 roosjeroosje1988
viesdik/lelijk/daddy-issues
pi_49893248
Maar er bestaat dus geen spul om je zonnebeschadiging zo ver mogelijk terug te draaien?
pi_49893320
quote:
Op maandag 28 mei 2007 14:41 schreef brian99 het volgende:
olijfolie schijnt ook goed te werken en geeft een permanente bruine kleur schijnt.
Ik zou het niet als zonnebrandolie gebruiken maar je krijgt er wel een lekker zacht velletje van als je je benen net hebt onthaard.... Ik heb t wel eens, bij gebrek aan iets anders, geprobeerd
pi_49898321
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 16:34 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Maar er bestaat dus geen spul om je zonnebeschadiging zo ver mogelijk terug te draaien?
Nee dat bestaat niet. Die schade heb je nu eenmaal opgelopen. Ik vraag me alleen af hoe je ziet dat je huidschade hebt, DNA beschadigingen kun je namelijk niet zien, totdat het zich uit in huidkanker volgens mij. Toch blijft het een feit dat er schade is na altijd onbeschermd zonnen, vroeg of laat kom je er wel achter. Terugdraaien is helaas niet mogelijk.
pi_49898913
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 16:34 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Je lichaam is in staat om de beschadiging van je DNA weer te repareren, dmv ''nucleotide excisie repair''. Dus vrijwel direct nadat de beschadiging is opgetreden, wordt het alweer gerepareerd.

Maar, dit gaat helaas niet altijd goed. Er ontstaat dan een mutatie. Onstaat deze mutatie in een bepaald gen, dat bijvoorbeeld je celdeling controleert, heb je dus een probleem.

Volgende keer dus goed insmeren en na het zonnen een lekkere aftersun opsmeren .
  vrijdag 8 juni 2007 @ 16:02:55 #225
157031 roosjeroosje1988
viesdik/lelijk/daddy-issues
pi_50241976
Ik heb trouwens donkere vlekken op m'n lichaam die er gewoon niet af te wassen zijn. Zeg maar iets donkerder huidskleur maar niet echt donker dus. Volgens mij is het in m'n huid gaan zitten. Weet iemand misschien met wat je dat eraf (of eruit?) krijgt?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')