abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_47015288
Aanstaande maandag begin ik aan een nieuwe baan. Het bedrijf vraagt van mij dat ik binnen nu en zes maanden mijn rijbewijs ga halen.

Ik woon nog maar twee maanden in Rotterdam en ik vraag me af of er hier mensen zijn die me een goede rijschool (hoog slagingspercentage, goede prijs-kwaliteitverhouding) kunnen aanraden. Via internet kwam ik zelf op deze: http://www.eurodrive.nl/.

Tips?
  woensdag 7 maart 2007 @ 14:27:43 #2
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_47015354
Hoe snel wil je het halen?
pi_47015426
Binnen een half jaar dus.
pi_47015546
Het CBR heeft een overzicht van slagingspercentages op hun site...
pi_47015590
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 14:32 schreef erikkll het volgende:
Het CBR heeft een overzicht van slagingspercentages op hun site...
Dat weet ik. Het slagingspercentage van Eurdrive is vrij hoog. Maar ik ben vooral op zoek naar ervaringen.
  woensdag 7 maart 2007 @ 14:34:12 #6
53283 Captain_Chaos
Aláááááááárm.....
pi_47015622
All Round in Oud Beijerland rijdt vooral in Rotterdam met haar cursisten.
Er zit dik 40 jaar ervaring achter deze rijschool.
Daarbij is het vriendelijk volk van de gestampte pot.
Ook hebben ze een bijzonder goede reputatie bij examinatoren van het CBR.
Waarschijnlijk zijn ze wat duurder dan rijschool Sjaak of Akkibakki.
Je krijgt alleen wél heel goede instructie voor je centjes.

http://www.rijschool-allround.nl/
Jawohl Herr Kaloin!
pi_47015815
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 14:34 schreef Captain_Chaos het volgende:

woensdag 7 maart 2007 @ 14:42:02 #8
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_47015927
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 14:29 schreef Isegrim het volgende:
Binnen een half jaar dus.
Ok, maar niet bijvoorbeeld in een week ofzo?
  woensdag 7 maart 2007 @ 14:42:36 #9
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_47015952
In ieder geval niet RSN doen.
pi_47016066
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 14:42 schreef Alicey het volgende:

[..]

Ok, maar niet bijvoorbeeld in een week ofzo?
Nee, ben je mal, dat zou veel te veel geld in één keer kosten.
pi_47016074
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 14:42 schreef Alicey het volgende:
In ieder geval niet RSN doen.
Is dat waar jij zit?
pi_47016117
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 14:38 schreef grizegrijn het volgende:

[..]

55 euro voor anderhalf uur. Valt mee hoor.
  woensdag 7 maart 2007 @ 14:50:11 #13
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_47016251
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 14:45 schreef Isegrim het volgende:

[..]

Is dat waar jij zit?
Uhuh. Gezeten heb.
pi_47016369
Ik heb trouwens net voor de gein even een proefexamentje theorie van het CBR gedaan. Je mocht er twee fout hebben en ik had er drie fout. Die theorie wordt dus een makkie.
  woensdag 7 maart 2007 @ 14:55:11 #15
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_47016442
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 14:53 schreef Isegrim het volgende:
Ik heb trouwens net voor de gein even een proefexamentje theorie van het CBR gedaan. Je mocht er twee fout hebben en ik had er drie fout. Die theorie wordt dus een makkie.
Weet je niet, het is slechts een indicatie die je nu hebt. Maar als je gewoon alle verkeersregels leert kun je niet echt zakken.
pi_47023149
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 14:34 schreef Captain_Chaos het volgende:

Heb je hier eigenlijk zelf les gehad, of ken je deze mensen, of...?
  woensdag 7 maart 2007 @ 18:24:36 #17
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_47023806
Ik heb hier les gehad, evenals mijn nichtjes en vriendinnen van haar.
Deze school krijgt vaak leerlingen die niet slagen elders en bij hun wel.
Ik heb bij Olaf zelf gelest en hij heeft een ontzettende goede en relaxte methode vind ik.
Hij is niet de goedkoopste, maar wel het waard.
Ze zitten in Spijkenisse maar de helft van de leerlingen komt uit Rotterdam, dus daar zit je wel goed mee.

http://www.autorijschoololaf.nl/
Mijn band: Conorach || MySpace || Twitter || Lastfm
"The band makes it rock. The crew makes it roll" - Dave Mustaine
There are two kinds of people in the world: those who like Heavy Metal and those who hate music.
pi_47023849
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 18:24 schreef Witchfynder het volgende:
Ik heb bij Olaf zelf gelest en hij heeft een ontzettende goede en relaxte methode vind ik.
Ze zitten in Spijkenisse maar de helft van de leerlingen komt uit Rotterdam, dus daar zit je wel goed mee.

Niet de goedkoopste, maar ook zeker niet de duurste. Ik zal de site even bekijken.
  woensdag 7 maart 2007 @ 18:31:07 #19
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_47024004
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 18:26 schreef Isegrim het volgende:

[..]

Niet de goedkoopste, maar ook zeker niet de duurste. Ik zal de site even bekijken.
De goedkoopste scholen zijn vaak ook niet zomaar de goedkoopste. . Als je korter hoeft te lessen, omdat je beter les krijgt en sneller slaagt, kan het je misschien zelfs geld schelen.

Een vriendin van mijn nichtje was twee keer gezakt bij Avanti, toen kwam ze bij Olaf en geslaagd.
There are two kinds of people in the world: those who like Heavy Metal and those who hate music.
pi_47024620
Olaf ziet er wel goed uit vind ik. Mooie website ook, de meeste rijscholen hebben sites vol met spelfouten enzo.
pi_47027828
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 18:31 schreef Witchfynder het volgende:

[..]

De goedkoopste scholen zijn vaak ook niet zomaar de goedkoopste. . Als je korter hoeft te lessen, omdat je beter les krijgt en sneller slaagt, kan het je misschien zelfs geld schelen.

Een vriendin van mijn nichtje was twee keer gezakt bij Avanti, toen kwam ze bij Olaf en geslaagd.
Ik en nog in ieder geval 5 mensen die ik ken zijn bij dezelfde instructeur van Avanti in 1 keer geslaagd, en dat binnen 3/4 maanden (oid) voor 22,50 per 50 minuten... TS, als je wil kan ik je een pm sturen met de naam van die man, die ga ik niet op fok! kwakken
pi_47028237
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 20:05 schreef Babbel1 het volgende:

[..]

Ik en nog in ieder geval 5 mensen die ik ken zijn bij dezelfde instructeur van Avanti in 1 keer geslaagd, en dat binnen 3/4 maanden (oid) voor 22,50 per 50 minuten... TS, als je wil kan ik je een pm sturen met de naam van die man, die ga ik niet op fok! kwakken
Dat mag altijd natuurlijk.
  woensdag 7 maart 2007 @ 20:19:28 #23
124630 Sender_
Rotterdam echt wel !!
pi_47028458
Autorijschool De Hoog is een goeie.
Die hebben mij ook geholpen aan me rijbewijs

Vraag naar Henk, relaxe vent die het allemaal goed uitlegd.
Gory Gory what a Hell of a way to Die
pi_47028519
Relaxed is wel belangrijk. En geduldig, ik haat het om opgefokt te raken omdat iemand ongeduldig doet.
  woensdag 7 maart 2007 @ 21:37:49 #25
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_47032095
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 20:21 schreef Isegrim het volgende:
Relaxed is wel belangrijk. En geduldig, ik haat het om opgefokt te raken omdat iemand ongeduldig doet.
Sowieso ook duidelijk zijn daar in.
pi_47032789
quote:

[..]

Ik heb ook bij Avanti gelest, en in één keer geslaagd.

Sindsdien ook nog geen bejaarden geschept, dus dat is opzich wel positief.
Is not this the true romantic feeling - not to desire to escape life, but to prevent life from escaping you?
  woensdag 7 maart 2007 @ 22:47:56 #27
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_47035980
quote:

[..]

Oh ik wilde niet suggereren dat Avanti zooi is ofzo. Enkel dat Olaf bijna altijd mensen heeft weten laten waarbij het elders niet lukte. Ik ken toevallig dan die meiden die van Avanti kwamen, de rest niet. .
pi_47036130
[Centraal] Rijles/ Rijbewijs topic (deel 84)

Misschien kun je het hier ook nog vragen, De Lier schijnt een goede te zijn.
pi_47036132
Misschien is Avanti vrouwonvriendelijk.
  woensdag 7 maart 2007 @ 23:32:22 #30
53283 Captain_Chaos
Aláááááááárm.....
pi_47038165
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 18:03 schreef Isegrim het volgende:

[..]

Heb je hier eigenlijk zelf les gehad, of ken je deze mensen, of...?
Ik heb er bij Leo lachend mijn A rijbewijs gehaald jaren geleden.
Hun planning (die door Theodoor wordt gedaan) is strak maar flexibel.
Leo is een oud politieman die in Capelle a/d IJssel heeft gewerkt.
Dat maakt dat hij kan terugvallen op een voortgezette rijvaardigheid waar jij je voordeel weer mee kan doen.
Leo's achtergrond doet hem ook heel makkelijk communiceren.
Vakmensen dus.

Jawohl Herr Kaloin!
  vrijdag 9 maart 2007 @ 17:22:37 #31
54473 DeFlip
eet je op
pi_47098437
Hers, hoge slagingspercentage en erg goed.
pi_47290359
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 18:24 schreef Witchfynder het volgende:

Adres en telefoonnummer zitten in Hellevoetsluis? Maar ook Spijkenisse is best een eindje rijden, rekenen ze daar dan geen extra kosten voor?

[ Bericht 5% gewijzigd door Isegrim op 15-03-2007 07:47:08 ]
  donderdag 15 maart 2007 @ 08:19:41 #33
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_47290664
quote:
Op donderdag 15 maart 2007 07:38 schreef Isegrim het volgende:

[..]

Adres en telefoonnummer zitten in Hellevoetsluis? Maar ook Spijkenisse is best een eindje rijden, rekenen ze daar dan geen extra kosten voor?
Nee, want doorgaans werkt het zo dat als ze net een andere leerling uit Rotterdam hebben gehad deze naar jou gaat, jij zet vervolgens die leerling thuis af en gaat in Rotterdam lessen etc.
pi_47301979
quote:
Op vrijdag 9 maart 2007 17:22 schreef DeFlip het volgende:
Hers, hoge slagingspercentage en erg goed.
Ervaring? Mijn vrouwtje wil namelijk haar rijbewijs halen, en ik dacht ook aan HERS. Heb je toevallig ervaring met de spoedcursus die ze aanbieden?
  vrijdag 16 maart 2007 @ 08:52:02 #36
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_47326255
quote:
Op donderdag 15 maart 2007 08:19 schreef Alicey het volgende:

[..]

Nee, want doorgaans werkt het zo dat als ze net een andere leerling uit Rotterdam hebben gehad deze naar jou gaat, jij zet vervolgens die leerling thuis af en gaat in Rotterdam lessen etc.
Precies!
Ik had altijd dubbele lessen. Soms moest ik naar Brielle rijden voor een volgende leerling, maar ik betaalde echt niet meer. Zoals ik al zei; zeker de helft van zijn leerlingen wonen in R'dam. Soms reed ik ín R'dam (over de Weena enzo zelfs ) en soms reed ik tussen de schapen. .

Goh, is die Olaf verhuisd naar Hellevoet. .
pi_47326307
Bekijk eens de mogelijkheden om niet in Rotterdam te lessen Het is zo veel moeilijker om in de stad te rijden dan in dorp/kleine stad. Minder voetgangers die overal voor springen, minder fietsers die overal tussendoor crossen en vooral; geen trams. Zodra je rijbewijs hebt kun je best in de stad rijden maar ook dan zul je merken dat je geregeld nog dingen fout doet waarvoor je bij je rijexamen met een beetje pech gewoon zakt.

Kortom ik zou zeker naar een kleinere stad/dorp in de omgeving gaan waarbij Spijkenisse vanuit Rotterdam erg goed aan te reizen is. Rozenburg en Brielle ook maar goed dan heb je alsnog examen in Spijkenisse dus dat heeft niet heel veel nut
Eerste beste voetbalkenner binnen BoF!
[b]Winnaar van de Band of FOK!kers Michael Rasmussen Award[/b]
Alpe d'Huez (1:16), Col du Telegraphe (0:56) & Col du Galibier (1:20)
pi_47332570
quote:
Op vrijdag 16 maart 2007 08:56 schreef FJD het volgende:
Bekijk eens de mogelijkheden om niet in Rotterdam te lessen Het is zo veel moeilijker om in de stad te rijden dan in dorp/kleine stad. Minder voetgangers die overal voor springen, minder fietsers die overal tussendoor crossen en vooral; geen trams. Zodra je rijbewijs hebt kun je best in de stad rijden maar ook dan zul je merken dat je geregeld nog dingen fout doet waarvoor je bij je rijexamen met een beetje pech gewoon zakt.

Kortom ik zou zeker naar een kleinere stad/dorp in de omgeving gaan waarbij Spijkenisse vanuit Rotterdam erg goed aan te reizen is. Rozenburg en Brielle ook maar goed dan heb je alsnog examen in Spijkenisse dus dat heeft niet heel veel nut
spijkenisse is echt fucked up, rozenburg dito... dit zijn stadjes gebouwd voor het niet laten slagen van rijexamens, allemaal sneaky weggetjes, voorrangsdingetjes .... ik heb woon zelf in deze omgeving en heb hier ook gelest...

maar het is natuurlijk wel beter als in de stad rotterdam rijden, dat uiteraard...
  vrijdag 16 maart 2007 @ 12:42:18 #39
1762 YPPY
Yppiaans
pi_47332782
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 22:50 schreef Maravilla het volgende:

Misschien kun je het hier ook nog vragen, De Lier schijnt een goede te zijn.
Daar heb ik gelest. Steeds een dubbele les. In januari begonnen en in mei de eerste keer geslaagd. De instructeur vond ik een beetje een apart type, maar hij was wel duidelijk en had veel ervaring met examens. Daardoor hebben we veel examenroutes gereden, waar ik zeker profijt van heb gehad. Ik heb ook de theorielessen gevolgd (gratis nieuwe lessen, als je niet slaagt) en dat was ook een succes. Bijna alle cursisten waren geslaagd terwijl van de rest van de examenkandidaten bijna allemaal zakten.

Ook al kende ik Rotterdam niet goed (studeerde daar en deed alles op de fiets/ov), omdat ik uit Tilburg kom, ik ben erg blij dat ik daar toch lessen heb genomen en niet in het weekend als ik thuis was. Door daar te leren rijden ben ik nu minder bang in het verkeer dan wanneer ik in Tilburg had gereden. Dat was een stuk makkelijker geweest, maar ik had er ook minder geleerd.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_47332809
quote:
Op vrijdag 16 maart 2007 12:35 schreef ReneH83 het volgende:
spijkenisse is echt fucked up, rozenburg dito... dit zijn stadjes gebouwd voor het niet laten slagen van rijexamens, allemaal sneaky weggetjes, voorrangsdingetjes .... ik heb woon zelf in deze omgeving en heb hier ook gelest...
Je rijdt natuurlijk sowieso af op Spijkenisse want Rozenburg haal je niet in een klein uurtje (ja met 30minuten snelweg maar daar is geen zak aan). Vooral dat er geen trams zijn is echt een groot voordeel.

Rozenburg ligt helemaal vol met drempels enzo dus dat moet niet zo moeilijk zijn
pi_47332895
quote:
Op vrijdag 16 maart 2007 12:43 schreef FJD het volgende:

[..]

Je rijdt natuurlijk sowieso af op Spijkenisse want Rozenburg haal je niet in een klein uurtje (ja met 30minuten snelweg maar daar is geen zak aan). Vooral dat er geen trams zijn is echt een groot voordeel.

Rozenburg ligt helemaal vol met drempels enzo dus dat moet niet zo moeilijk zijn
drempels, 30 km zones, zebrapaden, voorrangswegen gelukkig is het niet overbevolkt..
maar als je in Spijk langs de scholen rijdt ben je niet blij als ze op dat moment uit gaan enzo..
maar zoals altijd goed opletten op de borden
pi_47332969
trouwens voor mijn auto heb ik bij de Lier gelest, op zich goedkoop, echter die mensen vond ik niet echt super goed les geven..

met het motorrijbewijs heb ik gelest bij Clarien uit hoogvliet... en dat beviel me uitstekend, super kundige mensen... toppie.. zou met auto lessen daar ook heengaan (echter heb ik die al.. haha) maar ze zijn niet de goedkoopste... hahaha
  vrijdag 16 maart 2007 @ 13:10:22 #43
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_47333787
quote:
Bekijk eens de mogelijkheden om niet in Rotterdam te lessen Het is zo veel moeilijker om in de stad te rijden dan in dorp/kleine stad. Minder voetgangers die overal voor springen, minder fietsers die overal tussendoor crossen en vooral; geen trams.
Juist daardoor leer je rijden. Bovendien verschilt het ook per persoon. Ik ben zelf zo'n zonderling figuur dat in de stad weinig fouten maakt en juist in rustigere omgevingen vaak de fout in gaat.
pi_47333819
quote:
Op vrijdag 16 maart 2007 12:45 schreef ReneH83 het volgende:
drempels, 30 km zones, zebrapaden, voorrangswegen gelukkig is het niet overbevolkt..
Voordeel is dat geen hond buiten gezien wil worden in Rozenburg
je bent toch geen Rozenburger he
  vrijdag 16 maart 2007 @ 14:39:06 #45
166706 -Luxury-
Voor jou! - www.dorinda.eu
pi_47337245
Een ECHTE aanrader is de Rijscholenconcurrent, instructeur Johan. Deze man heeft op verschillende niveaus op verschillende scholen gewerkt als docent en weet daarom precies te zeggen wat je nodig moet horen. Dit zorgt ervoor dat hij heel duidelijk is tijdens het uitleggen en zich kan instellen naar de beste manier om jou te coachen. Hij is aardig, heeft humor en geeft je zelfvertrouwen. Bij hem ben ik in 1 keer geslaagd in Rotterdam (en dat nadat ik een paar dagen ervoor flink overhoop was gereden op mijn fiets door een man in een Audi!).

Ik heb ook bij De Hoog gelest, waar ik 2 verschillende instruceurs heb genoten, maar allebei deden ze erg traag over dingen bijleren. Stel dat je 5 nieuwe dingen zou kunnen leren in 1 les (omdat je het gewoon aankan) leert rijschool De Hoog je maar 2 nieuwe dingen bij, met als gevolg dat je veel langer aan het lessen bent dan je eigenlijk wilt. Daarnaast zijn ze ook niet goedkoop. De Rijscholenconcurrent wel: http://www.derijscholenconcurrent.nl/
Voor logo's, reclame en teksten: www.dorinda.eu
pi_47338567
quote:
Op vrijdag 16 maart 2007 13:11 schreef FJD het volgende:

[..]

Voordeel is dat geen hond buiten gezien wil worden in Rozenburg
je bent toch geen Rozenburger he
nope niet uit rozenburg...
daar wil je inderdaad toch niet buiten gezien worden, en met mijn hond al zeker niet

kom uit het altijd rustige en pitoreske hoogvliet
pi_47342928
quote:
Ik wóón in Rotterdam, dus het lijkt me op zich wel handig om juist hier goed te leren rijden, want voor mijn werk zal ik vooral binnen de stad op pad moeten. Lijkt me dus alleen maar een voordeel om in de stad te lessen.
pi_47346660
Olaf gebeld, heeft waarschijnlijk geen plaats.
pi_47375128
bert velleman! daar heb ik het zelf gehaald. van de meeste mensen hoor ik ook vaak avanti of blad.
I was here
here I was
was I here?
yes, I was
  zondag 18 maart 2007 @ 03:08:31 #50
109106 umberrella
verraden door mijn illusies
pi_47389136
Ik zou de anwb proberen.. Heel goede ervaringen mee...
I’ve had enough
Gonna stand up straight
And rebuild my life
Well you gotta have faith
pi_47484535
Olaf heeft nooit teruggebeld. Dan issie wmb meteen afgeschreven. Net Allround gebeld, kreeg een zeer sympathieke man (Leo?) aan de telefoon. Hij was net theorieles aan het geven, maar hij zou straks eventjes terugbellen.
  dinsdag 20 maart 2007 @ 20:49:58 #52
124630 Sender_
Rotterdam echt wel !!
pi_47486847
Wanneer wil je gaan beginnen?
pi_47488429
Volgende week het liefst.
pi_47491290
en anders zou ik zeggen: de lier en dan vragen naar miso, heeft er bij mij voor gezorgt dat ik bij mijn eerste examen al geslaagd was. wel een aanrader bij hem is dat je pas op examen moet gaan als hij zegt dat je er klaar voor bent, de mensen die tegen hem in gaan zijn tot nu toe allemaal gezakt. hij is gewoon een goed persoon om in te schatten hoelang je ongeveer nodig hebt.
verveling, op de juiste momenten gevoeld, is een teken van intelligentie
  woensdag 21 maart 2007 @ 07:16:06 #55
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_47498452
quote:
Op dinsdag 20 maart 2007 22:23 schreef gothic-blackie het volgende:

wel een aanrader bij hem is dat je pas op examen moet gaan als hij zegt dat je er klaar voor bent,
Dat geldt voor vrijwel alle rijscholen.
  woensdag 21 maart 2007 @ 11:25:17 #56
129106 Chav
Oi Oi Oi !!!
pi_47503666
Haan, op de slaak.

M`n broertje heeft er zn rijbewijs gehaald, mn moeder de motor rijbewijs.

http://www.verkeersschoolhaan.nl/
In me Burberry......
pi_47532800
Allround kan ook niet. Te ver weg. Ik denk dat ik dan voor De Lier ga.
pi_47532976
Deze kreeg ik nog aangeraden door Olaf: http://www.verkeersschool-blad.nl/
pi_47541103
Volgende week donderdag mijn eerste les (100 minuten) bij De Lier.
pi_47541173
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 11:13 schreef Isegrim het volgende:
bij welke instructeur?
pi_47541200
Dat weet ik nog niet. Hij meldde alleen dat ik een vaste instructeur kreeg.
pi_47541254
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 11:17 schreef Isegrim het volgende:
Dat weet ik nog niet. Hij meldde alleen dat ik een vaste instructeur kreeg.
ok, als er dan een knalgele seat voor je deur staat, is het miso, mijn oude instructeur. wel een relaxte man, je moet alleen naar hare chrisna muziek luisteren, maar dat valt je na 2 lessen ook niet meer op
pi_47541333
Dan hoop ik dat het hem is. Ik heb zelf ooit bij de Hare Krishna gezeten.
pi_47541514
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 11:21 schreef Isegrim het volgende:
Dan hoop ik dat het hem is. Ik heb zelf ooit bij de Hare Krishna gezeten.
ach dan kan je altijd als hij het niet is, weer bellen, en dan vragen of miso nog plek heeft
  donderdag 22 maart 2007 @ 11:42:09 #65
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_47541947
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 11:13 schreef Isegrim het volgende:
Mooi geregeld!
pi_47542118
Ja, viel me nogal mee dat ze meteen plek hadden en dat ik zelfs zelf kon bepalen welke tijd.
pi_47542286
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 11:48 schreef Isegrim het volgende:
Ja, viel me nogal mee dat ze meteen plek hadden en dat ik zelfs zelf kon bepalen welke tijd.
komt gok ik doordat ze 35 instructeurs hebben, en er bij mijn instructeur al een gat aan het vallen was met lessen. gewoon omdat veel personen geslaagd waren of naar een andere instructeur/school overgestapt waren.
  donderdag 22 maart 2007 @ 22:03:57 #68
124630 Sender_
Rotterdam echt wel !!
pi_47562989
NOu veel succes dan donderdag.
Wel laten weten hoe het is gegaan natuurlijk he.
pi_47563467
Uiteraard
pi_47564846
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 22:17 schreef Isegrim het volgende:
Uiteraard
en je natuurlijk aanmelden voor het rijlestopic in PTA
pi_47805200
Vandaag mijn eerste les gehad. De instructeur heet Radj.

Meteen op de Ring en de snelweg en alles gereden.
  donderdag 29 maart 2007 @ 20:38:59 #72
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_47805333
quote:
Op donderdag 29 maart 2007 20:35 schreef Isegrim het volgende:
Vandaag mijn eerste les gehad. De instructeur heet Radj.

Meteen op de Ring en de snelweg en alles gereden.
Hoe ging het?
pi_47805482
Vet goed. Ik vond het hartstikke leuk.
pi_47805572
wat zijn de ervaringen bij rijscholen met een slagingsgarantie?
  donderdag 29 maart 2007 @ 20:51:31 #75
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_47805771
quote:
Op donderdag 29 maart 2007 20:43 schreef Isegrim het volgende:
Vet goed. Ik vond het hartstikke leuk.
Mooi zo
pi_47806424
Ik denk dat ik het wel snel onder de knie ga krijgen.
  donderdag 29 maart 2007 @ 21:26:27 #77
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_47807213
quote:
Op donderdag 29 maart 2007 21:08 schreef Isegrim het volgende:
Ik denk dat ik het wel snel onder de knie ga krijgen.
Wat heb je tot nu toe allemaal gedaan? De echte ellende begint overigens juist als je het onder de knie begint te krijgen.
pi_47818747
quote:
Op donderdag 29 maart 2007 21:26 schreef Alicey het volgende:

[..]

Wat heb je tot nu toe allemaal gedaan? De echte ellende begint overigens juist als je het onder de knie begint te krijgen.
Ik heb zowel op de snelweg als midden door de stad gereden. Ik heb een paar rotondes gehad, geparkeerd, geoefend met koppeling / gas en remmen. Maar één keer vrij abrupt geremd en maar één keer gas gegeven terwijl ik de koppeling vergat los te laten.

Volgende keer fileparkeren en hellingproef en dan zijn we er wel zo'n beetje.
  vrijdag 30 maart 2007 @ 08:29:46 #79
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_47819284
quote:
Op vrijdag 30 maart 2007 06:35 schreef Isegrim het volgende:

[..]

Ik heb zowel op de snelweg als midden door de stad gereden. Ik heb een paar rotondes gehad, geparkeerd, geoefend met koppeling / gas en remmen. Maar één keer vrij abrupt geremd en maar één keer gas gegeven terwijl ik de koppeling vergat los te laten.

Je gaat vrij hard. Heb je al eerder rijlessen gehad of gereden?
pi_47834776
quote:
Op vrijdag 30 maart 2007 06:35 schreef Isegrim het volgende:

[..]

en dan nog bochtjes achteruit, parkeren in een parkeerhaven, en dan nog het kijken kijken kijken kijken.

radj heb ik nooit gehad, wel omar en miso van de lier. maar leuk dat je het zo leuk vind

en snelweg doe je bijna altijd meteen in rotterdam, gewoon omdat je anders een les bezig bent om iemand weg te brengen.
pi_47838000
quote:
Op vrijdag 30 maart 2007 08:29 schreef Alicey het volgende:

[..]

Je gaat vrij hard. Heb je al eerder rijlessen gehad of gereden?
Nee, ik wist niet eens waar rem / gas / koppeling zaten.
pi_47838016
quote:
Op vrijdag 30 maart 2007 16:28 schreef gothic-blackie het volgende:
en snelweg doe je bijna altijd meteen in rotterdam, gewoon omdat je anders een les bezig bent om iemand weg te brengen.
Dat was nu ook bijna zo, het was midden in de spits.
  vrijdag 30 maart 2007 @ 18:08:19 #83
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_47838126
quote:
Op vrijdag 30 maart 2007 18:04 schreef Isegrim het volgende:

[..]

Nee, ik wist niet eens waar rem / gas / koppeling zaten.
Pik je het in ieder geval lekker snel op.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')