quote:Op donderdag 8 maart 2007 16:06 schreef IJsmuts het volgende:
ja als iemand mij tegen de zomer ook een 6600 + 8800 wil geven ben ik ook heel blij![]()
Same here maar dan met een x1950xtxquote:Op donderdag 8 maart 2007 15:37 schreef 3lmo het volgende:
[..]
Yeah, kan echt niet wachten tot nieuwe ati kaart + Crysis uitkomt, dan mijn X1900 enkel voor de physics![]()
Ach ik wist dat het er aan zat te komen. Dat is de pest dat de markt opeens over moest op PCIe. Meen pas nog ergens gelezen te hebben dat de bandbreedte van AGP nog niet eens gebruikt wordtquote:Op donderdag 8 maart 2007 16:12 schreef IJsmuts het volgende:
dat bedoel ik te zeggen, DX10 upgrade is echt wel een duur geintje![]()
daarom baal ik ook zo onwijs dat amd het laat liggen, je moet nu dus niet alleen een nieuwe proc halen, maar ook gelijk een nieuw mobo.... dan natuurlijk nieuw geheugen, misschien wel een nieuwe HD als je toch bezig bent, een grafka van dik 300 pleuro...
zulke upgrade setjes noemt men ook wel een nieuwe computer![]()
waarom windows kopen?:S illigaal is toch goed genoegquote:Op donderdag 8 maart 2007 16:16 schreef FJD het volgende:
[..]
Ach ik wist dat het er aan zat te komen. Dat is de pest dat de markt opeens over moest op PCIe. Meen pas nog ergens gelezen te hebben dat de bandbreedte van AGP nog niet eens gebruikt wordtmaar ja he als je PCIe er door heen ramt dan heb je iig weer een hoop extra verkopen
Heb het toen gelukkig niet gedaan maar dat betekent dat ik er nu vol op moet en dat is naar een C2D met de hele zooi er bij. O en ik vergeet Vista Ultimate nog
Weer 160,- er bij
Ik hoop idd dat er nog een stel goedkopere kaarten komen alhoewel m'n 6800GT ook ergens rond de 275,- was maar goed ik kan ook een 8800GTS met 320mb geheugen kopen.
waar gaat die 6800GT dan naar toe?quote:Op donderdag 8 maart 2007 16:04 schreef FJD het volgende:
Maar goed dat ik een upgrade met een C2D en 8800 gepland heb staan voor deze zomerVrees dat m'n 6800GT dit niet zo leuk gaat vinden
probeer vista maar eens te kraken...quote:Op donderdag 8 maart 2007 16:17 schreef dekkered het volgende:
[..]
waarom windows kopen?:S illigaal is toch goed genoeg![]()
tja, laten we hopen. ik vraag me alleen dan weer af waar je de grens moet trekken. is een 6400 genoeg en prijs/snelheid ok vergeleken met een 6600? moet je een asus mobo aanschaffen met alles er en eraan of ik een mobo van max 100 euro ook goed? geheugen hetzelfde. extreme mem of een budgetmerk?quote:Op donderdag 8 maart 2007 16:15 schreef Mr_Baus het volgende:
Aanschaf is nu nog niet nodig... De games zijn nog niet uit. Er komen zowieso nog budget DX10 kaarten, en tegen de tijd dat alles echt nodig begint te worden zijn de prijzen al weer een stukje lager
over een poosje zal het wel gelukt zijn horquote:Op donderdag 8 maart 2007 16:21 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
probeer vista maar eens te kraken...
tja, r600 lijkt me ook wel gaaf, echt benieuwd hoe die het gaat doenquote:Op donderdag 8 maart 2007 16:19 schreef RudyCarell het volgende:
PS3 maybe... DX10 is al beter en mooier
R600 UITERAARS!
ik tel hier zo eff snel minimaal 1200 eurootjes....quote:Op donderdag 8 maart 2007 16:17 schreef Viro het volgende:
Wish list voorkomende 6 maanden :
1. Xbox 360![]()
2. Ati R600![]()
![]()
3. PS3![]()
![]()
![]()
het kan trouwens al horquote:Op donderdag 8 maart 2007 16:21 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
probeer vista maar eens te kraken...
ja dat was er... ik schrok me ook dood, had net Vista 64 installed..quote:Op donderdag 8 maart 2007 16:23 schreef staticdata het volgende:
was er niet van de week een bericht dat vista al gekraakt is
quote:Key generator Vista-productactivatie blijkt hoax
Zaterdag 3 maart 2007, 11:43 - Nieuws over een key generator waarmee het mogelijk zou zijn om de productactivatie van Vista te kraken, blijkt een broodje aap te zijn.
Vista komt nog heel lang niet op mijn pc. Zal waarschijnlijk nog wel een jaar a anderhalf duren. K wacht wel tot SP 1 uit is voor Vista + games beter presteren op vista dan op xp. En dat laatste kan wel lang duren.quote:Op donderdag 8 maart 2007 16:22 schreef dekkered het volgende:
[..]
over een poosje zal het wel gelukt zijn hor
Hoe wil je dan een r600 aansluiten zonder vista? binnen 6 maanden...quote:Op donderdag 8 maart 2007 16:26 schreef Viro het volgende:
[..]
Vista komt nog heel lang niet op mijn pc. Zal waarschijnlijk nog wel een jaar a anderhalf duren. K wacht wel tot SP 1 uit is voor Vista + games beter presteren op vista dan op xp. En dat laatste kan wel lang duren.
Oh shit nu ben ik aan het flamenAch microsoft mag je altijd flamen
![]()
ik ben het ook nog niet van plan om het te installeren horquote:Op donderdag 8 maart 2007 16:26 schreef Viro het volgende:
[..]
Vista komt nog heel lang niet op mijn pc. Zal waarschijnlijk nog wel een jaar a anderhalf duren. K wacht wel tot SP 1 uit is voor Vista + games beter presteren op vista dan op xp. En dat laatste kan wel lang duren.
Oh shit nu ben ik aan het flamenAch microsoft mag je altijd flamen
![]()
Psst drie maanden studie financiering sparen en ik heb 1200 euro bij elkaar. En k heb al 600 euro apart gespaard voor de PS3. Nu nog sparen voor Ati R600, Xbox360 is nog een twijfel geval bij mijquote:Op donderdag 8 maart 2007 16:24 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
ik tel hier zo eff snel minimaal 1200 eurootjes....![]()
Verklaar mij dan waarom de 8800gtx het wel doet onder XPquote:Op donderdag 8 maart 2007 16:28 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Hoe wil je dan een r600 aansluiten zonder vista? binnen 6 maanden...
kan maar dan kan je niet DX10 draaien denk ik zo maarquote:Op donderdag 8 maart 2007 16:28 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Hoe wil je dan een r600 aansluiten zonder vista? binnen 6 maanden...
good for you!! maar waarom een 360 en een ps3 dan?? voor speciale games of omdat je console freak bent?quote:Op donderdag 8 maart 2007 16:29 schreef Viro het volgende:
[..]
Psst drie maanden studie financiering sparen en ik heb 1200 euro bij elkaar. En k heb al 600 euro apart gespaard voor de PS3. Nu nog sparen voor Ati R600, Xbox360 is nog een twijfel geval bij mij
DX10 hoeft voorlopig voor mij niet. En vista is het zelfde als XP alleen heeft het meer eye candy imoquote:Op donderdag 8 maart 2007 16:30 schreef dekkered het volgende:
[..]
kan maar dan kan je niet DX10 draaien denk ik zo maar
Over de 360 twijfel ik nog. Maare de PS3 komt zeker hier samen met god of war 2quote:Op donderdag 8 maart 2007 16:31 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
good for you!! maar waarom een 360 en een ps3 dan?? voor speciale games of omdat je console freak bent?
ik zou heel graag een 360 kopen, maar een dikke grafka gaat bij mij wel voor, om nou 3 toppertjes te halen is mij weer wat te gortig
dat ziet er idd super vet uit!! maar laat ik maar niet beginnen met mn game wishlist voor 2007....kan ik mezelf echt failliet verklaren als ik die allemaal wil spelen.....quote:Op donderdag 8 maart 2007 16:34 schreef Viro het volgende:
[..]
Over de 360 twijfel ik nog. Maare de PS3 komt zeker hier samen met god of war 2![]()
![]()
![]()
Waarom dan een nieuwe videokaart?quote:Op donderdag 8 maart 2007 16:32 schreef Viro het volgende:
[..]
DX10 hoeft voorlopig voor mij niet. En vista is het zelfde als XP alleen heeft het meer eye candy imo
om mee te pimpen denk ikquote:Op donderdag 8 maart 2007 16:44 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Waarom dan een nieuwe videokaart?![]()
Dit wordt m'n eerstequote:Op donderdag 8 maart 2007 16:57 schreef IJsmuts het volgende:
ik heb altijd orginele windows gehad enzo...
Dat kun je halen zonder te slapenquote:nu naar de stad, moet morgen om 05.15 de taxi hebben naar vliegveld, dus ik hoop dat vanavond mee gaat vallen![]()
Ik ga me x1950 xtx gebruiken als physics enignequote:Op donderdag 8 maart 2007 16:44 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Waarom dan een nieuwe videokaart?![]()
Verder ben ik het eens met IJs... Videokaart heeft mijn voorrang... PS3 wil ik ook doorgraag, maar dan eigenlijk enkel voor de exclusives (Metal Gear, Gran Turismo, Killzone 2 etc...)
Kan dat?! Cool dan wordt me X1900XTX ook een physics kaart! Probleem is alleen dat de XTX geen crossfire heeft bij mij... Denk ik...quote:Op donderdag 8 maart 2007 16:59 schreef Viro het volgende:
[..]
Ik ga me x1950 xtx gebruiken als physics enigneEn de R600 als main videokaart, precies wat 3lom ook wil
![]()
![]()
![]()
-edit-
1950 serie heeft geen crossfire kaart nodig, om in crossfire te werken![]()
quote:Op donderdag 8 maart 2007 17:14 schreef Suikermais het volgende:
Ik heb straks nog wel een 6800 GS te verkopen....
ook nog wel 2 x 512 pc3200 corsair
en ook nog wel een S478 3.0 Ghz
en ook nog wel een P4C800-Deluxe...
ik ga ook updaten.....maar stukken goedkoper dan wat jullie ervoor moeten betalen![]()
welke kut pauper winkel was dat dan wel niet?quote:Op donderdag 8 maart 2007 17:05 schreef FJD het volgende:
Ik heb 0,0 vertrouwen in dergelijke technieken. SLI heeft ook voor geen meter nut. Het kost je meer dan het oplevert![]()
Liet net in de supermarkt een fles bier uit m'n klauwen vallen, moest ik t nog betalen ook
o ja kut dacht alquote:Op donderdag 8 maart 2007 17:22 schreef FJD het volgende:
Roemeense supermarkt
@Di3ki3. Komt er nog een BoF-upgrade offer? Meen me te herinneren dat je de eerste keer bij t airsoften ook wat leuks in de aanbieding had
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |