ik vind het gewoon chiquer om de suiker naar 1 kant te schudden en dan het topje eraf te halen en dan de suiker in mijn koffie of thee e.d. te laten glijden.quote:Op woensdag 7 maart 2007 12:37 schreef ach het volgende:
ikerzakje moeten openmaken.
Gaan ze zo helemaal schudden zodat de suiker aan één kant zit en dan het van de andere kant het topje er af scheuren terwijl je dat ding gewoon boven je bekertje doormidden moet brekenSommige mensen zijn ook echt dommer dan apen
![]()
Klacht: Totally noob mensen die niet weten hoe ze zo'n langwerpig su
quote:Op woensdag 7 maart 2007 12:43 schreef Jerruh het volgende:
overigens: totally noob mensen die niet weten dat als de gewenste topictitel niet in het balke past, je m dan niet moet afkorten maar gewoon fashioable kan indelen... beter niet kan plaatsen omdat het dan bij voorbaat al een kuttopic wordt.
quote:Op woensdag 7 maart 2007 12:37 schreef ach het volgende:
Mensen die geen topics kunnen makenquote:Klacht: Totally noob mensen die niet weten hoe ze zo'n langwerpig su
Als je hem doormidden breekt kan je makkelijker doserenquote:Op woensdag 7 maart 2007 12:41 schreef Sputnik het volgende:
Mja, niet iedereen wil de volledige inhoud van het zakje in z'n koffie. Dus dan is het uiteinde afscheuren makkelijker met doseren![]()
als we jou doormidden breken hebben we niet zulke kansloze topicsquote:Op woensdag 7 maart 2007 13:12 schreef ach het volgende:
[..]
Als je hem doormidden breekt kan je makkelijker doseren
Neh gewoon pakken en breken en zie vorige post over makkelijker doserenquote:Op woensdag 7 maart 2007 12:45 schreef Biancavia het volgende:
In het midden? Maar dan moet je eerst de suiker naar de linker en rechterkant schudden. En dan wordt het misschien wel een troepje.
En misschien wil je maar de helft van de inhoud van het suikerzakje erin doen. Wat dan? Wat een gedoe!
quote:Op woensdag 7 maart 2007 13:07 schreef Repeat het volgende:
mensen die suiker in hun koffie doen hebben sex met mannen.
Whehehe. Jij leest dus de gebruiksaanwijzing op het suikerzakje voor je het openmaakt?quote:Op woensdag 7 maart 2007 12:37 schreef ach het volgende:
Gaan ze zo helemaal schudden zodat de suiker aan één kant zit en dan het van de andere kant het topje er af scheuren terwijl je dat ding gewoon boven je bekertje doormidden moet brekenSommige mensen zijn ook echt dommer dan apen
![]()
Ik wist niet dat het er op stondquote:Op woensdag 7 maart 2007 13:16 schreef NJ het volgende:
[..]
Whehehe. Jij leest dus de gebruiksaanwijzing op het suikerzakje voor je het openmaakt?
Ik ga er van uit dat het er op staat. Aangezien jij er heilig van overtuigd bent dat jouw manier de juiste is.quote:Op woensdag 7 maart 2007 13:19 schreef ach het volgende:
[..]
Ik wist niet dat het er op stondWaarom zouden al die mensen dan zo dom dat zakje openmaken
![]()
Dat is helemaal tegekgaaf!!!111!!!EINZ!!11!!!quote:Op woensdag 7 maart 2007 12:56 schreef BrauN het volgende:
[..]
En sommige mensen hebben geen lever.
Da's ook totally n00b gek!
Mijn manier is de handigste en meest logische qua doseren en rommel dus ik ga er van uit dat het de juiste manier isquote:Op woensdag 7 maart 2007 13:26 schreef NJ het volgende:
[..]
Ik ga er van uit dat het er op staat. Aangezien jij er heilig van overtuigd bent dat jouw manier de juiste is.
quote:Op woensdag 7 maart 2007 12:43 schreef BrauN het volgende:
Weet je wie pas totally n00b zijn? Faggots die zich druk maken om dergelijke triviale zaken.
Mafkees.
Mensen die geen donor zijn- deeltje 2quote:Op woensdag 7 maart 2007 12:56 schreef BrauN het volgende:
[..]
En sommige mensen hebben geen lever.
Da's ook totally n00b gek!
en totallyquote:Op woensdag 7 maart 2007 14:53 schreef Rhanna het volgende:
Iemand die n00b gebruikt in de topictitel
Kick -> 49 + TTTquote:Op woensdag 7 maart 2007 14:57 schreef Stommie het volgende:
slotje dan maar?
kon je dit topic na deze puike conclusie niet gewoon sluiten?quote:Op woensdag 7 maart 2007 15:57 schreef The_Terminator het volgende:
Nou, ik vind één kant eraf scheuren toch echt wel makkerlijker dan breken. Die dingen breken wil nog wel eens wat rommel geven
Ga er serieus op in dan.quote:Op woensdag 7 maart 2007 15:57 schreef The_Terminator het volgende:
Nou, ik vind één kant eraf scheuren toch echt wel makkerlijker dan breken. Die dingen breken wil nog wel eens wat rommel geven
Ik scheur ook altijd het zakje aan de bovenkant open:quote:Op woensdag 7 maart 2007 12:37 schreef ach het volgende:
![]()
I wish.quote:Op woensdag 7 maart 2007 13:07 schreef Repeat het volgende:
mensen die suiker in hun koffie doen hebben sex met mannen.
Ja maar dat is een handleiding voor een vierkant zakje en in de TT staat langwerpigequote:Op woensdag 7 maart 2007 16:59 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Ik scheur ook altijd het zakje aan de bovenkant open:
maargoed, voor de koffiesuikerzakjesn00bs onder ons, een howto:
[afbeelding]
ik snap het nietquote:Op woensdag 7 maart 2007 16:59 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
[afbeelding]
Ik heb al een paar keer gezegd dat breken minder rommel geeftquote:Op woensdag 7 maart 2007 16:26 schreef 16meter het volgende:
Een beschaafd mens maakt die zakjes open zoals jij het verwerpt.
Ze zijn trouwens niet eens te breken, waarschijnlijk bedoelde je scheuren. En dan nog is het lomp en zal er meer suiker naast dan in je kopje terecht komen.
Ga je druk maken om belangrijke zaken, kneus.
quote:Op woensdag 7 maart 2007 16:59 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
[afbeelding]
Dat wilde ik net gaan zeggen.quote:Op woensdag 7 maart 2007 16:26 schreef 16meter het volgende:
Een beschaafd mens maakt die zakjes open zoals jij het verwerpt.
Ze zijn trouwens niet eens te breken, waarschijnlijk bedoelde je scheuren. En dan nog is het lomp en zal er meer suiker naast dan in je kopje terecht komen.
Ga je druk maken om belangrijke zaken, kneus.
ik zet elke dag ook koffie en thee ben ik nu ook een n00bquote:Op vrijdag 9 maart 2007 00:38 schreef Danny_Ramone het volgende:
Zo te zien is koffie zetten het dagelijkse werk van TS.
Hilarischquote:Op woensdag 7 maart 2007 16:59 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
[afbeelding]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |