Hij doet in alu, geen staalquote:Op woensdag 7 maart 2007 17:43 schreef PhysicsRules het volgende:
DaviniaHR, je moet beter naar je vader luisteren![]()
Rotterdam is toch ook een beetje het buitenlandquote:Op woensdag 7 maart 2007 17:41 schreef PhysicsRules het volgende:
Philips is nederlands en zit in amsterdam, dus niet buitenlands en in rotterdam
Ik wil ook graag weten welk gasquote:Op woensdag 7 maart 2007 17:49 schreef Nembrionic het volgende:
Er ontstaat een endotherme reactie waar gas bij vrij komt?
Oow, dan skip ik diequote:Op woensdag 7 maart 2007 17:49 schreef Nembrionic het volgende:
we doen trouwens niet aan bonusvragen/punten
redoxreactie, de loog (OH) reageert met Aluminium --> elektronenoverdracht.quote:Op woensdag 7 maart 2007 17:47 schreef DuranK het volgende:
Iedereen kent wel de crofty bom. Maar wat is nou de reden dat de fles ontploft als er aluminium folie bij wordt toegevoegd
Water is geen gasquote:Op woensdag 7 maart 2007 17:52 schreef B.ertha het volgende:
gas is toch gewoon water (H2O)
Niet wat ik bedoel. Zal toch ff checken wat officiële definitie daarvan is.quote:Op woensdag 7 maart 2007 17:55 schreef Nembrionic het volgende:
plasma?
Bij een sterk zuur gaat het juist TE snel, het zou in je hand ontploffen.quote:Op woensdag 7 maart 2007 17:54 schreef B.ertha het volgende:
En dat sterke zuur dat zou trouwens niets doen, het ontploft niet
Uit Wikipediaquote:a plasma is typically an ionized gas, and is usually considered to be a distinct state of matter in contrast to gases because of its unique properties.
Jaquote:Op woensdag 7 maart 2007 18:00 schreef Nembrionic het volgende:
je bent dus opzoek naar een fase die zowel gasvormig als vloeibaar is?
jaquote:Op woensdag 7 maart 2007 18:01 schreef Nembrionic het volgende:
Iets met "super" in de naam toevallig?
Verder kom ik nietquote:
quote:Op woensdag 7 maart 2007 18:03 schreef B.ertha het volgende:
superfase?
Heel dichtbij, maar niet helemaal.quote:Op woensdag 7 maart 2007 18:06 schreef Nembrionic het volgende:
onzuiverheid in de stof?
Juist!quote:Op woensdag 7 maart 2007 18:08 schreef DuranK het volgende:
Kookvertraging wordt veroorzaakt doordat een stof te zuiver is. Er zitten geen onzuiverheden die de andere deeltjes kunnen aansporen om erg snel te gaan bewegen en dus te gaan koken. Hier door kan de temperatuur van een stof stijgen boven zijn kookpunt, en plotseling heel wild gaan koken.
Leek me logisch dat ik dat bedoelde anders vroeg ik tegen welke club ze moesten spelen. Maar de vraag is aangepast. En ik ben nou eten, kom dalijk wel weer terugquote:
Dat is de superkritische fase.quote:Op woensdag 7 maart 2007 17:55 schreef DaviniaHR het volgende:
Hoe heet de fase waarin er geen verschil bestaat tussen de gasfase en de vloeibare fase?
Misschien issie te ingewikkeld, maar probeer het toch
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |