Amanda heeft krullend, zeg maar kroezend haar en dat wil ze niet.quote:Op woensdag 7 maart 2007 12:19 schreef Day het volgende:
Ik heb geen verstand van blank haar. Kan iemand mij vertellen waarom Amanda elke dag zoveel troep in d'r haar gooit?
Het zijn overigens weer hele slechte extensions.
Wil je me straffen, ik heb je toch niks gedaanquote:
Vinden jullie het nou niet heel moeilijk om niet / weinig te reageren?quote:Op woensdag 7 maart 2007 12:38 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Nkay.... maar hij heeft het zo graag![]()
quote:Op woensdag 7 maart 2007 12:37 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Zonde voor de shampoo industrie. Hoeft er maar 1 product te komen: voor blank haar
Eindelijk iemand die het snapt en door al die stomme cliche dingen priktquote:Op woensdag 7 maart 2007 12:41 schreef blomst het volgende:
[..]
Amanda heeft krullend, zeg maar kroezend haar en dat wil ze niet.
Dat insmeren heft niets te maken met Blank haar, maar alles met amanda.
Euhhh nee, en nu?quote:Op woensdag 7 maart 2007 12:39 schreef Oma1 het volgende:
[..]
heb jij ze dan al een keer vrolijk zien zwaaien![]()
psssssssssssssst, doen je streams het al ?quote:Op woensdag 7 maart 2007 12:43 schreef FSR het volgende:
[..]
Vinden jullie het nou niet heel moeilijk om niet / weinig te reageren?
Het lijkt me zo lastig om niet te mengen / participeren met fora's oid.
Neejquote:Op woensdag 7 maart 2007 12:44 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
psssssssssssssst, doen je streams het al ?
Leg dat eens uit als je wil. Ik heb dat alleen met streams waarop Huub en Syl samen zijn, dat zijn echte feelgood-streams.quote:Op woensdag 7 maart 2007 12:42 schreef kleinzusje het volgende:
Jaap geeft me echt innerlijke rust en ik heb veel te doen vandaag
Lees even het topic door "problemen met de streams" Laatste posting van ACH. Heeft mij super geholpen !!!!quote:
Ja, zit regelmatig op m'n tong te bijtenquote:Op woensdag 7 maart 2007 12:43 schreef FSR het volgende:
[..]
Vinden jullie het nou niet heel moeilijk om niet / weinig te reageren?
Het lijkt me zo lastig om niet te mengen / participeren met fora's oid.
Bedankt voor jullie bijdragen. Ik vind het echt top !!!quote:Op woensdag 7 maart 2007 12:46 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Ja, zit regelmatig op m'n tong te bijten![]()
Het is lastig dat we niet altijd alles kunnen vertellen ja![]()
Volgens mij lang niet zo lastig als al die vragen die op mijn lippen branden. Wat dat betreft is dit een uiterst intrigerend format.quote:Op woensdag 7 maart 2007 12:46 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Voel je niet geremd, je mag hier alles vertellen. Wij zullen het niet verder vertellen .....quote:Op woensdag 7 maart 2007 12:46 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Ach het sterft hier van de clichés, dus ik dacht ik gooi er ook 1 in!quote:Op woensdag 7 maart 2007 12:43 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Eindelijk iemand die het snapt en door al die stomme cliche dingen prikt![]()
Gelukkig, ik zal ff de party bellenquote:Op woensdag 7 maart 2007 12:49 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Voel je niet geremd, je mag hier alles vertellen. Wij zullen het niet verder vertellen .....
Weet ik, vandaarquote:Op woensdag 7 maart 2007 12:49 schreef Day het volgende:
[..]
Ach het sterft hier van de clichés, dus ik dacht ik gooi er ook 1 in!
Neem een kloon en spui al jullie gal over de bewoners van de kooi.quote:Op woensdag 7 maart 2007 12:46 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Kan ik me heel goed voorstellen.... absoluut.quote:Op woensdag 7 maart 2007 12:46 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |