heb je de streams aanquote:Op woensdag 7 maart 2007 12:19 schreef marky het volgende:
[..]
Ze heeft gemerkt dat het accent in haar kleding zo te verleggen dat je niet in de gaten had dat ze niet deugt niet echt heeft geholpen in haar popo dus probeert ze het nu anders
Ik denk om te zorgen dat het niet pluist en glad blijft.quote:Op woensdag 7 maart 2007 12:19 schreef Day het volgende:
Ik heb geen verstand van blank haar. Kan iemand mij vertellen waarom Amanda elke dag zoveel troep in d'r haar gooit?
Het zijn overigens weer hele slechte extensions.
Ja ze wil natuurlijk niet haar 2% fanbase afvallig zijn, is toch alweer een handje vol 50 plus rukkertjesquote:Op woensdag 7 maart 2007 12:17 schreef kleinzusje het volgende:
Wat ziet a-DEL er netjes en verzorgd uit. Staat heel mooi, zo'n lange rok
No shitquote:Op woensdag 7 maart 2007 12:22 schreef robert2006 het volgende:
het lijkt net of huub zich verveelt en overal rondhangt
Ziet er niet uitquote:Op woensdag 7 maart 2007 12:25 schreef beequeen het volgende:
Kanariepiet alarm.
Zij die nooit geen moeder wasquote:Op woensdag 7 maart 2007 12:23 schreef mikey99 het volgende:
Zdngmw.....betekent?
Tja, 't is weer bijna pasen...quote:Op woensdag 7 maart 2007 12:25 schreef beequeen het volgende:
Kanariepiet alarm.
Met een grote trechter ?quote:
Alles is niet wat het lijkt....maat 38quote:
ze heeft geen blank haar vlgs mij, maar heel sterke krulletjes,[ ant. invloeden van vader] die ze eruit fohnt.quote:Op woensdag 7 maart 2007 12:19 schreef Day het volgende:
Ik heb geen verstand van blank haar. Kan iemand mij vertellen waarom Amanda elke dag zoveel troep in d'r haar gooit?
Het zijn overigens weer hele slechte extensions.
*leest twee keer om geen stom antwoord te geven*quote:Op woensdag 7 maart 2007 12:13 schreef Taurus het volgende:
[..]
Nou en?Wat heeft dat nou te maken met hoe Eric zich opstelt tegenover de stemming, daar zou je dan toch net zo goed uit kunnen opmaken dat JdM tegen hem heeft gezegd dat ie Huub er in moet houden of iets dergelijks volgens jouw theorie?
...
Er de hele tijd doorheen blijven roepen dat 't een grote poppenkast is heeft geen zin, dat moet je gewoon in je achterhoofd houden, als je dat op de voorgrond gaat houden kunnen al deze COSsen wel sluiten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |