Hoop dat die neerstortquote:Op woensdag 7 maart 2007 12:11 schreef Day het volgende:
En het DGK-leventje gaat gewoon door. Tilly is er voor de nageltjes, Brian gaat naar vliegles.
Nou en?quote:Op woensdag 7 maart 2007 12:10 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Jongens (ben weer terug, dus), het blijft tv. Als de redactie (of iemand anders met genoeg invloed) wil dat Huub er donderdag uit vliegt, dan vliegt Huub er uit.
DGK blijft de wereldwijde pilot, dus ze willen het graag in de hand houden. JdMP calls the shots![]()
Knap hè hoe ze dat iedere keer weer weet te vernaggelen.quote:Op woensdag 7 maart 2007 12:12 schreef CartWOman het volgende:
Amanda staat haar manen weer te mishandelen.
Ik denk dat als dat waar is, ze daar niet veel moeite voor hoeven te doen hoor. Het lijken me wel types die idolaat zijn van zo'n serie. En natuurlijk willen ze vertellen over die premiere.quote:Op woensdag 7 maart 2007 12:14 schreef Prosac het volgende:
Eric en Amanda hebben opdracht gekregen "voetbalvrouwen" te promoten denk ik
"superserie" "super, echt waar"
Logisch dat JdM de touwtjes strak in handen heeft. Commercieel belang voor de verkoop van DGK is triviaal. Snap jij waarom het nivo van bewoners dan zo dramatisch daalt ? Gebrek aan kandidaten ?quote:Op woensdag 7 maart 2007 12:10 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Jongens (ben weer terug, dus), het blijft tv. Als de redactie (of iemand anders met genoeg invloed) wil dat Huub er donderdag uit vliegt, dan vliegt Huub er uit.
DGK blijft de wereldwijde pilot, dus ze willen het graag in de hand houden. JdMP calls the shots![]()
Ze heeft gemerkt dat het accent in haar kleding zo te verleggen dat je niet in de gaten had dat ze niet deugt niet echt heeft geholpen in haar popo dus probeert ze het nu andersquote:Op woensdag 7 maart 2007 12:17 schreef kleinzusje het volgende:
Wat ziet a-DEL er netjes en verzorgd uit. Staat heel mooi, zo'n lange rok
Anders komt ze er niet door heen met al dat touwquote:Op woensdag 7 maart 2007 12:16 schreef Elounda het volgende:
Is ook geen Föhnen wat ze doet, dat is raggen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |