En misschien daarom wel die feestjes op zaterdag, omdat het niet zeker was of Erik Huub er in houdt.quote:Op woensdag 7 maart 2007 13:30 schreef waxmask het volgende:
Diegene met de meeste stemmen = diegene die het meest oplevert voor DGK
Je gaat mij echt niet wijsmaken dat ze 45% van de inkomsten door de plee gaan spoelen, om daarna nog eens 21%(Sylvia) te verliezen. Ik denk dat Eric uit zichzelf Huub erin houdt , maar zou ie het echt niet gewild hebben draait hij eigenhandig het spel de nek om en gaat er niemand met de winst vandoor.
Ik vind dat wel meevallen, vrijwel iedereen hier doet alsof de complete huishoudelijke staf ook huishoudelijke slaven zouden moeten zijn.quote:Op woensdag 7 maart 2007 11:36 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Ik vind dat de huishoudsters daar een zwaar irritante rol vervullen...
Allemaal natuurlijk in opdracht van maar het komt niet erg natuurgetrouw over.
Ze mengen zich teveel in privézaken, ze zouden gewoon hun werk moeten doen.
Na het tripje zeehondjes doodknuppelenquote:Op woensdag 7 maart 2007 13:31 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Wanneer krijgen ze een cursus stierenvechten?
voorbereiden ???, amanda vraagt dan 24 aan, jullie weten inmiddels toch wel hoe dat werktquote:Op woensdag 7 maart 2007 13:31 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Goeie vraagVandaar dat we het goed voorbereiden
![]()
het gaat er echt om dat je het spel goed kunt spelen met flink wat treiteren/schelden en gemanipuleer.quote:Op woensdag 7 maart 2007 13:24 schreef Day het volgende:
[..]
Die popipoll is alleen belangrijk wat de cp's betreft, verder niet.
Het is niet zo dat als je niet populair bent bij de kijkers, je geen kans meer maakt om het geld en de villa te winnen.
Ik denk nu dat Huub en Sylvia Eric er voorlopig niet uit zullen stemmen. Eric heeft Amanda geprobeerd maar het is duidelijk dat hij haar nu nog te labiel vind om op te vertrouwen. Dat is de enige reden die ik speltechnisch kan bedenken om Huub erin te houden. Als is Huub nog zo leuk hij is wel superpopulair en een enorm ego heeft. En Eric wil graag een Diva zijn.... oftewel Eric wil het mannetje zijn... Dus als hij nu kiest voor Huub heeft ie wel een ondergeschilte rol.quote:Op woensdag 7 maart 2007 13:24 schreef Gouden_Leeuw het volgende:
[..]
ja en denk je nou echt dat als Huub gered word door Eric en samen een groep zijn dat Eric eruit gekegeld gaat worden. ja als hij voor de ABNJ groep kiest ja dan wel. met ze 3en staan ze super sterk.
Hoi, wat betreft je boodschap. Kun je aangeven waar?quote:Op woensdag 7 maart 2007 13:31 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Goeie vraagVandaar dat we het goed voorbereiden
![]()
quote:Op woensdag 7 maart 2007 13:33 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Na het tripje zeehondjes doodknuppelen![]()
ja, brbquote:Op woensdag 7 maart 2007 13:34 schreef Day het volgende:
[..]
Hoi, wat betreft je boodschap. Kun je aangeven waar?
goed lezen, er staat denken en niet dat ze het heeft gehoord van de redaktiequote:Op woensdag 7 maart 2007 13:32 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
redaktie dat is mooi van jullie
![]()
![]()
Dat heb ik begrepen tijdens het telefoon gesprek .quote:Op woensdag 7 maart 2007 13:27 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Als je zo'n aktie opzet moet je het ook goed doen. We doen dit samen met de Bont voor Dieren. Het gebeurt echt!
oquote:Op woensdag 7 maart 2007 13:35 schreef robert2006 het volgende:
[..]
goed lezen, er staat denken en niet dat ze het heeft gehoord van de redaktie
jawel ze zei dat ze van achter ook complimenten had gekregen.quote:Op woensdag 7 maart 2007 13:35 schreef robert2006 het volgende:
[..]
goed lezen, er staat denken en niet dat ze het heeft gehoord van de redaktie
Als jullie willen kletsen, dan kunnen jullie altijd bij me terecht he?! Kunnen jullie je hart luchten en kan ik wat vraagjes stellen! Doen we het gewoon lekker per PM en dan hou ik lekker mijn mond. Ik zeg heeeeeeeeeeeeeelemaal niks, beloofd!quote:Op woensdag 7 maart 2007 12:46 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Ja, zit regelmatig op m'n tong te bijten![]()
Het is lastig dat we niet altijd alles kunnen vertellen ja![]()
suuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuper te horen! heb het ook even bij de buren gezet!quote:Op woensdag 7 maart 2007 13:27 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Als je zo'n aktie opzet moet je het ook goed doen. We doen dit samen met de Bont voor Dieren. Het gebeurt echt!
Niet fluisteren, dat is onbeleefdquote:Op woensdag 7 maart 2007 13:34 schreef Day het volgende:
[..]
Hoi, wat betreft je boodschap. Kun je aangeven waar?
niet alleen onbeleefd, het maakt ons ook nieuwsgierig.quote:
Day krijgt inside infoquote:Op woensdag 7 maart 2007 13:41 schreef petraa het volgende:
[..]
niet alleen onbeleefd, het maakt ons ook nieuwsgierig.
quote:Op woensdag 7 maart 2007 13:25 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Nee, Japio oefent voor zijn nieuwe rol - De FatBoy zitzak.
Als ik nu heeel lief kijkt krijg ik dat ook ??quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |