Als je zo'n aktie opzet moet je het ook goed doen. We doen dit samen met de Bont voor Dieren. Het gebeurt echt!quote:Op woensdag 7 maart 2007 13:23 schreef monique.t het volgende:
[..]
Dat werd vorige week donderdag ook gezegt .
Toen ik de redaktie aan de telefoon had.
Binnen enkelen dagen zou er aktie ondernomen worden ivm het bontjasje (wat er trouwens 2 zijn aan die zwarte zit ook echt bont)
Maar inmiddels zijn we een week verder en er is nog niks gebeurt
Mijn complimenten!quote:Op woensdag 7 maart 2007 13:27 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
Als je zo'n aktie opzet moet je het ook goed doen. We doen dit samen met de Bont voor Dieren. Het gebeurt echt!
Goeie zaak!quote:Op woensdag 7 maart 2007 13:27 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Als je zo'n aktie opzet moet je het ook goed doen. We doen dit samen met de Bont voor Dieren. Het gebeurt echt!
quote:Op woensdag 7 maart 2007 13:27 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Top!quote:Op woensdag 7 maart 2007 13:27 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Dat is een mooiequote:Op woensdag 7 maart 2007 13:29 schreef CarOnline het volgende:
Natasia over koken: Ik flambeer iets in elkaar
Prima. Een goede actie heeft wat tijd nodig voor een grondige voorbereiding.quote:Op woensdag 7 maart 2007 13:27 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 7 maart 2007 13:27 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Bont voor Dieren. Het gebeurt echt!
Goeie vraagquote:Op woensdag 7 maart 2007 13:29 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Goeie zaak!
Maar hoe denken jullie in hemelsnaam tot Amanda door te dringen?
Wanneer krijgen ze een cursus stierenvechten?quote:Op woensdag 7 maart 2007 13:27 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Als de overige bewoners Natasia een hak willen zetten moeten ze dat "zorgen voor" eens van haar afpakken. Dan wordt ze gek, weet ze bij God niet wat ze de hele dag moet doen.quote:Op woensdag 7 maart 2007 13:26 schreef beequeen het volgende:
Zdngmw![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
dat zorgen voor jullie vind ik niet erg, zegt ze. Rot op naar je kindjuuuus en zorg daarvoor.
quote:Op woensdag 7 maart 2007 13:31 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Goeie vraagVandaar dat we het goed voorbereiden
![]()
quote:Op woensdag 7 maart 2007 13:31 schreef the_undertaker het volgende:
[..]
bonT voor dieren
http://www.bontvoordieren.nl/
![]()
Inderdaad wasmax, Huub gaat er echt niet uit...quote:Op woensdag 7 maart 2007 13:30 schreef waxmask het volgende:
Diegene met de meeste stemmen = diegene die het meest oplevert voor DGK
Je gaat mij echt niet wijsmaken dat ze 45% van de inkomsten door de plee gaan spoelen, om daarna nog eens 21%(Sylvia) te verliezen. Ik denk dat Eric uit zichzelf Huub erin houdt , maar zou ie het echt niet gewild hebben draait hij eigenhandig het spel de nek om en gaat er niemand met de winst vandoor.
Misschien iets met plaatjes, of onder een dekbed. Iets met biologie ( moeilijk woord)quote:Op woensdag 7 maart 2007 13:31 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Goeie vraagVandaar dat we het goed voorbereiden
![]()
nope, geen spelfoutquote:
redaktie dat is mooi van julliequote:Op woensdag 7 maart 2007 12:00 schreef Clank het volgende:
Oh mooi... Sylvia heeft heel goed in de gaten met wat voor intentie Brian gisteren het gesprek met haar heeft gevoerd.
Huub zegt dat Syl daar veel beter mee om kan gaan dan hij zelf.
Sylvia heeft denk ik achter ook te horen gekregen dat ze veel bewondering hadden voor haar op manier waarop ze het gesprek met Brian gevoerd heeft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |