Zeker heb ik fouten gemaakt, maar als ik van te voren weet dat iets mensenlevens kan kosten, doe ik dat toch ECHT niet. 5 jaar is veel te weinig. Was laatst weer op het nieuws, een jongen die ook veel op had. Zn vriendin had gezegd niet rijden, hij had niet geluisterd, nu is hij en nog iemand RIP.quote:Op woensdag 7 maart 2007 12:13 schreef RoodWitBlauw het volgende:
okee..
had een bakkie teveel op.. maar moest ff wat doen .. had eignelijk ook de fiets kunnen paken..
maarja.. en ja.. bespaar me het commetaar.. of jullie nooit een fout hebben begaan![]()
Datte.quote:Op woensdag 7 maart 2007 14:00 schreef Sant het volgende:
GADVERDAMME!!!
stel heilige boontjes hier.. daar kots ik misschien nog wel meer op dan iemand die zo de fout in gaat... 0.8 promille heb je al met 4-5 biertjes...
Dat t nie slim is, dat is wel duidelijk... maar tjonge jonge, wat een stel jankerds hier zeg...
sterkte ermee, k hoop voor je dat je je rijbewijs snel weer hebt!!
OT: geen idee wat de boete ofzo is... Ik rij niet als ik nog moet drinken..
Nou gut gut, wat een drama of niet. Kleuter. Niet zo overdrijven.quote:Op donderdag 8 maart 2007 13:11 schreef Draganta het volgende:
[..]
Ik heb een idee, ga eens naar de ouders van dat slachtoffer wat door een dronken iemand doodgereden is en vertel hun eens je verhaal...
jaquote:Op donderdag 8 maart 2007 14:06 schreef Musketeer het volgende:
Jezus mensen, knaagt jullie geweten dermate hard dat jullie ondanks dat de beste jongen al zei dat ie wist dat ie een grove fout gemaakt heeft nog een keer in strenge bewoording een statement gemaakt dient te worden dat het toch echt (foei!) fout is?
Het lijkt wel een discussie over racisme of sexisme, er is geen discussie. In plaats daarvan rolt iedereen collectief door een poel van zelf uitgekotste politieke correctheid. Wie is er eigenlijk om te overuigen? Alle andere schreeuwijzers die hun uiterste best doen hun onmenselijk hoge level van politieke correctheid ten toon te spreiden? De jongen zelf die allang weet dat ie fout zit? Of is het voor een fictieve niet-politiek-correcte lurker waarvan jullie stiekem hopen dat ie uit pure afgunst over jullie morele superioriteit besluit niet dronken te gaan rijden?
Nee, het is een elementair groepsvormingsproces, door het constante en nadrukkelijke herhalen van een gemeenschappelijke mening/feit wordt een band geschapen of versterkt.quote:
en nu weet ik het zeker......jij hebt vandaag al gezopen!quote:Op donderdag 8 maart 2007 14:14 schreef Musketeer het volgende:
[..]
Nee, het is een elementair groepsvormingsproces, door het constante en nadrukkelijke herhalen van een gemeenschappelijke mening/feit wordt een band geschapen of versterkt.
Het groepsproces dat onder voetbalfans, soldaten, chimpansees, zeloten, kaalkopjes etc. veel voorkomt lijkt hier nogal op. Zegt meer over de deelnemers dan over degenen die weigeren zich aan de groepsmantra te confirmeren.
maarjah, je hebt gelijk, ik ben allang blij dat het corrigerende vingertje is verdwenen...quote:Op donderdag 8 maart 2007 14:58 schreef geelhoed het volgende:
In dit geval is het strafbaar.
quote:Op donderdag 8 maart 2007 15:09 schreef Sant het volgende:
politiek correcte jankopmerkingen
en in mijn ogen zwaar over the top van je eigen denkwereld... Als je alles wat je doet spiegelt aanquote:Op donderdag 8 maart 2007 15:41 schreef geelhoed het volgende:
[..]
![]()
Niet alleen politiek correct, ook nog eens juridisch en moreel correct.
die is voorbij en dat is nu net t ergstequote:Op donderdag 8 maart 2007 16:50 schreef geelhoed het volgende:
Dan ben jij een van de vrijbuiters waarover ik sprak. Maar vrees niet, wanneer je puberteit voorbij is trekt dat wel weer bij.
Is er ook een emoticon voor ongeloof?quote:Op donderdag 8 maart 2007 16:51 schreef Sant het volgende:
die is voorbij en dat is nu net t ergste
Het feit dat je daar trots op bent zet je bewering dat je puberteit voorbij is niet veel kracht bij, vind je niet?quote:Op donderdag 8 maart 2007 16:51 schreef Sant het volgende:
maar meer voor de kwajongensstreken en belediging enzo
Mooi, neem eens een heeeel lang keukentrappie en probeer eens aan een hoogspanningskabel te likkenquote:Op donderdag 8 maart 2007 16:47 schreef Sant het volgende:
dat begrijp, maar ik voel me lekker wanneer ik dingen kan doen die eens NIET als juist gezien worden, brengt wat spanning met zich mee en das nou net zo lekker!!!
jij moet je toeter houden voordat je jezelf hebt ingelezen in dit topic, ik rij niet met drank op!! badslipper dat je bent...quote:Op donderdag 8 maart 2007 17:04 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Mooi, neem eens een heeeel lang keukentrappie en probeer eens aan een hoogspanningskabel te likken![]()
Met teveel op rijden is gewoon not done ! ! !
En nee, ik ben NIET politiek correkt, verre van zelfs![]()
quote:Op donderdag 8 maart 2007 13:38 schreef Fillipe het volgende:
[..]
Nou gut gut, wat een drama of niet. Kleuter. Niet zo overdrijven.
Kijk, met veel drank op rijden is uiteraard slecht en niet goed te praten maar de overdreven reacties hier zijn net zo kansloos als die hele daad zelf. Les geleerd klaar, next!
Jij wete echt niet waar jij het over hebt. Jouw opleidingsniveau is waarschijnlijk nog kanslozer als dit alles bij elkaar. Weet je wel wat een mensenleven waard is? Weet je hoeveel mensen er per dag sterven omdat iemand gezopen heeft en zonodig moet rijden. Ik kan het echt niet geloven dat iemand zoiets doms kan zeggen.
Ik ga gewoon liever niet dood doordat een of andere idioot niet óf zijn drank, óf zijn auto kan laten staan. En ik verlies liever ook geen familieleden, vrienden etc. op die manier.quote:Op donderdag 8 maart 2007 14:14 schreef Musketeer het volgende:
Nee, het is een elementair groepsvormingsproces, door het constante en nadrukkelijke herhalen van een gemeenschappelijke mening/feit wordt een band geschapen of versterkt.
Het groepsproces dat onder voetbalfans, soldaten, chimpansees, zeloten, kaalkopjes etc. veel voorkomt lijkt hier nogal op. Zegt meer over de deelnemers dan over degenen die weigeren zich aan de groepsmantra te confirmeren.
Ga drugs smokkelen in Colombia ofzo. Hartstikke leuk, spannend, niet moreel, politiek of justitieel correct en je brengt er tenminste geen onschuldige mensen mee in gevaar, alleen jezelf.quote:Op donderdag 8 maart 2007 16:47 schreef Sant het volgende:
dat begrijp, maar ik voel me lekker wanneer ik dingen kan doen die eens NIET als juist gezien worden, brengt wat spanning met zich mee en das nou net zo lekker!!!
Als dat werkelijk zo was had je wellicht begrepen dat "we" geen tegengas geven op t feit dat TS goed de fout in is gegaan, er wordt tegengas gegeven op de mensen die lopen te strooien met termen als crinineel / misdadig gedrag.. DAT is zielig... TS gaf zelf al aan dat ie fout zat en zijn les wel geleerd heeft... Leg mij dan het nut eens uit van al t gevloek en getier richting de TS?? Dat is pas meeloperij... "Ooh mijn voorganger loopt te schelden, laat ik maar meedoen".quote:Op donderdag 8 maart 2007 23:37 schreef innovative het volgende:
[..]
en ja, ik héb het hele topic gelezen. Ik vind alleen dat iedereen vooral zelf moet weten wat hij/zij doet, zolang dat maar geen gevaar oplevert voor anderen die daar nul zeggenschap in hebben.
Gevloek en getier is nooit nodig, maar waarom zou iemand die nu - dankzij de boete, mijns inziens, niet naar aanleiding van de actie an sich! - zegt dat hij stom is geweest, gepamperd moeten worden? Er zijn hier genoeg mensen die niet lopen te schelden.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 09:14 schreef Sant het volgende:
Als dat werkelijk zo was had je wellicht begrepen dat "we" geen tegengas geven op t feit dat TS goed de fout in is gegaan, er wordt tegengas gegeven op de mensen die lopen te strooien met termen als crinineel / misdadig gedrag.. DAT is zielig... TS gaf zelf al aan dat ie fout zat en zijn les wel geleerd heeft... Leg mij dan het nut eens uit van al t gevloek en getier richting de TS?? Dat is pas meeloperij... "Ooh mijn voorganger loopt te schelden, laat ik maar meedoen".
Ik vind dat er een heel groot verschil zit tussen een keer een paar kilometer te hard rijden op een lege snelweg of met drank op naar huis rijden. Een lege snelweg houdt in dat je alleen jezelf tegen de vangrail plakt, be my guest. Drank houdt in dat je elke vorm van interactie niet goed meer zal kunnen inschatten, en daarmee altijd en eeuwig anderen treft.quote:Dit alles wordt alleen maar versterkt door het feit dat mensen in een ander topic posten dat ze zelf ook wel eens wat fout doen etc. en dan zichzelf er gemakkelijk van afmaken met "ach jah, het was een wijze les voor me!!"
Wat betreft het gescheld geef ik je groot gelijk. Om dan echter dit als een "foutje" af te doen en mensen die wijzen op de grote gevaren voor moraalridders uit te maken, vind ik echter niet overkomen van een groot inzicht. Da's 't ene hersenloze gedrag afdoen met de volgende hersenloze actie.quote:Nogmaals, dat TS fout zat is wel duidelijk... dat vind ik ook...
Ik heb alleen een hekel aan die belachelijke reacties van mensen die menen hun eigen waardigheid en trots wat op te vijzelen door een anders de les te gaan lezen en verrot te schelden met van alles en nog wat...
Gut, 't is dat je 't zegtquote:ps: ben t wel eens met je hoor![]()
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |