Of de helft minder vreten als je stopt met sporten. Nadat je een aftraining hebt gedaan.quote:Op woensdag 7 maart 2007 11:53 schreef Biancavia het volgende:
Gewoon nooit intensief gaan sporten dus.
Ja, da's ook weer zoiets.quote:Op woensdag 7 maart 2007 12:03 schreef wonko het volgende:
[..]
Of de helft minder vreten als je stopt met sporten. Nadat je een aftraining hebt gedaan.
Self improvement is like mastrubation-Tyler Durdenquote:Op woensdag 7 maart 2007 11:45 schreef tylerdurden22 het volgende:
Ik ben ongeveer anderhalf jaar geleden begonnen met hardlopen (elke dag) en dit heb ik een jaar lang volgehouden.. Ik ben toen in dat jaar misschien 5 a 10 kilo kwijtgeraakt.. Ik was daarvoor al jaren op ongeveer 70 kilo. Nadat ik een half jaar geleden ben gestopt met hardlopen, ben ik meer dan 10 kilo aangekomen.. klopt het dat je na het stoppen met sporten sneller aankomt?
bullshit, ik heb niks aangepast qua voedinspatroon (denk dat het zelfs slechter geworden is) en ben in een half jaar een halve kilo aangekomenquote:Op woensdag 7 maart 2007 17:16 schreef Thrilled het volgende:
ik vind het eerlijk gezegd wel een rare vraagje verbrand je overtollig vet met het sporten, als je stopt met sporten kan je het niet verbranden dus blijft het zitten (en komt het erbij).. als je weer gaat sporten verbrand je het weer... je kan wel stoppen met sporten en niet dik worden, als je je voedingspatroon aanpast... zolang jij meer calorieen naar binnen stopt dan dat er verbrand word, blijf je aankomen
half litertje drinkyoguhrt per dag en een uurtje fietsen per dag (huis>school>huis)quote:Op woensdag 7 maart 2007 19:57 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Hoe zorg je ervoor dat je álles kan eten wat je wilt, zonder ook maar íets aan te komen?
Laxeerpillen of vinger in je keel ... maar dat noemen ze ook wel anorexia ... of een andere ernstige ziekte krijgen ... maar dan wil je ook niet meer eten ...quote:Op woensdag 7 maart 2007 19:57 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Hoe zorg je ervoor dat je álles kan eten wat je wilt, zonder ook maar íets aan te komen?
Tyler Durden moet z'n kop houden met z'n blokjesbuikquote:Op woensdag 7 maart 2007 19:07 schreef Rejected het volgende:
[..]
Self improvement is like mastrubation-Tyler Durden
Self improvement is mastrubation - zei die nog altijd.quote:Op woensdag 7 maart 2007 19:07 schreef Rejected het volgende:
[..]
Self improvement is like mastrubation-Tyler Durden
Hoi mede-slankdelentein maatjequote:Op zondag 11 maart 2007 14:30 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Tyler Durden moet z'n kop houden met z'n blokjesbuik.
Sorryquote:Op zondag 11 maart 2007 15:54 schreef Shadpro het volgende:
[..]
Self improvement is mastrubation - zei die nog altijd.
quote:Op donderdag 1 maart 2007 23:29 schreef Sylvana het volgende:
voor verbranden = 700 kcal verbranden = 100 gram lichaamsgewicht eraf, omdat vet ook een deel water zou bevatten oid.
dat heb ik idd wel vaker gehoord ja, ook hier pas nog in het topic, dat andere heb ik nooit gehoord verder, maar kan best waar zijn
Ik verbrand met sporten ruim 7.000 kcal per week, dat is exclusief een uurtje zwemmen, en ik kom alleen maar aan. Maar kcal boeien me niet, gewicht ook niet. Gewoon als het er maar ok uit ziet allemaal is het wel prima.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 08:45 schreef dyna18 het volgende:
Nog even een ander vraagje over afvallen en sporten.
Ik heb gister naast mijn normale training nog even 10 minuten extra op zo'n fietsding gezeten. Die gaf aan dat ik in die 10 minuten 85 kcal extra verbrand heb. Nou mijn vraag dus, heeft iemand een idee hoeveel kcal je extra moet verbranden om 1 kilo af te vallen? Of te wel hoeveel is er nodig om 1 kilo vet te verbranden?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |