quote:Op zondag 15 april 2007 11:45 schreef Roeji het volgende:
voor alle studerende onder ons. En veel succes met examens/tentamens/proefwerken of wat dan ook!!
Ik moet nog een klein uurtje wachten op de zon, dus tot die tijd : huishoudelijke verplichtingen![]()
![]()
De eerste lading was gaat nu naar buiten, dan de kattenbak even verschonen en de woonkamer maar weer eens stoffen (dat is alweer enige tijd niet gedaan, lees: ik kan mn naam schrijven in t stof)
Oh en ik ga straks een van de katten in bad doenDat wordt lachen.
Niet nodig, ze vinden water leuk. De shampoo en het inschuimen iets minder, maar ze weten dat als ze stil blijven staan het snel voorbij is. En dat wanneer ze tegen spartelen het alleen maar langer duurt.quote:Op zondag 15 april 2007 12:46 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]Ik hoop dat je genoeg pleisters hebt!!
Herkenbaar, daarom ben ik ook niet geheel rouwig dat ik uit de it ben gestaptquote:Op zondag 15 april 2007 14:16 schreef Yoni het volgende:
Wrom heb ik nou niet gewoon gekozen voor een vak waar ze niet certificatengeil zijn![]()
Leren met dit weer is echt niet leuk![]()
(zit toch maar binnen, dat leert toch beter, ga over een uurtje wel even buiten spelen ofzo)
Dacht dat je dat beter bij migraine kon laten. Geen idee dat koffie en choco invloed kunnen hebben op adhd. Maar ik drink geen koffie, alleen maar 1 a 2 glazen chocomel light elke morgen. Verder eet ik bijna geen chocolade, af en toe eens een muffin of cake maar meer niet.quote:Op zondag 15 april 2007 14:57 schreef compier het volgende:iedereen verklaart me voor gek dat ik met dit weer lekker ga skateboarden
Lekker energie kwijtraken
![]()
En, ik ben gestopt met CHOCOLA EN KOFFIE !!!
Het schijnt dat dat beter is voor je als je ADHD hebt, ik dacht laat ik het eens proberen.
5 dagen hoofdpijn gehad, maar nu voel ik me Super!
tja, ik heb meer energie. laat ik het anders zeggen: Ik heb meer GOEDE energie, geen irritantequote:Op zondag 15 april 2007 15:49 schreef Roeji het volgende:
[..]
Dacht dat je dat beter bij migraine kon laten. Geen idee dat koffie en choco invloed kunnen hebben op adhd. Maar ik drink geen koffie, alleen maar 1 a 2 glazen chocomel light elke morgen. Verder eet ik bijna geen chocolade, af en toe eens een muffin of cake maar meer niet.
Ik denk dat dat alleen met de koffie heeft te makenquote:Op zondag 15 april 2007 22:12 schreef compier het volgende:
[..]
tja, ik heb meer energie. laat ik het anders zeggen: Ik heb meer GOEDE energie, geen irritante
en ik heb geen caffeine up-downs meer dusja
en met de zon en misschien het placebo-effect van het stoppen?quote:Op zondag 15 april 2007 23:30 schreef Roeji het volgende:
[..]
Ik denk dat dat alleen met de koffie heeft te makenEn niet met de adhd.
Alles bij elkaar.. maar ik voel me wel beter en daar gaat het omquote:Op zondag 15 april 2007 23:41 schreef mighty_myte het volgende:
[..]
en met de zon en misschien het placebo-effect van het stoppen?
stoppen met chocolade? No wayquote:Op zondag 15 april 2007 14:57 schreef compier het volgende:iedereen verklaart me voor gek dat ik met dit weer lekker ga skateboarden
Lekker energie kwijtraken
![]()
En, ik ben gestopt met CHOCOLA EN KOFFIE !!!
Het schijnt dat dat beter is voor je als je ADHD hebt, ik dacht laat ik het eens proberen.
5 dagen hoofdpijn gehad, maar nu voel ik me Super!
Succes!! Ik duim voor je.quote:Op maandag 16 april 2007 11:17 schreef freecell het volgende:
Hoihoi.
Ik ben even leermoe... Ben al vanaf half 10 oid goed bezig en nu wil het even niet meer.
Ik moet deze hele week thuis aan de slag, en goed ook!
Maar ik heb vanmorgen al best veel goed werk verzet
Het is op zich wel heerlijk, met de laptop op het balkon. Als ik niet buiten had kunnen zitten had ik denk ik nog veel meer gebaald...
Misschien maar goed voor mijn leerprestaties dat het weer weer wat minder wordt
Het huis is een gigantische puinhoop, daar moet ik zometeen ook maar eens mee bezig...
Gelukkig gaat mijn man (klinkt tof) straks ook het één en ander opruimen en schoonmaken.
Ik zou zo zeggen: wens me veel sterke en concentratie oor deze week. Pfff...
quote:
Ik kan dat totaal niet! Stil liggen in de zonquote:Op maandag 16 april 2007 15:14 schreef Qwea het volgende:
[..]
Terwijl ik op het strand liggen in de zon geen enkel probleem vind
wat chillquote:Op maandag 16 april 2007 19:06 schreef compier het volgende:
[..]
Ik kan dat totaal niet! Stil liggen in de zon
en. Vandaag bij US consulaat geweest, en![]()
![]()
![]()
IK HEB MIJN VISUM![]()
![]()
Permanente verblijfsvergunning voor de USA
succes met je diagnose en enorm welkom als officieel lid van onze 'club'.quote:Op maandag 16 april 2007 12:50 schreef Noli. het volgende:
Ik mag me hier nu volledig aanmelden.. Ik heb de definitieve diagnose ADD!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |