kut is dat menquote:Op woensdag 11 april 2007 21:57 schreef Yoni het volgende:
Het is inderdaad met ingang van dit jaar dus veranderd. Als je nu, nieuw, hh hulp anvraagt dan valt het onder dat Wmo gebeuren.
Beetje. Als ik idd succes behaalt heb ben ik geneigd om te zeggen "ooh boeie ik doe mn best niet meer" omdat het resultaat dan toch al behaalt is. Best stom. Dan moet ik mezelf echt een trap onder mn reet geven. (Wat trouwens flink goed lukt de laatste tijdquote:Op woensdag 11 april 2007 22:21 schreef mighty_myte het volgende:
kan iemand voorbeelden noemen over het feit: "na succes volgt depressie omdat je de uitdaging mist."
ik neem aan dat ik weer depressief ga worden nu ik een job heb, (dat is mijn ervaring iig),
kunnen jullie daar over meepraten?
Ik zou het niet een depressie noemen, maar het "succesvol" zijn houd bij mij regelmatig in dat er motivatie problemen komen.... want zodra het makkelijk is, moet het of aangevuld worden met nieuwe uitdagingen, of moeiteloos lopen...quote:Op woensdag 11 april 2007 22:21 schreef mighty_myte het volgende:
kan iemand voorbeelden noemen over het feit: "na succes volgt depressie omdat je de uitdaging mist."
ik neem aan dat ik weer depressief ga worden nu ik een job heb, (dat is mijn ervaring iig),
kunnen jullie daar over meepraten?
hoe komt het dat je jezelf zo goed kan motiveren de laatste tijd?quote:Op woensdag 11 april 2007 22:23 schreef Qwea het volgende:
[..]
Beetje. Als ik idd succes behaalt heb ben ik geneigd om te zeggen "ooh boeie ik doe mn best niet meer" omdat het resultaat dan toch al behaalt is. Best stom. Dan moet ik mezelf echt een trap onder mn reet geven. (Wat trouwens flink goed lukt de laatste tijd)
weet je zeker dat je gebrek aan motivatie de oorzaak is van de depressie en niet omgekeerd?quote:Op woensdag 11 april 2007 22:41 schreef Duur het volgende:
[..]
Ik zou het niet een depressie noemen, maar het "succesvol" zijn houd bij mij regelmatig in dat er motivatie problemen komen.... want zodra het makkelijk is, moet het of aangevuld worden met nieuwe uitdagingen, of moeiteloos lopen...
En als dan de motivatie ingestort is, en het door gebrek aan (mijn) inzet mislukt, dan slaat hier de depressie wel weer toe.
Ik weet zeker dat het (weer) falen de oorzaak isquote:Op woensdag 11 april 2007 23:01 schreef mighty_myte het volgende:
[..]
hoe komt het dat je jezelf zo goed kan motiveren de laatste tijd?
[..]
weet je zeker dat je gebrek aan motivatie de oorzaak is van de depressie en niet omgekeerd?
aha.quote:Op woensdag 11 april 2007 23:23 schreef Duur het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat het (weer) falen de oorzaak is
en het falen komt door gebrek aan motivatie
en het gebrek aan motivatie door gebrek aan uitdaging..
Deze lus heb ik nu te vaak doorlopen om hem niet meer te herkennen. Als ik of bij het weg vallen van uitdagingen geen nieuwe dingen verzin of iets anders ga doen (hoeft niet meteen, maar meer dan een maand of 6 door ploeteren is fout) dan is de cirkel doorbroken en blijft de depressie weg...
Komt door vriendlief. Ik zit elke x te tobben "zal ik lekker emmen ingaan of toch naar stage" en elke x kies ik toch voor stage omdat ik weet dat als ik Emmen inga hem best wel teleur stel. En dat wil ik natuulk nietquote:Op woensdag 11 april 2007 23:01 schreef mighty_myte het volgende:
[..]
hoe komt het dat je jezelf zo goed kan motiveren de laatste tijd?
[..]
door iig te denken dat je het ergens voor doet, en dat je het ellelange falen nu wel eens zat bent. Zo houdt ik mezelf ook een beetje bezig.quote:Op donderdag 12 april 2007 01:23 schreef mighty_myte het volgende:
[..]
aha.
ik heb een nieuwe baan en ben erg bang mijn motivatie te verliezen, in te kakken en daardoor de boel te verneuken (zoals ik altijd heb gedaan).
hoe houd ik de moed erin en kom ik soepel weer in het ritme?![]()
geniet ervan, da´s nummer 1quote:Op donderdag 12 april 2007 01:23 schreef mighty_myte het volgende:
[..]
aha.
ik heb een nieuwe baan en ben erg bang mijn motivatie te verliezen, in te kakken en daardoor de boel te verneuken (zoals ik altijd heb gedaan).
Is het een baan die een beetje bij je past denk je? Ik werk nu ergens waar het niet zoveel uitmaakt dat ik bijv. pas laat begin. Heerlijk! Want ik ben dus echt géén ochtendmens. Verder ben ik min of meer 'eigen baas' en gek genoeg werkt dat perfect. Er zijn nog steeds dagen dat er weinig uit mijn handen komt, maar heeft niet iedereen diequote:Op donderdag 12 april 2007 01:23 schreef mighty_myte het volgende:
[..]
aha.
ja hè. Nooit in me op gekomen dat die combinatie zou bestaanquote:Op zaterdag 14 april 2007 15:31 schreef w8jij17 het volgende:
ADHD en het zoeken van kicks... hmmmm vreemde combinatie.
quote:Op zondag 15 april 2007 09:49 schreef Roeji het volgende:
Ik ga zodra de zon er is, bivakkeren op mn dakterras. Grote bak water erbij voor de voetjes en voor de katten. Relaxstoel en tafeltje met allerhande drinken en (puzzel)boekjes binnen hand bereik en dan sta ik niet meer op tot de zon weg is![]()
Lekker luiwammessen en doezelen in de zon.
Ik kan mijn huiswerk niet meenemenquote:Op zondag 15 april 2007 10:52 schreef Yoni het volgende:
Ik moet leren![]()
Maar ik denk dat ik mijn boek straks maar een uurtje of twee meeneem naar 't park![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |