abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 11 april 2007 @ 22:00:37 #176
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_48234407
quote:
Op woensdag 11 april 2007 21:57 schreef Yoni het volgende:
Het is inderdaad met ingang van dit jaar dus veranderd. Als je nu, nieuw, hh hulp anvraagt dan valt het onder dat Wmo gebeuren.
kut is dat men ik hoorde ook al dat het WMO niet zo fijn was qua hulp "aanbieden"
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
pi_48235297
knuf aan alle ad(h)d-ers!
Motto: Eens is ook dit voorbij...
Red een boom - eet een bever!
pi_48235580
kan iemand voorbeelden noemen over het feit: "na succes volgt depressie omdat je de uitdaging mist."
ik neem aan dat ik weer depressief ga worden nu ik een job heb, (dat is mijn ervaring iig),
kunnen jullie daar over meepraten?
  woensdag 11 april 2007 @ 22:23:01 #179
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_48235664
quote:
Op woensdag 11 april 2007 22:21 schreef mighty_myte het volgende:
kan iemand voorbeelden noemen over het feit: "na succes volgt depressie omdat je de uitdaging mist."
ik neem aan dat ik weer depressief ga worden nu ik een job heb, (dat is mijn ervaring iig),
Beetje. Als ik idd succes behaalt heb ben ik geneigd om te zeggen "ooh boeie ik doe mn best niet meer" omdat het resultaat dan toch al behaalt is. Best stom. Dan moet ik mezelf echt een trap onder mn reet geven. (Wat trouwens flink goed lukt de laatste tijd )
pi_48236655
quote:
Op woensdag 11 april 2007 22:21 schreef mighty_myte het volgende:
Ik zou het niet een depressie noemen, maar het "succesvol" zijn houd bij mij regelmatig in dat er motivatie problemen komen.... want zodra het makkelijk is, moet het of aangevuld worden met nieuwe uitdagingen, of moeiteloos lopen...

En als dan de motivatie ingestort is, en het door gebrek aan (mijn) inzet mislukt, dan slaat hier de depressie wel weer toe.
pi_48237516
quote:
Op woensdag 11 april 2007 22:23 schreef Qwea het volgende:

[..]

Beetje. Als ik idd succes behaalt heb ben ik geneigd om te zeggen "ooh boeie ik doe mn best niet meer" omdat het resultaat dan toch al behaalt is. Best stom. Dan moet ik mezelf echt een trap onder mn reet geven. (Wat trouwens flink goed lukt de laatste tijd )
hoe komt het dat je jezelf zo goed kan motiveren de laatste tijd?
quote:
Op woensdag 11 april 2007 22:41 schreef Duur het volgende:

[..]

Ik zou het niet een depressie noemen, maar het "succesvol" zijn houd bij mij regelmatig in dat er motivatie problemen komen.... want zodra het makkelijk is, moet het of aangevuld worden met nieuwe uitdagingen, of moeiteloos lopen...

En als dan de motivatie ingestort is, en het door gebrek aan (mijn) inzet mislukt, dan slaat hier de depressie wel weer toe.
weet je zeker dat je gebrek aan motivatie de oorzaak is van de depressie en niet omgekeerd?
pi_48238548
quote:
Op woensdag 11 april 2007 23:01 schreef mighty_myte het volgende:

[..]

[..]

weet je zeker dat je gebrek aan motivatie de oorzaak is van de depressie en niet omgekeerd?
Ik weet zeker dat het (weer) falen de oorzaak is
en het falen komt door gebrek aan motivatie
en het gebrek aan motivatie door gebrek aan uitdaging..

Deze lus heb ik nu te vaak doorlopen om hem niet meer te herkennen. Als ik of bij het weg vallen van uitdagingen geen nieuwe dingen verzin of iets anders ga doen (hoeft niet meteen, maar meer dan een maand of 6 door ploeteren is fout) dan is de cirkel doorbroken en blijft de depressie weg...
pi_48242017
quote:
Op woensdag 11 april 2007 23:23 schreef Duur het volgende:

[..]

Ik weet zeker dat het (weer) falen de oorzaak is
en het falen komt door gebrek aan motivatie
en het gebrek aan motivatie door gebrek aan uitdaging..

Deze lus heb ik nu te vaak doorlopen om hem niet meer te herkennen. Als ik of bij het weg vallen van uitdagingen geen nieuwe dingen verzin of iets anders ga doen (hoeft niet meteen, maar meer dan een maand of 6 door ploeteren is fout) dan is de cirkel doorbroken en blijft de depressie weg...
aha.
ik heb een nieuwe baan en ben erg bang mijn motivatie te verliezen, in te kakken en daardoor de boel te verneuken (zoals ik altijd heb gedaan).
hoe houd ik de moed erin en kom ik soepel weer in het ritme?

[ Bericht 16% gewijzigd door mighty_myte op 12-04-2007 04:51:08 ]
pi_48242187
ik heb internet adhd
Mag ik hier nu ook meedoen?
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
  donderdag 12 april 2007 @ 07:25:34 #185
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_48243715
quote:
Op woensdag 11 april 2007 23:01 schreef mighty_myte het volgende:

[..]

[..]
Komt door vriendlief. Ik zit elke x te tobben "zal ik lekker emmen ingaan of toch naar stage" en elke x kies ik toch voor stage omdat ik weet dat als ik Emmen inga hem best wel teleur stel. En dat wil ik natuulk niet
  donderdag 12 april 2007 @ 07:28:38 #186
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_48243734
quote:
Op donderdag 12 april 2007 01:23 schreef mighty_myte het volgende:

[..]

aha.
ik heb een nieuwe baan en ben erg bang mijn motivatie te verliezen, in te kakken en daardoor de boel te verneuken (zoals ik altijd heb gedaan).
door iig te denken dat je het ergens voor doet, en dat je het ellelange falen nu wel eens zat bent. Zo houdt ik mezelf ook een beetje bezig.
pi_48244296
quote:

[..]

aha.
geniet ervan, da´s nummer 1
in het ritme komen is altijd lastig, maar goed naar je wekker luisteren is een mooie start...

en de moed erinhouden... is zorgen dat je uitdagingen houd. (en maak die niet te groot, zodat je daarin niet faalt en je ipv 1 grootte er 10 kleinere overhoud.)
  Hoofdredactie Fotografie donderdag 12 april 2007 @ 09:25:03 #188
95752 crew  Chell
Kluns
pi_48245301
quote:

[..]

aha.
Is het een baan die een beetje bij je past denk je? Ik werk nu ergens waar het niet zoveel uitmaakt dat ik bijv. pas laat begin. Heerlijk! Want ik ben dus echt géén ochtendmens. Verder ben ik min of meer 'eigen baas' en gek genoeg werkt dat perfect. Er zijn nog steeds dagen dat er weinig uit mijn handen komt, maar heeft niet iedereen die
Voordeel van het feit dat ik alleen zit, is dat als ik iets niet doe het gewoon niet gebeurt...en dat helpt wel Verder is mijn locatie vrij klein en overzichtelijk, dat scheelt ook zóveel. Ik weet precies wie wie is en waar iedereen zit. Dus geen last van sociale angstjes als "Help! ik moet op zoek naar een vreemde, straks zeg ik wat stoms!"

Sommige dingen blijven lastig, maar ik merk wel een wereld van verschil met vorige werkplekken. Dit past me echt zóveel beter
  zaterdag 14 april 2007 @ 14:42:04 #189
63411 Roeji
Oost West Thuis is t ook niks
pi_48322513
Woehaaaaa, lang leve de adrenaline!!!
Sorry maar ik sta een beetje stijf van de adrenaline. Net een mega heftige explosie/implosie gezien. Het oude 'gekkenhuis' van hier in de buurt is net gesloopt mbv explosieven. De halve stad stond te kijken. En uiteraard ben ik ook even gaan kijken, is toch wel even een flinke kick. En zoiets zie je niet alle dagen.
Het was dus echt gewoon zo heftig, ik sta nog te shaken van de adrenaline. Ik heb het opgenomen met mn digicam, maar ik weet niet of t wat geworden is. Vanavond maar het lokale nieuws opnemen, die stonden nl 1e rij met hun camara.

ow wauw wat was dat geweldig. Ik geloof dat ik mn roeping heb gemist, dat zou ik als werk moeten kunnen doen Dingen opblazen
Volgens mij zou dat het perfecte beroep zijn voor ons adhd-ers, altijd spanning en een enorme kick op het moment supreme.
Woehoe, ik ga nog even lekker na-hyperen en stuiteren en alle stof uit en van mn lijf en kleren en tas en camera halen.

Sorry voor t grotendeels offtopic, maar moest t kwijt en een apart topic openen vond ik te veel van t goede
Ik ben zo blij, zo blij
Dat mn neus van voren zit en niet van opzij.
M.C.S.E = Minesweeper Consultant & Solitaire Expert
pi_48323480
ADHD en het zoeken van kicks... hmmmm vreemde combinatie.
  zaterdag 14 april 2007 @ 16:25:08 #191
63411 Roeji
pi_48324476
quote:
Op zaterdag 14 april 2007 15:31 schreef w8jij17 het volgende:
ADHD en het zoeken van kicks... hmmmm vreemde combinatie.
ja hè. Nooit in me op gekomen dat die combinatie zou bestaan

Net nog even gaan kijken, maar volgens mij is t niet helemaal volgens plan gegaan. Staat nog redelijk veel overeind. Volgens mij wat weinig 'boem' gebruikt.

*schreeuwt van binnen: Nog eens!!! Nog eens!!!
Ik ben zo blij, zo blij
pi_48334476
Ik hou van het warme weer

Eindelijk staat alles bij mij op ontspannen en stress loos Ik ben ook veel minder druk!
I love it!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Voices tell me I'm the shit.
pi_48335289
Qwea, Duur en Yoni bedankt voor de feedback!
  FOK!fotograaf zaterdag 14 april 2007 @ 22:49:32 #194
92797 fraubitch
Heeft een Pwny!!
pi_48335534
They say I have ADD but I just don't understa...OOOHH!! Look!! A Kitty!!
Screw worldpeace! I want a Pony!
  zondag 15 april 2007 @ 08:33:50 #195
34891 melonovy
La Kutschie
pi_48341319
die warmte heeft me anders flink overvallen, ik was sinds tijden niet vooruit te branden, echt een wattekop had ik.

En wat ben jij hyper fraubitch??
Het voelt goed hè?
A je to!
pi_48341685
warmte
Plantsoenen
picknicks

Ik heb mijn picknicktas ingepakt en ga zo naar de kerk.
En als we dan uitgekerkt zijn gaan we met een groepje picknicken
  zondag 15 april 2007 @ 09:49:51 #197
63411 Roeji
pi_48341843
Ik ga zodra de zon er is, bivakkeren op mn dakterras. Grote bak water erbij voor de voetjes en voor de katten. Relaxstoel en tafeltje met allerhande drinken en (puzzel)boekjes binnen hand bereik en dan sta ik niet meer op tot de zon weg is

Lekker luiwammessen en doezelen in de zon.
Ik ben zo blij, zo blij
  zondag 15 april 2007 @ 10:48:23 #198
77938 melanie_the_miss
De enige echte.
pi_48342679
quote:
Op zondag 15 april 2007 09:49 schreef Roeji het volgende:
Ik ga zodra de zon er is, bivakkeren op mn dakterras. Grote bak water erbij voor de voetjes en voor de katten. Relaxstoel en tafeltje met allerhande drinken en (puzzel)boekjes binnen hand bereik en dan sta ik niet meer op tot de zon weg is

Lekker luiwammessen en doezelen in de zon.
Ik ga huiswerk maken
  Hoofdredactie Fotografie zondag 15 april 2007 @ 10:52:06 #199
95752 crew  Chell
Kluns
pi_48342737
Ik moet leren

Maar ik denk dat ik mijn boek straks maar een uurtje of twee meeneem naar 't park
  zondag 15 april 2007 @ 11:19:04 #200
77938 melanie_the_miss
De enige echte.
pi_48343267
quote:
Op zondag 15 april 2007 10:52 schreef Yoni het volgende:
Ik moet leren

Maar ik denk dat ik mijn boek straks maar een uurtje of twee meeneem naar 't park
Ik kan mijn huiswerk niet meenemen
Maar ik ben net 2 dagen fulltime buiten geweest
Mijn rug is ook een beetje verbrand
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')