abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 3 april 2007 @ 12:54:00 #151
63411 Roeji
Oost West Thuis is t ook niks
pi_47959488
quote:
Op dinsdag 3 april 2007 12:20 schreef freecell het volgende:

[..]

Aaaah Roeji!
Ik wilde je net ff PM-en, maar je hebt geen PM
Het zijn wel altijd dezelfde mensen inderdaad.
Ik heb zo'n periode gehad tussen mijn 14e en 21e, nu gaat het al bijna 2 jaar best wel goed
Er is dus wel uitzicht, maar ik snap dat je het niet altijd ziet op het moment....
Wat gaan ze er aan doen? Tunnelsyndroom is goed operabel toch?
Ik heb nog niet ontdekt wat en hoe dat pm-en gaat. So tell me

Mijn periode gaat al zo sinds mn geboorte Ik ben altijd wel een pechvogel geweest. Maar kwa gezondheid spant het de laatste 5 jaar echt de kroon. Ik ga maar uit van de 7 vette en de 7 magere jaren.
En ik weet dat er uitzicht is, maar soms zakt je de moed toch flink in de schoenen als er wéér iets nieuws is.

Op dit moment moet ik mn braces veel dragen, het liefste ook 's nachts. Nou vannacht dat ding na een paar uur uitgedaan, kon er niet fatsoenlijk mee slapen. Dit wil de huisarts een tijdje aankijken. Gaat het niet weg of wordt het erger dan krijg ik een verwijzing om een EMG te laten maken. Dan weten we tenminste zeker of het ook echt het CTS is. En dan kan ik als volgende optie een spuit erin krijgen. Helpt ook dat niet, dan kan er geopereerd worden. Maar dat zie ik persoonlijk niet echt zitten. Iets teveel horror stories daarover gehoord. Dan liever altijd met een brace, dan dat ik misschien door die operatie echt flinke problemen krijg met mn linkerhand. En als linkspotige wil ik toch liever alles nog kunnen gebruiken.
Nu heb ik inmiddels ook meer last van de rest van mn arm, tot in mn schouder. Het kan dus best iets anders zijn. Ik las op internet dat CTS ook verward kan worden met een nekhernia. Nu heb ik 1,5jaar geleden een lichte whiplash opgelopen, waar ik overigens vrij weinig last nog van heb, maar sinds toen knakt mn nek wel eens als ik mn hoofd beweeg. En een paar dagen geleden knakte mijn nek ineens keihard toen ik mn hoofd wat enthousiast draaide. Dat deed toen best veel pijn op dat moment, maar heb er verder niet meer bij stilgestaan. Ik heb de huisarts dit ook vergeten te vertellen. Ik moet hem daarom straks nog eens proberen te bellen of dat misschien een verband kan hebben.
Ik ga er niet vanuit dat dat t kan zijn, maar je weet maar nooit. Beter teveel vertellen dan dat we in de verkeerde richting zoeken.

Dankjewel dat je aan me dacht
Ik ben zo blij, zo blij
Dat mn neus van voren zit en niet van opzij.
M.C.S.E = Minesweeper Consultant & Solitaire Expert
pi_47960500
*knuffel*
PM, rechtbovenin je scherm zie je een envelopje, dat is je PM
Inbox openstellen, klaar (of zoiets, iemand die het beter kan uitleggen?)

Een pechvogel zijn is 1 ding, zo'n periode die jij nu hebt is wel ff iets anders en kan nooit je hele leven duren hoor
Een pechvogel ben ik ook nog steeds Maar die pijnperiodes varieren nogal bij mij, ik hoop dat dat bij jou ook zo is.
* freecell geeft Roeji een vriendschappelijk duwtje op een tenderpoint.

Gaan we nu niet heel erg offtopic?
  dinsdag 3 april 2007 @ 14:13:41 #153
34891 melonovy
La Kutschie
pi_47962441
He bah, wat een ellende Roeji!

En Freecel, was trouwen niet onwijs eng? Hoewel ik heel zeker ben over mijn relatie, we hebben samen 2 kindjes gekregen, vind ik het nog steeds engig (en dus onnodig ) om te trouwen, heeft het jou nooit een benauwend gevoel gegeven?

MIjn stemming is gelukkig weer wat verbeterd, mijn vriend en ik hebben een oplossing gevonden voor de problemen waar ik tegen aan loop, dit moet ik nog overleggen met mijn leidinggevende, maar de drukte in mijn hoofd en sombere toestand is weer sterk verminderd. Fijn. Nu nog dat gesprek.
Wat ook zo iritant is, is dat ik alles zo op mijzelf betrek, faalangst krijg, super onzeker wordt, terwijl de dingen waar ik nu tegen aan loop niet allemaal en alleen aan mij liggen. Als ik geremd word in mijn initiatieven, word ik daar niet blij van, maar de oorzaak ben ik zelf niet, toch?
Het voelt goed hè?
A je to!
pi_47963419
quote:
Op dinsdag 3 april 2007 14:13 schreef melonovy het volgende:

En Freecel, was trouwen niet onwijs eng? Hoewel ik heel zeker ben over mijn relatie, we hebben samen 2 kindjes gekregen, vind ik het nog steeds engig (en dus onnodig ) om te trouwen, heeft het jou nooit een benauwend gevoel gegeven?
Nee, eigenlijk niet
We hebben er goed over nagedacht en zijn er gewoon gezelligjes samen ingewandeld
  dinsdag 3 april 2007 @ 14:57:52 #155
63411 Roeji
pi_47964315
quote:
Op dinsdag 3 april 2007 13:20 schreef freecell het volgende:
*knuffel*
PM, rechtbovenin je scherm zie je een envelopje, dat is je PM
Inbox openstellen, klaar (of zoiets, iemand die het beter kan uitleggen?)

Een pechvogel zijn is 1 ding, zo'n periode die jij nu hebt is wel ff iets anders en kan nooit je hele leven duren hoor
Een pechvogel ben ik ook nog steeds Maar die pijnperiodes varieren nogal bij mij, ik hoop dat dat bij jou ook zo is.
* freecell geeft Roeji een vriendschappelijk duwtje op een tenderpoint.

Gaan we nu niet heel erg offtopic?
Ik heb dat PM gebeuren aangezet, nu hopen dat t goed gaat
Was eigenlijk vrij simpel.

Tja de periodes van pijn en ontstekingen varieerden ook wel. Maar nu sinds ik in oktober ben geopereerd (toen 2 keer en in januari nog 1 keer) gaat de pijn niet meer weg. De littekens zien er prachtig uit, ziet er niet ontstoken uit ofzo.
Verder heb ik wel altijd al pijn gehad van de fibromyalgie. Dat is er altijd. dag en nacht. Daar wen je min of meer aan. Tot het weer erger word.

Wat offtopic gaan valt wel mee, ik heb laatst een stuk gelezen over de samenhang tussen adhd en ME/CVS. Mijn persoonlijke en positieve ervaring is dat de ritalin kleine wonderen verricht. Ik ben niet meer zo hondsmoe. Maar... stop je met de ritalin dan krijg je een mega terugslag. Verder was sowieso bekend dat CVS en fibromyalgie broertje en zusje van mekaar zijn. En recentelijk vertelde de arts waar ik nu weer onder behandeling ben dat er een samenhang is tussen de cvs en de ontstekingen (hidradenitus) omdat volgens hem, cvs of me (hoe je t noemen wilt) een auto-immuun ziekte is. Doordat je weerstand lager/verstoord is ontwikkel je dus sneller andere kloterijtjes zoals bijv die ontstekingen. Dat die stress-gerelateerd waren was ook al langer duidelijk.
En doordat ik zo'n stresskip kan zijn door mijn choas (gecreeerd door de adhd) heeft dat ook weer invloed.
En zo zijn we het kringetje rond (mocht je het tenminste nog volgen)

* roeji geeft een vriendschappelijke aai over de bol terug, meestal geeft zo'n vriendschappelijk duwtje wat veel ellende met al die tenderpoints
Ik ben zo blij, zo blij
  dinsdag 3 april 2007 @ 14:59:52 #156
63411 Roeji
pi_47964395
quote:
Op dinsdag 3 april 2007 14:13 schreef melonovy het volgende:

MIjn stemming is gelukkig weer wat verbeterd, mijn vriend en ik hebben een oplossing gevonden voor de problemen waar ik tegen aan loop, dit moet ik nog overleggen met mijn leidinggevende, maar de drukte in mijn hoofd en sombere toestand is weer sterk verminderd. Fijn. Nu nog dat gesprek.
Wat ook zo iritant is, is dat ik alles zo op mijzelf betrek, faalangst krijg, super onzeker wordt, terwijl de dingen waar ik nu tegen aan loop niet allemaal en alleen aan mij liggen. Als ik geremd word in mijn initiatieven, word ik daar niet blij van, maar de oorzaak ben ik zelf niet, toch?
Goed te horen dat jouw stemming weer verandert is. Is wel herkenbaar wat het geremd worden in initiatieven betreft. Dan ga ik ook altijd aan mezelf twijfelen. Terwijl het soms de kortzichtigheid en angst van een 'normaal' persoon is

Keep up the good work
Ik ben zo blij, zo blij
  dinsdag 3 april 2007 @ 15:28:27 #157
34891 melonovy
La Kutschie
pi_47965563
Morgen een gesprek met mijn leidinggevende, ik laat nog wel weten hoe het ging.

Ik heb trouwens ook fibromyalgie, ik wist niet dat in verhouding stond met elkaar... :S
Het voelt goed hè?
A je to!
  dinsdag 3 april 2007 @ 19:04:48 #158
138800 compier
This is Spartaaaaaaaa
pi_47974414
ik heb trouwens ook dat als ik heel veel pijn zou moeten hebben (zoals twee weken terug, 1keer met mn vinger tussen garagedeur gekomen, nagel eraf 1 keer ijzeren deel van hakbijl op mn duim gehad en bloeden maar ) dat het geen pijn doet, de dokter zegt dat ik te veel adrealine aanmaak, aan de ene kant wel handig, maar ook best eng!
Mijn usericon is mede mogelijk gemaakt door wonderer.
Live from Sparta MO
JOE-ES-EE!!
  dinsdag 3 april 2007 @ 19:17:33 #159
63411 Roeji
pi_47974926
quote:
Op dinsdag 3 april 2007 15:28 schreef melonovy het volgende:
Morgen een gesprek met mijn leidinggevende, ik laat nog wel weten hoe het ging.

Ik heb trouwens ook fibromyalgie, ik wist niet dat in verhouding stond met elkaar... :S
Officieel is niks bewezen of beschreven, maar zo hier en daar lees je wel eens wat waar wél die verbanden worden gelegd tussen bepaalde ziektes/aandoeningen. Ik geloof er zelf wel in dat het met mekaar samenhangt. Je kunt het nu eenmaal niet allemaal als aparte dingen/klachten zien. Als adhd-er ben je wel eens moe, als cvs-er ben je altijd moe, als fibromyalgie-er ben je ook vaak moe. Dus waarom zou dat niet samenhangen op een bepaalde gezamenlijke oorzaak/bron. Ik noem nu dus maar even een simpel voorbeeldje. Zo eenvoudig ligt het natuurlijk niet. Maar je lichaam is toch een grote 'fabriek'. Waarin alles van mekaar afhankelijk is. Dus waarom zouden ziektes/aandoeningen dan ook niet afhankelijk van mekaar kunnen zijn?
Ik ben geen dokter, dus mijn redenatie klinkt misschien raar of ik leg het misschien raar of verkeerd uit. Maar als je er zelf over na gaat denken, zul je wrs tot dezelfde conclusie komen.
Ik ben zo blij, zo blij
  woensdag 4 april 2007 @ 14:39:41 #160
34891 melonovy
La Kutschie
pi_48004607
Ja dat is ook wel zo, ik ben veel moe, heb een beperkt energie en van stress en spanningen krijg ik pijn. Op zich kan ik me wel voorstellen dat het met elkaar in verband zou kunnen staan.

Vanochtend heb ik in een openhartig gesprek met mijn leidinggevende mijn ontslag ingediend, we hebben goed kunnen praten over mijn functioneren, ze vond me idd wel erg impulsief en enthousiast, ze vond de vernieuwingen die ik aanbracht verhelderend, daar stond zij wel voor open, in tegenstelling tot mijn directe collega. Ze had er ook wel begrip voor dat het me allemaal te veel werd, dat ik mezelf een beetje voorbij liep met alles waar ik zo enthousiast aan begonnen was. Gelukkig dus een hoop begrip, ook van mijn collega's dus dat was fijn.
Ik ga me weer lekker focussen op mijn gezin, en mezelf, dat wat voor mij toch het belangrijkste blijft
Ik voel echt een last van schouders glijden Ik heb duidelijk de juiste beslissing genomen.
Het voelt goed hè?
A je to!
  woensdag 4 april 2007 @ 16:30:37 #161
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_48008834
Fijn dat je er zelf wel een goed gevoel bij hebt, en dat je zelf al aangeeft dat je de goede keuze hebt gemaakt.

Nu lekker tijd voor je gezinnetje! Waneer de tijd er is komt er vanzelf wel weer eens wat op je pad toch?
Maxi, Midi & Mini
(My) Timing sucks.... Always.
Al lang niet meer aan het ontzwangeren. En nog steeds NIET voor rede vatbaar!
pi_48064527
Roeji, wat je zegt denk ik al langer: je geestelijke en lichamelijk gesteldheid hangen heel erg samen, maar sowieso als iets mis is met je lijf word je ook sneller moe, iemand die moe is raakt ook weer sneller geirriteerd door pijn en volgens mij voel je het ook gewoon heviger. Ik heb zelf last van hypermobiliteit en ben daar dan soms ook weer sneller moe van. Ik gebruik dagelijks 200mg magnesium extra, die neem ik in voor het slapen, dat helpt tegen spierklachten (kramp en pijn - doordat m'n gewrichten/pezen niet goed zijn hebben spieren het zwaarder, die moeten meer opvangen, is de redenatie), maar ook tegen stress, en daardoor slaap ik weer beter, ook niet onbelangrijk. Dus wat mij betreft is wel zeker dat lichamelijke en geestelijke gesteldheid samenhangen. Misschien wel een tip trouwens, die magnesium, voor iedereen die spierpijn heeft. (Mocht je het willen proberen dan raad ik je Bio-Magnesium van Pharma Nord aan, verkrijgbaar bij Etos en DA... ik heb het van Kruidvat ook geprobeerd maar daar merkte ik niks van op een of andere manier...). Misschien helpt het niet, maar kwaad kan het niet, dat heb ik wel uitgezocht. Ik kreeg die tip ooit op een forum voor hypermobiliteit (veel hms'ers hebben last van zgn secundaire fibromyalgie). En een tip uit het boek van Gillian McKeith (You are what you eat): Spirulina. Ik voel me echt zo veel energieker en helderder als ik dat gebruik.

Stress is idd funest. Vooral m'n handen en voeten gaan dan heel erg zeer doen, echt verkrampt voelt het aan, en dan zijn er een paar punten die enorm zeer doen, alsof je op een blauwe plek duwt. Bijv als ik dan knijp tussen m'n duim en wijsvinger in dat zachte stukje, springen de tranen in m'n ogen...
Sanity is (not) statistical
  vrijdag 6 april 2007 @ 07:15:17 #163
77938 melanie_the_miss
De enige echte.
pi_48068364
quote:
Op maandag 2 april 2007 19:51 schreef mighty_myte het volgende:

[..]

paniekstoornis is al heel lang goed onder controle door antidepressivum zoloft (sertraline).
geen therapie voor gehad.
de ggz is nu aan het uitzoeken wat de match van add, die pillen en mijn enorme gekut in het algemeen is.
ik zal je er hopelijk snel meer over kunnen vertellen.
Hm, ik heb geen pillen en ga binnenkort naar een haptonoom. Ze denken dat dat mij helpt, ik hoop het
De adhd.. och Ik kreeg pas de evaluatie van mijn groep terug en bij negatief stonden 5 v.d 5 zinnen met druk erin.
Voices tell me I'm the shit.
pi_48070252
quote:
Op vrijdag 6 april 2007 07:15 schreef melanie_the_miss het volgende:

[..]

Hm, ik heb geen pillen en ga binnenkort naar een haptonoom. Ze denken dat dat mij helpt, ik hoop het
De adhd.. och Ik kreeg pas de evaluatie van mijn groep terug en bij negatief stonden 5 v.d 5 zinnen met druk erin.
...zucht.. Weten ze dat je ADHD hebt? Zo ja, dan vind ik het heel slecht dat ze daar op focussen, zo nee, dan wordt het misschien tijd om het te vertellen

Of je moet feedback terug gaan geven aan de anderen dat je het vervelend vind dat ze steeds ademen. Tuurlijk ademt iedereen wel eens een keer, maar de héle tijd? Dan wordt het echt irritant!!

Ik heb ooit de diagnose fibromyalgie gekregen, maar ik heb er de laatste tijd vrijwel geen last meer van, idem hypermobiliteit, ik kan nog steeds alle kanten op bewegen ,maar mijn lijf doet geen pijn meer
Alleen nog af en toe een verkrampte nek, maar volgend mij ligt dat aan mn houding en aan stress.

Het is heel langzaam en sneaky overgegaan! Toen ik TARA leerde kennen, moest ik in een rolstoel als we ver gingen lopen, nu loop ik gewoon mee
  vrijdag 6 april 2007 @ 20:20:08 #165
77938 melanie_the_miss
De enige echte.
pi_48090630
quote:
Op vrijdag 6 april 2007 09:55 schreef freecell het volgende:

[..]

...zucht.. Weten ze dat je ADHD hebt? Zo ja, dan vind ik het heel slecht dat ze daar op focussen, zo nee, dan wordt het misschien tijd om het te vertellen

Of je moet feedback terug gaan geven aan de anderen dat je het vervelend vind dat ze steeds ademen. Tuurlijk ademt iedereen wel eens een keer, maar de héle tijd? Dan wordt het echt irritant!!

Ik heb ooit de diagnose fibromyalgie gekregen, maar ik heb er de laatste tijd vrijwel geen last meer van, idem hypermobiliteit, ik kan nog steeds alle kanten op bewegen ,maar mijn lijf doet geen pijn meer
Alleen nog af en toe een verkrampte nek, maar volgend mij ligt dat aan mn houding en aan stress.

Het is heel langzaam en sneaky overgegaan! Toen ik TARA leerde kennen, moest ik in een rolstoel als we ver gingen lopen, nu loop ik gewoon mee
Nou nooit uitgesproken.. Na dit briefje natuurlijk maar wel even medegedeeld.
Ik heb de officiele uitslag ook nog maar heel kort Januari ofzo
Voices tell me I'm the shit.
  woensdag 11 april 2007 @ 21:06:40 #166
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_48231707
Wat is het hier rustig.. Gaat alles goed met de ADHD/ADD'ers?

Hier een omslag in mijn dagelijks ritme en ik wacht wanneer het in gaat slaan..

Onze oudste mag sinds vandaag voor het eerst naar de basisschool. Dat betekent voor mij dus o.a. opnieuw plannen hoeveel eerder we uit bed moeten en hoe laat we precies weg moeten.

Verder deze week een behoorlijk drukke week (voor mijn doen)
- Gister laatste dag peuterspeelzaal (inclusief trakteren) voor zoon, waarbij dochtertje en ik mee mochten draaien.
- Vandaag voor de eerste keer naar de basisschool en 's middags met meneer naar de fysio.
- Morgen voor de tweede keer naar school, met de auto kind uit school halen, naar schoonouders rijden en dan met husb naar de psych voor het tweede gesprek..

Op praktisch gebied dus een omslagje. Maar waar ik haast nog wat huiveriger voor ben.. Het emotionele vlak. Op dit moment dringt het nog niet geheel door. Maar ik weet dat het binnenkort gaat komen, het besef dat Wilyan nu toch echt groot is en al écht in groep1 op de basischool zit!
Maxi, Midi & Mini
(My) Timing sucks.... Always.
Al lang niet meer aan het ontzwangeren. En nog steeds NIET voor rede vatbaar!
  Hoofdredactie Fotografie woensdag 11 april 2007 @ 21:12:15 #167
95752 crew  Chell
Kluns
pi_48232001
Ik heb volgende week woensdagochtend een examen en vind het onderwerp zo leuk dat ik nu aan het hyperfocussen ben op het studeren Ik ben al bijna bij hoofdstuk 5 (van de 14) + heb al een lading filmpjes e.d. bekeken.

Zou ik dan eindelijk eens een keer een examen zonder last minute stress gaan doormaken
pi_48232440
ik heb vandaag een contract voor anderhalf jaar getekend voor aan baan als telecom engineer.
bid voor me dat het goed gaat.
Motto: Eens is ook dit voorbij...
Red een boom - eet een bever!
pi_48233159
Bidden is mijn gebied
Ik bid mee

En ik ben hyper
En ik moet eigenlijk studeren....
  woensdag 11 april 2007 @ 21:38:04 #170
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_48233301
quote:
Op vrijdag 30 maart 2007 19:42 schreef Roeji het volgende:

[..]

Heb het aangevraagd. Kreeg t niet. Ik krijg nu wel ondersteunende begeleiding, dan gaan ze je helpen om weer alles zelf te doen en regelmaat aan te brengen in je leven.
Je krijgt nl geen huishoudelijke hulp als je nog levensvatbaar bent en familie hebt die t voor je kan doen. Pas als je echt half dood en moederziel alleen bent maak je kans op huishoudelijke hulp. Ik zou wel een poging doen om het aan te vragen als ik jou was. En vooral ook de ondersteunende en/of activerende begeleiding aanvragen. Dan leer je er zelf weer wat van te maken.
nu moet ik zeggen dat ikzelf niet veel resultaat zie na een half jaar begeleiding (wel wat, maar natuurlijk niet dat wonder waarop ik natuurlijk zat te wachten ) Maar de dame in kwestie die me wekelijks komt helpen/begeleiden ziet wel toch redelijk wat vooruitgang. van die kleine dingen waaraan ik niet denk als vooruitgang.

Veel succes met aanvragen. Je moet nu in ieder geval het via je gemeente regelen vanwege die nieuwe wet WMO. Je krijgt dan een pakketje (ongeveer 8 a4-tjes dacht ik) papier wat je moet invullen. Stelt niet veel voor. Maar zorg dat je je probleem zeer goed omschrijft en cijfer t niet weg en vergeet niks.
succes!!
je kan een pgb aanvragen en vanuit dat pgb huishoudelijke hulp inschakelen meende ik
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
  Hoofdredactie Fotografie woensdag 11 april 2007 @ 21:42:24 #171
95752 crew  Chell
Kluns
pi_48233499
quote:
Op woensdag 11 april 2007 21:38 schreef Qwea het volgende:

[..]

je kan een pgb aanvragen en vanuit dat pgb huishoudelijke hulp inschakelen meende ik
Nee, huishoudelijke hulp valt niet meer onder PGB.
  Hoofdredactie Fotografie woensdag 11 april 2007 @ 21:45:13 #172
95752 crew  Chell
Kluns
pi_48233652
quote:
Op woensdag 11 april 2007 21:20 schreef mighty_myte het volgende:
ik heb vandaag een contract voor anderhalf jaar getekend voor aan baan als telecom engineer.
bid voor me dat het goed gaat.
Spannend! Ik zal niet voor je bidden,want daar doe ik niet aan, maar ik wil wel duimen
  woensdag 11 april 2007 @ 21:47:02 #173
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_48233744
quote:
Op woensdag 11 april 2007 21:42 schreef Yoni het volgende:

[..]

Nee, huishoudelijke hulp valt niet meer onder PGB.
het staat toch echt in mijn pgb stukken die ik onlangs heb aangevraagd

"krijgt u huishoudelijke hulp? zo ja,vul hier het bedrag in."

De bewijs stukken die je dus op moet sturen om te vertellen wat je met je geld hebt gedaan.
  woensdag 11 april 2007 @ 21:50:03 #174
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_48233886
http://www.pgb.nl/hulpgids.php

daar staat ook welke zorg je kan aanvragen met een pgb. o.a huishoudelijke zorg

edit :
quote:
Huishoudelijke verzorging. Deze hulp kunt u aanvragen bij uw gemeente, in het kader van de Wet maatschappelijke ondersteuning (Wmo). De enige uitzondering betreft de overgangsregeling in 2007, voor budgethouders die al in 2006 een persoongebonden budget hadden en van wie de indicatie nog geldig is.
dat is dus als je PGB boven de 5000 p/j ligt. Als je bv 2500 euro p/j krijgt is het verantwoordingsvrij. Dus dan hoef je niet te verantwoorden wat je met het geld doet.

Wel stom trouwens
  Hoofdredactie Fotografie woensdag 11 april 2007 @ 21:57:44 #175
95752 crew  Chell
Kluns
pi_48234241
Het is inderdaad met ingang van dit jaar dus veranderd. Als je nu, nieuw, hh hulp anvraagt dan valt het onder dat Wmo gebeuren.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')