mag ik vragen wat je precies hebt?quote:Op maandag 12 maart 2007 16:47 schreef Roeji het volgende:
ziektewet enzo
euh ja dat mag welquote:
ik ben ritalin beu. voel me nog altijd redelijk zombie in de maatschappij als ik het slik.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 09:35 schreef MouseOver het volgende:
wederom tvp. Weinig te melden, zonnetje is heerlijk, ritalin lijkt z'n werking te verliezen. Of ik merk de aanwezigheid ervan minder, dat kan ook natuurlijk.
das waar!! maar ik merk ook als ik me heel erg moet concentreren dat ik WEL een kwartier moet wachten ... maar dat wat jij zegt dat heb ik ookquote:Op dinsdag 13 maart 2007 13:35 schreef minilotje het volgende:
Ik had het laatst met mijn liefste ADD-vriend over een erg lollig placebo-effect van Ritalin/Concerta.. Misschien herkennen jullie het wel: doelloos op de bank zitten, je hebt ontzettend veel te doen, maar stress en chaos in je hoofd zorgt dat je als verlamd blijft zitten en nergens toe komt. Een mooi moment voor Ritalin, dus. Waarop je diréct na inname van Ritalin maar gewoon vast begint met rekeningen betalen/huiswerk maken/de wc boenen/etc., met het idee: 'mijn medicijnen slaan toch over een kwartiertje in, ik kan wel alvast beginnen.'
Altijd als ik merk dat dat me gebeurt moet ik erg om mezelf lachen: het is toch eigenlijk best sneu dat de wetenschap dat je medicijnen straks gaan werken al voldoende is om apathie te doorbreken..![]()
Ja de naam kwam me al bekend voor in je sigquote:Op dinsdag 13 maart 2007 09:29 schreef w8jij17 het volgende:
Aha, Roeji! Misschien ken je mij ook nog wel. Ik was voorheen bekend als AquaDiGio, maar die naam werd / was zo fout dat ik hem naar w8jij17 heb gewijzigd.
Dat je volledig afgekeurd kan worden, betekend dat dat je nooit meer aan het werk kunt?
Geheel mee eens. Ik moest idd lachen. Want als ik er aan terugdenk doe ik dat zelf ook af en toe. Het werkt niet altijd. Soms kan ik bij wijze van spreken een heel doosje ritalin innemen en kom ik nog niet van de bank af. Maar er zijn spaarzame momentenquote:Op dinsdag 13 maart 2007 13:35 schreef minilotje het volgende:
Ik had het laatst met mijn liefste ADD-vriend over een erg lollig placebo-effect van Ritalin/Concerta.. Misschien herkennen jullie het wel: doelloos op de bank zitten, je hebt ontzettend veel te doen, maar stress en chaos in je hoofd zorgt dat je als verlamd blijft zitten en nergens toe komt. Een mooi moment voor Ritalin, dus. Waarop je diréct na inname van Ritalin maar gewoon vast begint met rekeningen betalen/huiswerk maken/de wc boenen/etc., met het idee: 'mijn medicijnen slaan toch over een kwartiertje in, ik kan wel alvast beginnen.'
Altijd als ik merk dat dat me gebeurt moet ik erg om mezelf lachen: het is toch eigenlijk best sneu dat de wetenschap dat je medicijnen straks gaan werken al voldoende is om apathie te doorbreken..![]()
Ja en dan super perfectionistisch. En vervolgens gewoon weer een jaar niks doenquote:Op dinsdag 13 maart 2007 19:25 schreef Roeji het volgende:
Overigens is het bij julile dan ook zo, dat het dan moeilijk stoppen is met 'normaal' doen en dus ineen keer je administratie en rekeningen betalen en de rest van de troep opruimen??
terwijl je je wel had voorgenomen het weer netjes bij te houdenquote:Op dinsdag 13 maart 2007 23:09 schreef Yoni het volgende:
[..]
Ja en dan super perfectionistisch. En vervolgens gewoon weer een jaar niks doen
Voornemens... daar ben ik echt zooo goed inquote:Op woensdag 14 maart 2007 16:53 schreef melonovy het volgende:
[..]
terwijl je je wel had voorgenomen het weer netjes bij te houden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |