quote:Op zondag 15 april 2007 11:45 schreef Roeji het volgende:
voor alle studerende onder ons. En veel succes met examens/tentamens/proefwerken of wat dan ook!!
Ik moet nog een klein uurtje wachten op de zon, dus tot die tijd : huishoudelijke verplichtingen![]()
![]()
De eerste lading was gaat nu naar buiten, dan de kattenbak even verschonen en de woonkamer maar weer eens stoffen (dat is alweer enige tijd niet gedaan, lees: ik kan mn naam schrijven in t stof)
Oh en ik ga straks een van de katten in bad doenDat wordt lachen.
Niet nodig, ze vinden water leuk. De shampoo en het inschuimen iets minder, maar ze weten dat als ze stil blijven staan het snel voorbij is. En dat wanneer ze tegen spartelen het alleen maar langer duurt.quote:Op zondag 15 april 2007 12:46 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]Ik hoop dat je genoeg pleisters hebt!!
Herkenbaar, daarom ben ik ook niet geheel rouwig dat ik uit de it ben gestaptquote:Op zondag 15 april 2007 14:16 schreef Yoni het volgende:
Wrom heb ik nou niet gewoon gekozen voor een vak waar ze niet certificatengeil zijn![]()
Leren met dit weer is echt niet leuk![]()
(zit toch maar binnen, dat leert toch beter, ga over een uurtje wel even buiten spelen ofzo)
Dacht dat je dat beter bij migraine kon laten. Geen idee dat koffie en choco invloed kunnen hebben op adhd. Maar ik drink geen koffie, alleen maar 1 a 2 glazen chocomel light elke morgen. Verder eet ik bijna geen chocolade, af en toe eens een muffin of cake maar meer niet.quote:Op zondag 15 april 2007 14:57 schreef compier het volgende:iedereen verklaart me voor gek dat ik met dit weer lekker ga skateboarden
Lekker energie kwijtraken
![]()
En, ik ben gestopt met CHOCOLA EN KOFFIE !!!
Het schijnt dat dat beter is voor je als je ADHD hebt, ik dacht laat ik het eens proberen.
5 dagen hoofdpijn gehad, maar nu voel ik me Super!
tja, ik heb meer energie. laat ik het anders zeggen: Ik heb meer GOEDE energie, geen irritantequote:Op zondag 15 april 2007 15:49 schreef Roeji het volgende:
[..]
Dacht dat je dat beter bij migraine kon laten. Geen idee dat koffie en choco invloed kunnen hebben op adhd. Maar ik drink geen koffie, alleen maar 1 a 2 glazen chocomel light elke morgen. Verder eet ik bijna geen chocolade, af en toe eens een muffin of cake maar meer niet.
Ik denk dat dat alleen met de koffie heeft te makenquote:Op zondag 15 april 2007 22:12 schreef compier het volgende:
[..]
tja, ik heb meer energie. laat ik het anders zeggen: Ik heb meer GOEDE energie, geen irritante
en ik heb geen caffeine up-downs meer dusja
en met de zon en misschien het placebo-effect van het stoppen?quote:Op zondag 15 april 2007 23:30 schreef Roeji het volgende:
[..]
Ik denk dat dat alleen met de koffie heeft te makenEn niet met de adhd.
Alles bij elkaar.. maar ik voel me wel beter en daar gaat het omquote:Op zondag 15 april 2007 23:41 schreef mighty_myte het volgende:
[..]
en met de zon en misschien het placebo-effect van het stoppen?
stoppen met chocolade? No wayquote:Op zondag 15 april 2007 14:57 schreef compier het volgende:iedereen verklaart me voor gek dat ik met dit weer lekker ga skateboarden
Lekker energie kwijtraken
![]()
En, ik ben gestopt met CHOCOLA EN KOFFIE !!!
Het schijnt dat dat beter is voor je als je ADHD hebt, ik dacht laat ik het eens proberen.
5 dagen hoofdpijn gehad, maar nu voel ik me Super!
Succes!! Ik duim voor je.quote:Op maandag 16 april 2007 11:17 schreef freecell het volgende:
Hoihoi.
Ik ben even leermoe... Ben al vanaf half 10 oid goed bezig en nu wil het even niet meer.
Ik moet deze hele week thuis aan de slag, en goed ook!
Maar ik heb vanmorgen al best veel goed werk verzet
Het is op zich wel heerlijk, met de laptop op het balkon. Als ik niet buiten had kunnen zitten had ik denk ik nog veel meer gebaald...
Misschien maar goed voor mijn leerprestaties dat het weer weer wat minder wordt
Het huis is een gigantische puinhoop, daar moet ik zometeen ook maar eens mee bezig...
Gelukkig gaat mijn man (klinkt tof) straks ook het één en ander opruimen en schoonmaken.
Ik zou zo zeggen: wens me veel sterke en concentratie oor deze week. Pfff...
quote:
Ik kan dat totaal niet! Stil liggen in de zonquote:Op maandag 16 april 2007 15:14 schreef Qwea het volgende:
[..]
Terwijl ik op het strand liggen in de zon geen enkel probleem vind
wat chillquote:Op maandag 16 april 2007 19:06 schreef compier het volgende:
[..]
Ik kan dat totaal niet! Stil liggen in de zon
en. Vandaag bij US consulaat geweest, en![]()
![]()
![]()
IK HEB MIJN VISUM![]()
![]()
Permanente verblijfsvergunning voor de USA
succes met je diagnose en enorm welkom als officieel lid van onze 'club'.quote:Op maandag 16 april 2007 12:50 schreef Noli. het volgende:
Ik mag me hier nu volledig aanmelden.. Ik heb de definitieve diagnose ADD!
Ik blijf trouw bij mn vertrouwde concerta 36mgquote:Op maandag 16 april 2007 19:19 schreef mighty_myte het volgende:
[..]
wat chill
kun je daar uitgebreid snoepen van de 12 soorten medicijnen die ze voor adhd hebben.![]()
*Spraakwaterval compier meldtquote:Op maandag 16 april 2007 22:39 schreef freecell het volgende:
AAAAAAAAAAAH
Klote ADHD. Vanavond oergezellig avondje gehad met een stelletje meiden, maar ik kende ze niet zo goed, dus heb echt vanalles lopen lullen over niets.
* freecell slaat de spraakwaterval
ik kan uuuuuuuuuuuuuuren liggen bakkenquote:Op maandag 16 april 2007 19:06 schreef compier het volgende:
[..]
Ik kan dat totaal niet! Stil liggen in de zon
en. Vandaag bij US consulaat geweest, en![]()
![]()
![]()
IK HEB MIJN VISUM![]()
![]()
Permanente verblijfsvergunning voor de USA
Even mezelf quotenquote:Op zondag 15 april 2007 14:16 schreef Yoni het volgende:
Wrom heb ik nou niet gewoon gekozen voor een vak waar ze niet certificatengeil zijn![]()
Leren met dit weer is echt niet leuk![]()
(zit toch maar binnen, dat leert toch beter, ga over een uurtje wel even buiten spelen ofzo)
Ik had dat ook, heb maar opgezegd, aangezien de gozer waar ik mee ging, niet meer ging.quote:Op woensdag 18 april 2007 16:24 schreef Qwea het volgende:
gefeli!
Ik word gek van mezelfik wil graag fitnessen, maar ik ben zo'n kniepert soms. Ik hoef maar 18.50 (per maand) te dokken voor 1x per week fitness.
nou ja ik heb het dus 1.5 jaar terug gedaan maar dan obeperkt. Dus ik MOEST 3 a 4x per week om het geld eruit te krijgen.quote:Op woensdag 18 april 2007 16:50 schreef compier het volgende:
[..]
Ik had dat ook, heb maar opgezegd, aangezien de gozer waar ik mee ging, niet meer ging.
Ik had niet de motivatie om er zelf heen te gaan.nu word ik dik
![]()
als ik rustig zou zijn
Ik doe alles wat op de fiets sneller gaat dan met de bus op de fiets.quote:Op zondag 22 april 2007 22:41 schreef melanie_the_miss het volgende:
Ik ga nu op de fiets naar mijn stage soort verplichte beweging 3 keer per week.
Misschien is zoiets een idee
Ik beweeg wel meer omdat ik nu aan het diëten bent maar om jezelf te dwingen lijkt me dat een goede oplossing.
ik kan mezelf niet dwingenquote:Op zondag 22 april 2007 22:41 schreef melanie_the_miss het volgende:
Ik beweeg wel meer omdat ik nu aan het diëten bent maar om jezelf te dwingen lijkt me dat een goede oplossing.
ik ookquote:Op maandag 23 april 2007 17:31 schreef Viking84 het volgende:
Ik haat verplichtingen ook, maar zonder verplichtingen zit ik maar een beetje lam te Fokken de hele dag.
Goed bezig, compier! Zet door, dan zul je misschien merken dat het resultaat nóg groter wordt. Koffie heeft namelijk géén opwekkend effect. Alleen hebben mensen die elke dag (veel) koffie drinken, het nodig om op gang te komen.quote:Op maandag 23 april 2007 16:47 schreef compier het volgende:nog steeds clean van koffie hier
![]()
merk wel dat ik veel meer "goede" energie heb !!
en ik eet meer fruit
Ik word misschien zelfs nog een keertje gezond
Volgens mij heb je wel discipline, maar omdat jij en ik en al die andere AD(H)D'ers zoveel weerstand krijgen kiezen we op een gegeven moment automatisch voor de weg van de minste weerstand.quote:Op zondag 22 april 2007 22:41 schreef melanie_the_miss het volgende:
Diciplinequote:Op dinsdag 24 april 2007 08:25 schreef w8jij17 het volgende:
[..]
Goed bezig, compier! Zet door, dan zul je misschien merken dat het resultaat nóg groter wordt. Koffie heeft namelijk géén opwekkend effect. Alleen hebben mensen die elke dag (veel) koffie drinken, het nodig om op gang te komen.
[..]
Volgens mij heb je wel discipline, maar omdat jij en ik en al die andere AD(H)D'ers zoveel weerstand krijgen kiezen we op een gegeven moment automatisch voor de weg van de minste weerstand.
Bijvoorbeeld met school. Ik ben al een jaar bezig, maar doe weinig. Ik denk dat ik een soort leertrauma heb opgelopen op de basisschool, omdat het me zoveel moeite kostte. Ik heb nooit geleerd om een kick te krijgen van een toets waar je het maximale uit gehaald hebt. Ik heb altijd vijfen en zessen gehaald. Daardoor kies ik er nu onbewust voor alles wat me spanning en stress opleverd te vermijden, omdat het resultaat toch net genoeg is. Waarom zou je beter je best doen? (<-- hoewel een hoog cijfer natuurlijk aanmoedigt).
Ik merk bij mij dat ik minder gestresst ben, beter in mijn vel zit, meer tijd heb voor meer belangrijke zaken (als ik die al heb) Ik ga tegenwoordig direct naar het forum. Want bij een grote foto als bij die van Virginia kijk je onbewust toch weer en dát zijn nou net zaken waar ik me voor afsluit.
Ook baal ik ervan dat ik zoveel in de ik-persoon praat. Ik zou graag meer interactie met jullie willen, maar het lukt me niet goed om nuttig / motiverend commentaar te schrijven.
weerstand van je/mezelf..quote:Op dinsdag 24 april 2007 10:33 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
Dicipline
Fietsen naar mijn stage lukt maar de rest dus niet.
Mijn schoolwerk versloft mijn kamer lijkt op een klimop van wasgoed en troep.
Ik ben ongeregeld en alles behalve gedisciplineerd. ik kan mezelf nergens toe dwingen als de wil er niet is. Ik ben allang blij dat ik mijn verstand en intellect mee heb anders zou ik een wrak zijn
Och ja![]()
Helaas
Ik weet niet of het weerstand is, weerstand van wat? van mezelf andere? zouden andere mij moedwillig tegen willen werken... dunno
Is dat nou eigk typisch iets voor ons als mensen met ADHD? Mijn kamer is ook ene fuckzooiquote:Op dinsdag 24 april 2007 10:33 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
Dicipline
Fietsen naar mijn stage lukt maar de rest dus niet.
Mijn schoolwerk versloft mijn kamer lijkt op een klimop van wasgoed en troep.
Ik ben ongeregeld en alles behalve gedisciplineerd. ik kan mezelf nergens toe dwingen als de wil er niet is. Ik ben allang blij dat ik mijn verstand en intellect mee heb anders zou ik een wrak zijn
Och ja![]()
Helaas
Ik weet niet of het weerstand is, weerstand van wat? van mezelf andere? zouden andere mij moedwillig tegen willen werken... dunno
quote:Op dinsdag 24 april 2007 10:58 schreef Qwea het volgende:
[..]
Is dat nou eigk typisch iets voor ons als mensen met ADHD? Mijn kamer is ook ene fuckzooije mag blij zijn als je er in het weekend als MM hier is er de vloer kan zien
Best erg
Eens in de zoveel tijd dan heb ik een schoonmaak kick,dan gaat alles grondig gesopt e.d worden... maar een dag later is het weer een puinhoop
ja! dan heb je die teringzooi van je bureau opgeruimd, de kamer gedweild die weer heerlijk fris ruikt, de was gedaan,de ramen gelapt, ect ect.quote:Op dinsdag 24 april 2007 11:19 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]ik ken het ook de schoonmaak kicks!
Het gekke is dan wil je alles doen! kasten uitruimen en inruimen stoffen lappen gewoon schone start om het weer langzaam te laten versloffen in afwachting op de volgende opruim kick..
same herequote:Op dinsdag 24 april 2007 12:40 schreef Yoni het volgende:
Ik neem me ook elke dag voor om de afwas te doen en hem vanaf dan ook echt élke dag te doen.... en dat hou ik dan meestal toch wel weer zeker twee dagen vol
quote:Op dinsdag 24 april 2007 16:46 schreef Yoni het volgende:
Ik was pas af als ik geen borden en bestek meer heb. En soms zelfs dan nog niet eens![]()
Gelukkig heb ik straks een afwasmachine...
wow geweldig!quote:Op dinsdag 24 april 2007 16:47 schreef Yoni het volgende:
Oh ook goed nieuws hier trouwens, kwam net thuis en vond een brief van mijn werkgever in de brievenbus. Met ingang van 1 april is mijn salaris met 100 euro bruto verhoogdGewoon zomaar, omdat ik hard bezig ben om MCSE-er te worden en omdat ik goed werk verricht bij de opdrachtgever
![]()
Zo gaaf! Na al die jaren gezeik qua werk, heb ik nu gewoon een werkgever die me begrijpt, meedenkt én me waardeert!
haha, heerlijk die schoonmaakkick. ben je enorm bezig en opeens besef je je dat het misschien niet erg nuttig is om die pennenbak te soppen en dat je beter je tijd kan besteden aan stofzuigen ofzo.quote:Op dinsdag 24 april 2007 11:19 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]ik ken het ook de schoonmaak kicks!
Het gekke is dan wil je alles doen! kasten uitruimen en inruimen stoffen lappen gewoon schone start om het weer langzaam te laten versloffen in afwachting op de volgende opruim kick..
mijn huisgenoten roepen me onmiddelijk tot de orde als ik de afwas probeer te ontlopen (en dat doe ik bijna altijdquote:Op dinsdag 24 april 2007 16:46 schreef Yoni het volgende:
Ik was pas af als ik geen borden en bestek meer heb. En soms zelfs dan nog niet eens![]()
Gelukkig heb ik straks een afwasmachine...
Nou,meestal ben ik wel scherp, maar soms heb ik achteraf toch wel van "godverdomme, ik had dit en dit moeten zeggen, dat was dan scherp geweest."quote:Op dinsdag 24 april 2007 21:48 schreef melonovy het volgende:
Zijn jullie scherp, adrem en bij de hand in verbale communicatie?
Ik heb vaak dat ik achteraf, zo naderhand een keigoed antwoord of argument heb, terwijl ik op het moment supreme dicht klap, of iets stoms zeg, of heel ver van mijn gevoel af sta, mijn gevoel niet kan benoemen en me laat overvallen door wat er gezegd is. Herkenbaar bij meerderen? Hoe kun je daar nu goed mee omgaan?
Ik ben op zich wel goed in communicatie. Ik floep er geen gekke dingen uit en vind altijd wel het goede woord. dus das een pulsquote:Op dinsdag 24 april 2007 21:48 schreef melonovy het volgende:
Yoni, goed bezig meid! Alsof de afwasmachine weer uitruimen zo leuk is, het is hier echt zo erg dat mijn aanrecht vol staat met zooi, omdat ik geen zin kan maken om die vaatwasmachineuit te ruimen, het is echt te erg he, dat huishouden wat niet wil. En dan noemen ze mij een huisvrouw omdat ik een huismoeder ben hahahaha.
Mighty gaat ook lekker, goed hoor! Blijf lekker hangen in die positieve flow mensen!
Hier gaat het langzaam aan ook wel beter.
Ik heb vaak dat ik achteraf, zo naderhand een keigoed antwoord of argument heb, terwijl ik op het moment supreme dicht klap, of iets stoms zeg, of heel ver van mijn gevoel af sta, mijn gevoel niet kan benoemen en me laat overvallen door wat er gezegd is. Herkenbaar bij meerderen? Hoe kun je daar nu goed mee omgaan?
Ik snap niet helemaal wat je bedoelt.quote:Op dinsdag 24 april 2007 21:48 schreef melonovy het volgende:
haha, enorm vaak natuurlijk.quote:Op dinsdag 24 april 2007 22:24 schreef Qwea het volgende:
hebben jullie trouwens ook, dat je bv iets moet doen, daar heel druk in gedachten mee bent, 2 min later bv gaat plassen oid en je het hele idee wat zo belangrijk was om te doen kwijt bent?
ja precies!quote:Ik moet ook niet zonder briefje naar de winkel gaan btw, dan heb ik de helft van mn spullen nietMaar in nrs onthouden (tel nr) ben ik dan wel weer goed
Strange isn't it
Euhh ja, als ik heel erg met iets bezig ben in mn kop ben ik het des te sneller kwijt. 2 keer een rondje draaien en de kop is weer leegquote:Op dinsdag 24 april 2007 22:24 schreef Qwea het volgende:
hebben jullie trouwens ook, dat je bv iets moet doen, daar heel druk in gedachten mee bent, 2 min later bv gaat plassen oid en je het hele idee wat zo belangrijk was om te doen kwijt bent?
Ik moet ook niet zonder briefje naar de winkel gaan btw, dan heb ik de helft van mn spullen nietMaar in nrs onthouden (tel nr) ben ik dan wel weer goed
Strange isn't it
Je zou je moeder een schop moeten gevenquote:Op woensdag 25 april 2007 07:26 schreef Qwea het volgende:
Zo super stom allemaal
Blegh, ik heb helemaal GEEN zin in stage, het wordt verdomme 27graden. Van moeders mocht ik thuis blijven, maar dat lijkt me niet bevordelijk voor mn stage urenTis zo verleidelijk
*zichzelf de douche in schopt
Ik zou dr idd moeten schoppen, en ik heb ook heel groot de neiging om toch thuis te blijven hoorquote:Op woensdag 25 april 2007 08:19 schreef freecell het volgende:
[..]
Je zou je moeder een schop moeten geven
Ik was altijd de persoon die wilde spijbelen en mijn moeder motiveerde mij om toch te gaan.
Inmiddels is mijn plichtsgevoel zo akelig groot dat ik ewoon ga als ik op school verwacht word...![]()
ik belde toendertijd mijn huisarts, vroeg om een verwijzing naar de psychiater en kreeg hem zonder iets te hoeven vertellen. hij kende me natuurlijk al jaren.quote:Op woensdag 25 april 2007 11:24 schreef Tangarine het volgende:.......... Ik begrijp dat je bij een psycholoog moet zijn om bijvoorbeeld een diagnose te krijgen, maar moet je dan eerst naar de huisarts om verwezen te worden? En hoe begin je dan zo'n gesprek met de huisarts? (Ik ben, om eigenlijk niks, altijd dood zenuwachtig voor de huisarts, ookal is ie ontzettend vriendelijk enzo.)
Dat mag je ook aan mij vragen hoor via MSNquote:Op woensdag 25 april 2007 11:24 schreef Tangarine het volgende:
*topic leest
Ik schijn volgens sommige mensen ook nogal wat add/adhd/hoogbegaafdheid trekjes te vertonen... (vooral Viking84 wees me erop, maar ook anderen al eerder). Het zal vast ereder zijn gevraagd, maar goed. Ik begrijp dat je bij een psycholoog moet zijn om bijvoorbeeld een diagnose te krijgen, maar moet je dan eerst naar de huisarts om verwezen te worden? En hoe begin je dan zo'n gesprek met de huisarts? (Ik ben, om eigenlijk niks, altijd dood zenuwachtig voor de huisarts, ookal is ie ontzettend vriendelijk enzo.)
Door depressie ivm familieomstandigheden heb ik al wat studievertraging gekregen, en ik heb ook al te veel tentamens uitgesteld, waardoor ik nu een jaar langer aan het studeren ben. De IB-Groep in al haar wijsheid heeft besloten dat familieomstandigheden geen reden zijn voor een jaar extrastufi, en aangezien ik van Freecell las dat zo'n diagnose het wel kan zijn...
Niet dat ik wil 'doen alsof' ofzo, maar als het een verklaring is voor wat problemen, en ik daardoor langer zou kunnen studeren, zou het natuurlijk fijn zijn
tja, je spreekt jezelf wel tegen hier. je wil graag hulp, maar als het er is schiet je in de stress en kap je het af.quote:Op vrijdag 27 april 2007 16:56 schreef TC_Artemis het volgende:
Over huisarts gesproken, ik naar de huisarts toe die mij doorverwees naar jeugdzorg (Ik ben 16) waarna ik compleet in de stress schoot. Ik kreeg vragenlijsten enzo en voelde me eerder als een psychopaat behandeld dan een eventueel add/adhd'er. Ik alles afgebeld etc maar ik wil toch rust, zegmaar. Dat ik add/adhd zou hebben dat zal wel, zo ben ik nou eenmaal, maar als eventuele medicatie zou kunnen helpen zou dat serieus super zijn.
Maar, wat moet ik eigenlijk doen? weer naar mijn huisarts gaan? of misschien naar slachtofferhulp oid aangezien die je ook kunnen doorverwijzen?
Ja dat verschilt ook per dag, mijn mood slaat echt om het kleinste om, vandaag heb ik veel gesport dus ben ik supervrolijk, en ben echt blij met mezelf en voel me goed. Er zijn ook dagen dat ik gewoon niets doe, en een beetje voor me uit staar omdat ik enig vorm van sociaal contact gewoon even niet kan hebben omdat ik mijzelf dus echt niet goed voel. Misschien moet ik maar gewoon een keer kei hard gaan sporten, en dan een afspraak makenquote:Op vrijdag 27 april 2007 19:00 schreef mighty_myte het volgende:
[..]
als je aardig met jezelf in de knoop zit zou ik de GGZ proberen voor therapie enzo,
als je wel blij bent met jezelf maar je chaos en concentratie wil regelen heb je al snel pillen als je naar de psychiater gaat.
Je huisarts mag dit wel!quote:Op vrijdag 27 april 2007 17:39 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dat mag je ook aan mij vragen hoor via MSN.
Ik ben idd ook naar de huisarts gegaan. Ik ga altijd pas naar de huisarts als ik een waslijst hebt, zodat ik meer dingen kan vragen tijdens een consult. Dus ik begin altijd met "Ik heb drie punten, punt 1.....". En dat werk ik dan allemaal af
.
Mijn huisarts geloofde niet zo dat ik iets van autisme zou hebben, maar ik vind het nogal gemakkelijk om dat te baseren op de keren dat ik daar geweest ben (5 keer ofzo?) en met hem gepraat heb. Maar hij heeft me doorverwezen. Ik heb volgende week een tweede gesprek met een psycholoog van Lentis en dan mag ik aangeven of ik wil dat mijn dossier (dat een aanvang nam in 1997) aan een expert vh autismeteam wordt aangeboden. Ik heb al eens de niet-officiële diagnose PDD (pervasive development disorder) gehad (een psychotherapeut zei dat ik dat had), maar daar kom je niet veel verder mee.
Maar Tangerine, je zou dus even op moeten schrijven wat je problemen zoal zijn en daarmee naar de huisarts gaan. Maar volgens mij mag een huisarts niet weigeren om jou een verwijsbrief te geven. Hij is immers geen expert op dat gebied. Maar als je dit zou willen, hebben we het er via msn nog wel ff over als je wilt. Ik vind idd dat jij typische ADD-trekjes hebt en het is natuurlijk niet voor niets dat ik altijd met bepaalde mensen een klik heb (als in: als ik iets bijzonders heb, is de kans groot dat degene met wie ik een klik heb dat ook heeft, want ik vind niet snel iemand interessant).
al klaar?quote:Op zaterdag 28 april 2007 12:14 schreef compier het volgende:
ARGH! ik moet mn kamer opruimen!
maar het is niet heel dringend, maar het moet wel.
ik ga misschien vandaag maar eens beginnen!![]()
Ik kies een hulplijn!quote:
Staat als het goed is in de bijsluiter, maar ik dacht dat alles wat potentieel botontkalking geeft ook lastig voor je tanden is.quote:Op zondag 29 april 2007 19:37 schreef MouseOver het volgende:
Practisch vraagje: ik overweeg in m'n verzekeringen te gaan strepen. Heeft iemand enig idee wat het effect van ritalin-knarsen op je tanden is?
hier ook paniekstoornispatient.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:40 schreef melanie_the_miss het volgende:
Hm, ik word nu geholpen aan mijn paniekstoornis.
Maar hoe meer lichamelijke spanning wordt weggenomen..
Hoe rotter ik me in mijn hoofd voel!
Ik ben continu boos en voel me rot.
Het vervelendste is nog wel dat als ik met meer dan 2 mensen in een kamer zit het me teveel wordt en ik ook echt de kamer uit moet omdat ik me heel slecht voel dan.. Er komen veelste veel prikkels binnen
En ik begin ook steeds meer met mijn lichaam te voelen door de haptonoom... dus veeeeel meer prikkels. Heb het idee dat ik gek wordt
goed bezig.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:46 schreef Tangarine het volgende:
ok, afspraak met huisarts staat voor vrijdagmiddag voor mn werk, gelukkig is het een lieve assistente die me nog kent, dus dat maakt het iets minder eng (hoewel de huisarts zelf ook een hele lieve man is)
haptonoom werkt nu juist heel goed. niets anders nodig ik loop pas 2 weken en heb nu al 50% klachtenvermindering!quote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:57 schreef mighty_myte het volgende:
[..]
hier ook paniekstoornispatient.
je laat je behandelen door een haptonoom?
al eens iets anders geprobeerd/overwogen?
ik ben al 12 jaar onder behandeling met zoloft, kan er niet mee stoppen maar ben wel heerlijk chemisch blij en klachtenvrij.
ik ben een lopende dipfabriekquote:Op woensdag 2 mei 2007 10:44 schreef compier het volgende:
Hebben jullie ook last van "dips" oftewel elk jaar heb je (bij elkaar ) zowieso een maand ofzo dat je gewoon depri bent enzo?
dat vroeg ik me ineens even af
ik namelijk wel (nu nietik ben VROOOOLIJK)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |