abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 24 april 2007 @ 10:46:25 #251
138800 compier
This is Spartaaaaaaaa
pi_48659980
quote:
Op dinsdag 24 april 2007 10:33 schreef melanie_the_miss het volgende:

[..]

Dicipline
Fietsen naar mijn stage lukt maar de rest dus niet.
Mijn schoolwerk versloft mijn kamer lijkt op een klimop van wasgoed en troep.
Ik ben ongeregeld en alles behalve gedisciplineerd. ik kan mezelf nergens toe dwingen als de wil er niet is. Ik ben allang blij dat ik mijn verstand en intellect mee heb anders zou ik een wrak zijn
Och ja
Helaas
Ik weet niet of het weerstand is, weerstand van wat? van mezelf andere? zouden andere mij moedwillig tegen willen werken... dunno
weerstand van je/mezelf..
Als iets even niet lukt meteen voor een makkelijkere manier (opgeven soms) kiezen...
Mijn usericon is mede mogelijk gemaakt door wonderer.
Live from Sparta MO
JOE-ES-EE!!
  dinsdag 24 april 2007 @ 10:58:04 #252
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_48660349
quote:
Op dinsdag 24 april 2007 10:33 schreef melanie_the_miss het volgende:

[..]

Dicipline
Fietsen naar mijn stage lukt maar de rest dus niet.
Mijn schoolwerk versloft mijn kamer lijkt op een klimop van wasgoed en troep.
Ik ben ongeregeld en alles behalve gedisciplineerd. ik kan mezelf nergens toe dwingen als de wil er niet is. Ik ben allang blij dat ik mijn verstand en intellect mee heb anders zou ik een wrak zijn
Och ja
Helaas
Ik weet niet of het weerstand is, weerstand van wat? van mezelf andere? zouden andere mij moedwillig tegen willen werken... dunno
Is dat nou eigk typisch iets voor ons als mensen met ADHD? Mijn kamer is ook ene fuckzooi je mag blij zijn als je er in het weekend als MM hier is er de vloer kan zien

Best erg Eens in de zoveel tijd dan heb ik een schoonmaak kick,dan gaat alles grondig gesopt e.d worden... maar een dag later is het weer een puinhoop
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
  dinsdag 24 april 2007 @ 11:19:29 #253
77938 melanie_the_miss
De enige echte.
pi_48660952
quote:
Op dinsdag 24 april 2007 10:58 schreef Qwea het volgende:

[..]

Is dat nou eigk typisch iets voor ons als mensen met ADHD? Mijn kamer is ook ene fuckzooi je mag blij zijn als je er in het weekend als MM hier is er de vloer kan zien

Best erg Eens in de zoveel tijd dan heb ik een schoonmaak kick,dan gaat alles grondig gesopt e.d worden... maar een dag later is het weer een puinhoop
ik ken het ook de schoonmaak kicks!
Het gekke is dan wil je alles doen! kasten uitruimen en inruimen stoffen lappen gewoon schone start om het weer langzaam te laten versloffen in afwachting op de volgende opruim kick..
Voices tell me I'm the shit.
  dinsdag 24 april 2007 @ 12:30:59 #254
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_48663352
quote:
Op dinsdag 24 april 2007 11:19 schreef melanie_the_miss het volgende:

[..]

Het gekke is dan wil je alles doen! kasten uitruimen en inruimen stoffen lappen gewoon schone start om het weer langzaam te laten versloffen in afwachting op de volgende opruim kick..
ja! dan heb je die teringzooi van je bureau opgeruimd, de kamer gedweild die weer heerlijk fris ruikt, de was gedaan,de ramen gelapt, ect ect.

En dan binnen no time is er een mount everest aan was, zit er van alles op je ramen, stinkt je kamer naar van alles en nog wat en is de teringzooi op je bureau terug

en telkens neem ik me voor om niet meer zo'n zooi te maken
  Hoofdredactie Fotografie dinsdag 24 april 2007 @ 12:40:20 #255
95752 crew  Chell
Kluns
pi_48663662
Ik neem me ook elke dag voor om de afwas te doen en hem vanaf dan ook echt élke dag te doen.... en dat hou ik dan meestal toch wel weer zeker twee dagen vol
  dinsdag 24 april 2007 @ 12:42:00 #256
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_48663736
quote:
Op dinsdag 24 april 2007 12:40 schreef Yoni het volgende:
Ik neem me ook elke dag voor om de afwas te doen en hem vanaf dan ook echt élke dag te doen.... en dat hou ik dan meestal toch wel weer zeker twee dagen vol
same here

"Ja MikeyMo, ik doe echt de afwas na het eten echt!"
*eten op*
"ik doe de afwas morgen wel"

En dan doe je het 1 a 2 dagen gelijk elke dag, en dan opeens staat er een berg van 3 dagen
pi_48668858
Ik doe de afwas altijd onmiddelijk als de afwas niet mee fatsoenlijk op één kant van het aanrecht past. Werkt prima.
De was daarentegen groeit wel gestaag dor
  Hoofdredactie Fotografie dinsdag 24 april 2007 @ 16:46:06 #258
95752 crew  Chell
Kluns
pi_48673203
Ik was pas af als ik geen borden en bestek meer heb. En soms zelfs dan nog niet eens

Gelukkig heb ik straks een afwasmachine...
  Hoofdredactie Fotografie dinsdag 24 april 2007 @ 16:47:43 #259
95752 crew  Chell
Kluns
pi_48673271
Oh ook goed nieuws hier trouwens, kwam net thuis en vond een brief van mijn werkgever in de brievenbus. Met ingang van 1 april is mijn salaris met 100 euro bruto verhoogd Gewoon zomaar, omdat ik hard bezig ben om MCSE-er te worden en omdat ik goed werk verricht bij de opdrachtgever

Zo gaaf! Na al die jaren gezeik qua werk, heb ik nu gewoon een werkgever die me begrijpt, meedenkt én me waardeert!
  dinsdag 24 april 2007 @ 17:42:46 #260
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_48675232
quote:
Op dinsdag 24 april 2007 16:46 schreef Yoni het volgende:
Ik was pas af als ik geen borden en bestek meer heb. En soms zelfs dan nog niet eens

pi_48679837
quote:
Op dinsdag 24 april 2007 16:47 schreef Yoni het volgende:
Oh ook goed nieuws hier trouwens, kwam net thuis en vond een brief van mijn werkgever in de brievenbus. Met ingang van 1 april is mijn salaris met 100 euro bruto verhoogd Gewoon zomaar, omdat ik hard bezig ben om MCSE-er te worden en omdat ik goed werk verricht bij de opdrachtgever

Zo gaaf! Na al die jaren gezeik qua werk, heb ik nu gewoon een werkgever die me begrijpt, meedenkt én me waardeert!
wow geweldig!
dat geeft je meteen enorm veel meer zelfvertrouwen en positiviteit he.
Motto: Eens is ook dit voorbij...
Red een boom - eet een bever!
pi_48680005
ik lees al jullie posts altijd aandachtig, blijft heerlijk om te zien dat er mensen blijven kloten met vanalles en nog wat, maar dat er over het algemeen veel zelfspot is. da's goed.

hier gaat het gesmeerd, ik blow niet meer door de week en ben 12 uur per dag van huis voor mijn nieuwe baan. op de training daar kan ik me heerlijk concentreren en stoor me aan anderen die hun aandacht er niet bij kunnen houden.
mijn kamer is al maanden redelijk opgeruimd, sociaal is alles relaxed en er lijkt een eind in zicht qua financiele problemen binnenkort.
misschien was dit contract net de zet die ik nodig had om mezelf wat op orde te brengen en hopelijk blijft het nog lang zo goed.

ik weet nog niet zeker of ik vrijdag van de partij ben, je wil mijn saldo van de giro niet zien.
pi_48680077
quote:
Op dinsdag 24 april 2007 11:19 schreef melanie_the_miss het volgende:

[..]

haha, heerlijk die schoonmaakkick. ben je enorm bezig en opeens besef je je dat het misschien niet erg nuttig is om die pennenbak te soppen en dat je beter je tijd kan besteden aan stofzuigen ofzo.
quote:
Op dinsdag 24 april 2007 16:46 schreef Yoni het volgende:

mijn huisgenoten roepen me onmiddelijk tot de orde als ik de afwas probeer te ontlopen (en dat doe ik bijna altijd ). als ik hen toch niet had kocht ik plastic servies.
  dinsdag 24 april 2007 @ 21:48:28 #264
34891 melonovy
La Kutschie
pi_48684005
Yoni, goed bezig meid! Alsof de afwasmachine weer uitruimen zo leuk is, het is hier echt zo erg dat mijn aanrecht vol staat met zooi, omdat ik geen zin kan maken om die vaatwasmachineuit te ruimen, het is echt te erg he, dat huishouden wat niet wil. En dan noemen ze mij een huisvrouw omdat ik een huismoeder ben hahahaha.

Mighty gaat ook lekker, goed hoor! Blijf lekker hangen in die positieve flow mensen!

Hier gaat het langzaam aan ook wel beter.

Zijn jullie scherp, adrem en bij de hand in verbale communicatie?
Ik heb vaak dat ik achteraf, zo naderhand een keigoed antwoord of argument heb, terwijl ik op het moment supreme dicht klap, of iets stoms zeg, of heel ver van mijn gevoel af sta, mijn gevoel niet kan benoemen en me laat overvallen door wat er gezegd is. Herkenbaar bij meerderen? Hoe kun je daar nu goed mee omgaan?
Het voelt goed hè?
A je to!
  dinsdag 24 april 2007 @ 22:10:00 #265
63411 Roeji
Oost West Thuis is t ook niks
pi_48685019
Lang leve James Ik kan echt niet meer zonder mijn vaatwasser. Oke, ik moet m nog uitruimen. Vandaag de hele dag weggeweest en nu echt te moe om dat te doen. Kan morgenvroeg. Normaal ruim ik m wel meteen uit als ie klaar is 's morgens.
De rest van het huishouden gaat nog wat minder Mn badkamer moet hoognodig een sopbeurt krijgen. en nee de doucheslang in de rondte slingeren voldoet niet. En ik heb me toch een pesthekel aan het poetsen van de badkamer.

@melonovy; dat laatste stuk tekst van jou is helemaal op mij van toepassing. Maar soms flap ik er ook wel eens een opmerking uit die keihard aankomt bij de ander zonder dat ik het doorheb. Maar meestal klap ik dicht, vooral op mn werk. In prive sfeer gaat t vaak wel goed.
Ik ben zo blij, zo blij
Dat mn neus van voren zit en niet van opzij.
M.C.S.E = Minesweeper Consultant & Solitaire Expert
  dinsdag 24 april 2007 @ 22:14:24 #266
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_48685211
quote:
Op dinsdag 24 april 2007 21:48 schreef melonovy het volgende:

Ik heb vaak dat ik achteraf, zo naderhand een keigoed antwoord of argument heb, terwijl ik op het moment supreme dicht klap, of iets stoms zeg, of heel ver van mijn gevoel af sta, mijn gevoel niet kan benoemen en me laat overvallen door wat er gezegd is. Herkenbaar bij meerderen? Hoe kun je daar nu goed mee omgaan?
Nou,meestal ben ik wel scherp, maar soms heb ik achteraf toch wel van "godverdomme, ik had dit en dit moeten zeggen, dat was dan scherp geweest."

Meestal ben ik gewoon scherp en zeg ik waar het opstaat. En de mensen die mij niet kennen, zijn daar soms niet zo blij mee

Laatst ook, een gesprek op school moest je je medeleerlingen beoordelen. Iedereen was zo van "ja nee die en die is niet zo lief en die en die wel kei lief"

Ik zo "Ja, nee ik vind X, Z en Y een enorme klootzak en een klapmongool. De rest is wel te doen"

Iedereen keek me zo aan van "wtf oke,dus,duidelijk "
  dinsdag 24 april 2007 @ 22:21:49 #267
77938 melanie_the_miss
De enige echte.
pi_48685526
quote:
Yoni, goed bezig meid! Alsof de afwasmachine weer uitruimen zo leuk is, het is hier echt zo erg dat mijn aanrecht vol staat met zooi, omdat ik geen zin kan maken om die vaatwasmachineuit te ruimen, het is echt te erg he, dat huishouden wat niet wil. En dan noemen ze mij een huisvrouw omdat ik een huismoeder ben hahahaha.

Mighty gaat ook lekker, goed hoor! Blijf lekker hangen in die positieve flow mensen!

Hier gaat het langzaam aan ook wel beter.

Ik ben op zich wel goed in communicatie. Ik floep er geen gekke dingen uit en vind altijd wel het goede woord. dus das een puls
Voices tell me I'm the shit.
  dinsdag 24 april 2007 @ 22:24:00 #268
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_48685622
hebben jullie trouwens ook, dat je bv iets moet doen, daar heel druk in gedachten mee bent, 2 min later bv gaat plassen oid en je het hele idee wat zo belangrijk was om te doen kwijt bent?

Ik moet ook niet zonder briefje naar de winkel gaan btw, dan heb ik de helft van mn spullen niet Maar in nrs onthouden (tel nr) ben ik dan wel weer goed Strange isn't it
pi_48687926
quote:
Ik snap niet helemaal wat je bedoelt.

Ik ben niet zo heel aanwezig over het algemeen, maar als ik dingen zeg zijn ze nuttig of grappig. Je kunt stellen dat ik een hekel heb aan onzinpraat, liever to the point. Ik weet ook van mezelf dat ik altijd goed afweeg wat ik wil zeggen, of het nut heeft en of de ander er op zit te wachten.
quote:
Op dinsdag 24 april 2007 22:24 schreef Qwea het volgende:
hebben jullie trouwens ook, dat je bv iets moet doen, daar heel druk in gedachten mee bent, 2 min later bv gaat plassen oid en je het hele idee wat zo belangrijk was om te doen kwijt bent?
haha, enorm vaak natuurlijk.
quote:
Ik moet ook niet zonder briefje naar de winkel gaan btw, dan heb ik de helft van mn spullen niet Maar in nrs onthouden (tel nr) ben ik dan wel weer goed Strange isn't it
ja precies! ik onthoud enorm veel dingen die niet nuttig zijn maar belde bv wel mijn moeder een dag te vroeg voor haar verjaardag.
  woensdag 25 april 2007 @ 07:26:38 #270
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_48693268
Zo super stom allemaal

Blegh, ik heb helemaal GEEN zin in stage, het wordt verdomme 27graden. Van moeders mocht ik thuis blijven, maar dat lijkt me niet bevordelijk voor mn stage uren Tis zo verleidelijk

*zichzelf de douche in schopt
pi_48693524
Hmmm, ik ben soms adrem, soms niet, maar ik praat wel teveel...
En soms ben ik best grappig. Al heb ik het idee dat ik meer een soort van clown ben, omdat ik altijd op de meest vreemde manieren op mijn bek ga...

Ik kan wel middenoverdag, relaxed ende in alle rust ergens gaan zitten pitten. Gisteren, na het eten nog gehad, buiten, in een hangmatstoeltje bij een vriendin van me thuis (terwijl onze hele bijbelkring waar we net mee hadden gegeten er dus was )Iedereen verbaasd dat ik zomaar ff kon wegpitten.
  woensdag 25 april 2007 @ 08:04:43 #272
63411 Roeji
Oost West Thuis is t ook niks
pi_48693563
quote:
Op dinsdag 24 april 2007 22:24 schreef Qwea het volgende:

Euhh ja, als ik heel erg met iets bezig ben in mn kop ben ik het des te sneller kwijt. 2 keer een rondje draaien en de kop is weer leeg
Zoeits als je eten in de magnetron zetten en dan tv gaan kijken of internetten en 3 uur later ineens de kasten leeghalen omdat je zo'n honger hebt. En 's morgens ineens je eten in de magnetron zien staan

Briefjes maken doe ik niet meer, ben ze toch steeds kwijt. Ik heb nu in een van mn keukenkasten (die het meest opengaat) een briefje opgehangen met de voorraad in mn kasten. Het zit in een plastic hoes en ik kan dus met een whiteboard stift aangeven wanneer ik iets moet inkopen. Aangezien ik dit briefje dus meerdere keren zie per dag en per week, blijft meestal wel hangen wat ik moet kopen.

Ik ben altijd enorm goed geweest in het onthouden van nummerplaten. Vroeger ook telefoonnummers, maar de laatste paar jaar niet meer. Verjaardagen kan ik praktisch niet onthouden.
Ik ben zo blij, zo blij
Dat mn neus van voren zit en niet van opzij.
M.C.S.E = Minesweeper Consultant & Solitaire Expert
  woensdag 25 april 2007 @ 08:14:40 #273
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_48693692
verjaardagen,nummerplaten,foon nrs,huisnrs daar heb ik allemaal geen problemen mee. Maar die stomme boodschappen

"Vergeet je niet macaroni,macaroni pakket, saus en ham mee te nemen?"
-Oke
*terug komt met alles behalve ham en een pakket*

pi_48693760
quote:
Op woensdag 25 april 2007 07:26 schreef Qwea het volgende:
Zo super stom allemaal

Blegh, ik heb helemaal GEEN zin in stage, het wordt verdomme 27graden. Van moeders mocht ik thuis blijven, maar dat lijkt me niet bevordelijk voor mn stage uren Tis zo verleidelijk

*zichzelf de douche in schopt
Je zou je moeder een schop moeten geven
Ik was altijd de persoon die wilde spijbelen en mijn moeder motiveerde mij om toch te gaan.
Inmiddels is mijn plichtsgevoel zo akelig groot dat ik ewoon ga als ik op school verwacht word...
  woensdag 25 april 2007 @ 08:22:23 #275
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_48693805
quote:
Op woensdag 25 april 2007 08:19 schreef freecell het volgende:

[..]

Je zou je moeder een schop moeten geven
Ik was altijd de persoon die wilde spijbelen en mijn moeder motiveerde mij om toch te gaan.
Inmiddels is mijn plichtsgevoel zo akelig groot dat ik ewoon ga als ik op school verwacht word...
Ik zou dr idd moeten schoppen, en ik heb ook heel groot de neiging om toch thuis te blijven hoor Maar ik denk dat MikeyMo dat niet zo tof zou vinden en ik hem best wel teleur zou stellen

*Tas maar inpakt en naar trein fietst
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')