weerstand van je/mezelf..quote:Op dinsdag 24 april 2007 10:33 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
Dicipline
Fietsen naar mijn stage lukt maar de rest dus niet.
Mijn schoolwerk versloft mijn kamer lijkt op een klimop van wasgoed en troep.
Ik ben ongeregeld en alles behalve gedisciplineerd. ik kan mezelf nergens toe dwingen als de wil er niet is. Ik ben allang blij dat ik mijn verstand en intellect mee heb anders zou ik een wrak zijn
Och ja![]()
Helaas
Ik weet niet of het weerstand is, weerstand van wat? van mezelf andere? zouden andere mij moedwillig tegen willen werken... dunno
Is dat nou eigk typisch iets voor ons als mensen met ADHD? Mijn kamer is ook ene fuckzooiquote:Op dinsdag 24 april 2007 10:33 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
Dicipline
Fietsen naar mijn stage lukt maar de rest dus niet.
Mijn schoolwerk versloft mijn kamer lijkt op een klimop van wasgoed en troep.
Ik ben ongeregeld en alles behalve gedisciplineerd. ik kan mezelf nergens toe dwingen als de wil er niet is. Ik ben allang blij dat ik mijn verstand en intellect mee heb anders zou ik een wrak zijn
Och ja![]()
Helaas
Ik weet niet of het weerstand is, weerstand van wat? van mezelf andere? zouden andere mij moedwillig tegen willen werken... dunno
quote:Op dinsdag 24 april 2007 10:58 schreef Qwea het volgende:
[..]
Is dat nou eigk typisch iets voor ons als mensen met ADHD? Mijn kamer is ook ene fuckzooije mag blij zijn als je er in het weekend als MM hier is er de vloer kan zien
Best erg
Eens in de zoveel tijd dan heb ik een schoonmaak kick,dan gaat alles grondig gesopt e.d worden... maar een dag later is het weer een puinhoop
ja! dan heb je die teringzooi van je bureau opgeruimd, de kamer gedweild die weer heerlijk fris ruikt, de was gedaan,de ramen gelapt, ect ect.quote:Op dinsdag 24 april 2007 11:19 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]ik ken het ook de schoonmaak kicks!
Het gekke is dan wil je alles doen! kasten uitruimen en inruimen stoffen lappen gewoon schone start om het weer langzaam te laten versloffen in afwachting op de volgende opruim kick..
same herequote:Op dinsdag 24 april 2007 12:40 schreef Yoni het volgende:
Ik neem me ook elke dag voor om de afwas te doen en hem vanaf dan ook echt élke dag te doen.... en dat hou ik dan meestal toch wel weer zeker twee dagen vol
quote:Op dinsdag 24 april 2007 16:46 schreef Yoni het volgende:
Ik was pas af als ik geen borden en bestek meer heb. En soms zelfs dan nog niet eens![]()
Gelukkig heb ik straks een afwasmachine...
wow geweldig!quote:Op dinsdag 24 april 2007 16:47 schreef Yoni het volgende:
Oh ook goed nieuws hier trouwens, kwam net thuis en vond een brief van mijn werkgever in de brievenbus. Met ingang van 1 april is mijn salaris met 100 euro bruto verhoogdGewoon zomaar, omdat ik hard bezig ben om MCSE-er te worden en omdat ik goed werk verricht bij de opdrachtgever
![]()
Zo gaaf! Na al die jaren gezeik qua werk, heb ik nu gewoon een werkgever die me begrijpt, meedenkt én me waardeert!
haha, heerlijk die schoonmaakkick. ben je enorm bezig en opeens besef je je dat het misschien niet erg nuttig is om die pennenbak te soppen en dat je beter je tijd kan besteden aan stofzuigen ofzo.quote:Op dinsdag 24 april 2007 11:19 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]ik ken het ook de schoonmaak kicks!
Het gekke is dan wil je alles doen! kasten uitruimen en inruimen stoffen lappen gewoon schone start om het weer langzaam te laten versloffen in afwachting op de volgende opruim kick..
mijn huisgenoten roepen me onmiddelijk tot de orde als ik de afwas probeer te ontlopen (en dat doe ik bijna altijdquote:Op dinsdag 24 april 2007 16:46 schreef Yoni het volgende:
Ik was pas af als ik geen borden en bestek meer heb. En soms zelfs dan nog niet eens![]()
Gelukkig heb ik straks een afwasmachine...
Nou,meestal ben ik wel scherp, maar soms heb ik achteraf toch wel van "godverdomme, ik had dit en dit moeten zeggen, dat was dan scherp geweest."quote:Op dinsdag 24 april 2007 21:48 schreef melonovy het volgende:
Zijn jullie scherp, adrem en bij de hand in verbale communicatie?
Ik heb vaak dat ik achteraf, zo naderhand een keigoed antwoord of argument heb, terwijl ik op het moment supreme dicht klap, of iets stoms zeg, of heel ver van mijn gevoel af sta, mijn gevoel niet kan benoemen en me laat overvallen door wat er gezegd is. Herkenbaar bij meerderen? Hoe kun je daar nu goed mee omgaan?
Ik ben op zich wel goed in communicatie. Ik floep er geen gekke dingen uit en vind altijd wel het goede woord. dus das een pulsquote:Op dinsdag 24 april 2007 21:48 schreef melonovy het volgende:
Yoni, goed bezig meid! Alsof de afwasmachine weer uitruimen zo leuk is, het is hier echt zo erg dat mijn aanrecht vol staat met zooi, omdat ik geen zin kan maken om die vaatwasmachineuit te ruimen, het is echt te erg he, dat huishouden wat niet wil. En dan noemen ze mij een huisvrouw omdat ik een huismoeder ben hahahaha.
Mighty gaat ook lekker, goed hoor! Blijf lekker hangen in die positieve flow mensen!
Hier gaat het langzaam aan ook wel beter.
Ik heb vaak dat ik achteraf, zo naderhand een keigoed antwoord of argument heb, terwijl ik op het moment supreme dicht klap, of iets stoms zeg, of heel ver van mijn gevoel af sta, mijn gevoel niet kan benoemen en me laat overvallen door wat er gezegd is. Herkenbaar bij meerderen? Hoe kun je daar nu goed mee omgaan?
Ik snap niet helemaal wat je bedoelt.quote:Op dinsdag 24 april 2007 21:48 schreef melonovy het volgende:
haha, enorm vaak natuurlijk.quote:Op dinsdag 24 april 2007 22:24 schreef Qwea het volgende:
hebben jullie trouwens ook, dat je bv iets moet doen, daar heel druk in gedachten mee bent, 2 min later bv gaat plassen oid en je het hele idee wat zo belangrijk was om te doen kwijt bent?
ja precies!quote:Ik moet ook niet zonder briefje naar de winkel gaan btw, dan heb ik de helft van mn spullen nietMaar in nrs onthouden (tel nr) ben ik dan wel weer goed
Strange isn't it
Euhh ja, als ik heel erg met iets bezig ben in mn kop ben ik het des te sneller kwijt. 2 keer een rondje draaien en de kop is weer leegquote:Op dinsdag 24 april 2007 22:24 schreef Qwea het volgende:
hebben jullie trouwens ook, dat je bv iets moet doen, daar heel druk in gedachten mee bent, 2 min later bv gaat plassen oid en je het hele idee wat zo belangrijk was om te doen kwijt bent?
Ik moet ook niet zonder briefje naar de winkel gaan btw, dan heb ik de helft van mn spullen nietMaar in nrs onthouden (tel nr) ben ik dan wel weer goed
Strange isn't it
Je zou je moeder een schop moeten gevenquote:Op woensdag 25 april 2007 07:26 schreef Qwea het volgende:
Zo super stom allemaal
Blegh, ik heb helemaal GEEN zin in stage, het wordt verdomme 27graden. Van moeders mocht ik thuis blijven, maar dat lijkt me niet bevordelijk voor mn stage urenTis zo verleidelijk
*zichzelf de douche in schopt
Ik zou dr idd moeten schoppen, en ik heb ook heel groot de neiging om toch thuis te blijven hoorquote:Op woensdag 25 april 2007 08:19 schreef freecell het volgende:
[..]
Je zou je moeder een schop moeten geven
Ik was altijd de persoon die wilde spijbelen en mijn moeder motiveerde mij om toch te gaan.
Inmiddels is mijn plichtsgevoel zo akelig groot dat ik ewoon ga als ik op school verwacht word...![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |