abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 16 april 2007 @ 19:24:18 #226
138800 compier
This is Spartaaaaaaaa
pi_48390080
quote:
Op maandag 16 april 2007 19:19 schreef mighty_myte het volgende:

[..]

wat chill
kun je daar uitgebreid snoepen van de 12 soorten medicijnen die ze voor adhd hebben.
Ik blijf trouw bij mn vertrouwde concerta 36mg
werkt goed, en ben geen zombie
Mijn usericon is mede mogelijk gemaakt door wonderer.
Live from Sparta MO
JOE-ES-EE!!
pi_48398732
AAAAAAAAAAAH
Klote ADHD. Vanavond oergezellig avondje gehad met een stelletje meiden, maar ik kende ze niet zo goed, dus heb echt vanalles lopen lullen over niets.

* freecell slaat de spraakwaterval
pi_48406990
Maar je hebt wél een oergezellig avondje gehad!
  dinsdag 17 april 2007 @ 08:59:14 #229
138800 compier
This is Spartaaaaaaaa
pi_48407048
quote:
Op maandag 16 april 2007 22:39 schreef freecell het volgende:
AAAAAAAAAAAH
Klote ADHD. Vanavond oergezellig avondje gehad met een stelletje meiden, maar ik kende ze niet zo goed, dus heb echt vanalles lopen lullen over niets.

* freecell slaat de spraakwaterval
*Spraakwaterval compier meldt
Ik vraag me af en toe af waarom mensen me niet gewoon afkappen als ze me te lang vinden lullen! werkt het beste en ik snap het dan heus wel
Live from Sparta MO
JOE-ES-EE!!
  dinsdag 17 april 2007 @ 09:12:27 #230
77938 melanie_the_miss
De enige echte.
pi_48407359
Ik praat ook heel veel maar heb er de laatste tijd veel minder problemen mee
Voices tell me I'm the shit.
pi_48407666
Veel mensen willen aardig blijven dus zeggen ze niet echt wat ze denken.

Hoewel mijn omgeving zoals wel vaker me niet begrijpt, heb ik een belangrijke en voor mijn gevoel een goede keuze gemaakt door sinds kort zo min mogelijk TV te kijken. Ik erger me kapot aan nieuws. Het meeste is negatief van aard en eigenlijk kun je met 99% van het nieuws helemaal niets. Het heeft geen enkele meerwaarde voor mijn leven als individu. Aangezien ik nog altijd bezig ben om de berg des levens te beklimmen wil ik het meest productieve pad nemen.
Naast het nieuws heb je nog eens een zooi troep waar ik als zombie hersendood naar zat te kijken. Neem nou de Pfaffs; heel goed dat ze laten zien hoe een familie met elkaar behoort om te gaan, maar we zitten hier thuis verdomme te kijken naar het leven van iemand anders wat kennelijk boeiender is dan dat van ons. Een 9-11 complottheorie, ik wil daar niet meer over nadenken. Ik wil me zoveel mogelijk richten op zaken die voor mij als persoon van belang zijn om een beter mens te worden. En het belangrijkste nieuws krijg ik wel van de mensen te horen die zich er mee bezighouden.
Ik kan de stroom van stront op TV niet meer aan en hoef die onzin niet meer te horen.
Terwijl we ondertussen met onze eigen familie een mooie tijd zouden kunnen hebben, heb ik het gevoel dat door de grote invloed van de TV families uit elkaar gerukt worden. Als het programma je niet aanstaat ga je maar naar je eigen kamer. Vroeger was er met 1 TV ook wel strijd, maar bleef de familie vaker bijeen. Men denkt dat door het volgen van media onze wereld groter wordt, maar in feite houd het ons steeds meer gevangen tussen de 4 muren.
Tijdens TV kijken een gesprek voeren gaat bijna niet, want je wordt steeds afgeleidt door iets wat kennelijk "meer belang heeft".
Oorlogen die je op het nieuws ziet; ik kijk daar met een machteloos gevoel naar. Je kunt óf erheen gaan en mensen helpen of niet kijken.
Ik kan moeilijk de TV hier in huis ontwijken, maar ik zoek het in ieder geval niet meer op.

Ik ga er vanuit dat er mensen zijn die dit lezen en me niet begrijpen, maar dat is OK. Ik heb echt het gevoel een goede keuze te maken

[ Bericht 1% gewijzigd door w8jij17 op 17-04-2007 09:34:08 ]
  dinsdag 17 april 2007 @ 12:26:23 #232
169739 Prometheus-Rising
Was Neotribalist
pi_48413389
Ik heb al een tijdje onderzoek gedaan en heb enorm veel symptonen van ADD. Binnenkort maar eens naar de dokter aangezien ik er behoorlijk last van heb (en van heb gehad). Het was al duidelijk op de basisschool als ik terugkijk, eerst dachten ze dat ik een mongool was. Na allerlei tests kwamen ze erachter dat ik "gewoon" een dromer was. Right, ik bleef bv steevast staan bij honkbal wanneer ik moest rennen, maakte bijna nooit huiswerk, keek uit het raam. Vaak schreeuwde ik maar 1 of ander droog grapje door de klas en lachte ik om mijn gebreken. De leraren scholden me verrot en gooiden mijn (niet geordende) vak door de klas. Dat soort dingen. Later ben ik veel drugs gaan gebruiken en misbruiken om het te onderdrukken... naja..

Het zou mooi zijn als er een pil is die alles oplost
  dinsdag 17 april 2007 @ 12:53:46 #233
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_48414314
quote:
Op maandag 16 april 2007 19:06 schreef compier het volgende:

[..]

Ik kan dat totaal niet! Stil liggen in de zon

en. Vandaag bij US consulaat geweest, en

IK HEB MIJN VISUM

Permanente verblijfsvergunning voor de USA
ik kan uuuuuuuuuuuuuuren liggen bakken

Ik moet zeggen dat het momenteel een chaos in mn hoofd is voelt best stom
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
  dinsdag 17 april 2007 @ 13:36:11 #234
138800 compier
This is Spartaaaaaaaa
pi_48415992
quote:
Op dinsdag 17 april 2007 12:53 schreef Qwea het volgende:

[..]

voelt best stom

STORM
Live from Sparta MO
JOE-ES-EE!!
  Hoofdredactie Fotografie woensdag 18 april 2007 @ 15:31:28 #235
95752 crew  Chell
Kluns
pi_48464226
quote:
Op zondag 15 april 2007 14:16 schreef Yoni het volgende:
Wrom heb ik nou niet gewoon gekozen voor een vak waar ze niet certificatengeil zijn
Leren met dit weer is echt niet leuk

(zit toch maar binnen, dat leert toch beter, ga over een uurtje wel even buiten spelen ofzo)
Even mezelf quoten

Geslaagd
  woensdag 18 april 2007 @ 15:35:26 #236
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_48464372
Gefeli Yoni!
Maxi, Midi & Mini
(My) Timing sucks.... Always.
Al lang niet meer aan het ontzwangeren. En nog steeds NIET voor rede vatbaar!
pi_48464666
Gefeli!

Ik heb vandaag vercshrikkelijk veel gedaan voor school (voor mijn doen) maar ik kom er maar niet doorheen... Zucht... Steeds als ik iets af heb, komt er weer iets bij en helemaal iets afronden lukt aldoor niet aangezien ik informatie mis...

Ik moet gewoon nog veel meer doen dan wat ik tot nu toe gedaan heb en ik ben dus al vanaf 1 uur non-stop bezig...

Ik ga eerst maar eens even pauzeren...
  woensdag 18 april 2007 @ 16:24:21 #238
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_48466557
gefeli!

Ik word gek van mezelf ik wil graag fitnessen, maar ik ben zo'n kniepert soms. Ik hoef maar 18.50 (per maand) te dokken voor 1x per week fitness.

woensdag 18 april 2007 @ 16:50:44 #239
138800 compier
This is Spartaaaaaaaa
pi_48467818
quote:
Op woensdag 18 april 2007 16:24 schreef Qwea het volgende:
gefeli!

Ik word gek van mezelf ik wil graag fitnessen, maar ik ben zo'n kniepert soms. Ik hoef maar 18.50 (per maand) te dokken voor 1x per week fitness.

Ik had dat ook, heb maar opgezegd, aangezien de gozer waar ik mee ging, niet meer ging.
Ik had niet de motivatie om er zelf heen te gaan.
nu word ik dik
als ik rustig zou zijn
Live from Sparta MO
JOE-ES-EE!!
  woensdag 18 april 2007 @ 17:12:10 #240
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_48468724
quote:
Op woensdag 18 april 2007 16:50 schreef compier het volgende:

[..]

Ik had dat ook, heb maar opgezegd, aangezien de gozer waar ik mee ging, niet meer ging.
Ik had niet de motivatie om er zelf heen te gaan.
nu word ik dik
als ik rustig zou zijn
nou ja ik heb het dus 1.5 jaar terug gedaan maar dan obeperkt. Dus ik MOEST 3 a 4x per week om het geld eruit te krijgen.

Daar heb ik nu a : geen zin in B : geen tijd voor.

Dus 1x per week lijkt me wel wat,maar ik ben zo'n kniepert. En ik zit ook met die motivatie. Alhoewel dat denk wel goed zit. Ik vond het erg leuk altijd
  zondag 22 april 2007 @ 12:33:34 #241
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_48593862
Tvp, ik mag over 2 weken bij Lentis aangeven of ik me wel of niet op een autisme / een aan autisme verwante stoornis wil laten testen. Alles ligt nog open dus .
Niet meer actief op Fok!
  zondag 22 april 2007 @ 22:41:02 #242
77938 melanie_the_miss
De enige echte.
pi_48616422
Ik ga nu op de fiets naar mijn stage soort verplichte beweging 3 keer per week.
Misschien is zoiets een idee
Ik beweeg wel meer omdat ik nu aan het diëten bent maar om jezelf te dwingen lijkt me dat een goede oplossing.
  maandag 23 april 2007 @ 16:47:27 #243
138800 compier
This is Spartaaaaaaaa
pi_48637651
nog steeds clean van koffie hier
merk wel dat ik veel meer "goede" energie heb !!
en ik eet meer fruit
Ik word misschien zelfs nog een keertje gezond
Live from Sparta MO
JOE-ES-EE!!
pi_48637985
quote:
Op zondag 22 april 2007 22:41 schreef melanie_the_miss het volgende:
Ik beweeg wel meer omdat ik nu aan het diëten bent maar om jezelf te dwingen lijkt me dat een goede oplossing.
Ik doe alles wat op de fiets sneller gaat dan met de bus op de fiets.
Nou is het van elk willekeurig punt in de stad naar elk andere willekeurige punt in de stad sneller met de fiets, dus ik fiets altijd de hele stad door
  maandag 23 april 2007 @ 17:23:48 #245
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_48639099
quote:
ik kan mezelf niet dwingen Ik heb daar gewoon geen discipline voor. Sowieso ga ik maar niet. Als ik fitness ben ik verplicht 1x per week te gaan anders is het zonde van mn centen. Ik kan dus nooit spontaan besluiten om een week langer bij MIkeyMo in Den Helder te blijven.

Ik haat zulke verplichtingen altijd
  maandag 23 april 2007 @ 17:31:13 #246
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_48639326
Ik haat verplichtingen ook, maar zonder verplichtingen zit ik maar een beetje lam te Fokken de hele dag .
Niet meer actief op Fok!
  maandag 23 april 2007 @ 17:32:29 #247
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_48639377
quote:
Op maandag 23 april 2007 17:31 schreef Viking84 het volgende:
Ik haat verplichtingen ook, maar zonder verplichtingen zit ik maar een beetje lam te Fokken de hele dag .
ik ook vandaar dat ik ook blij ben met stage en school
  maandag 23 april 2007 @ 22:52:33 #248
34891 melonovy
La Kutschie
pi_48651659
Ha,

Yoni gefeli, goed gedaan hoor, je zal wel trots op jezelf zijn!!

Compier, goed hoor dat je je visum hebt, al zullen we er hier weinig van merken dat je elder zal wonen

w8jij17, ik herken erg veel in je verhaal, die TV boeit mij ook nauwelijks, het nieuws deprimeerdt me, ik lees liever even de koppen op de frontpage, dan sla ik het ergste over en lees alleen even de artikeltjes die me boeien. Series vind ik even leuk, maar al snel niet meer boeiend, een tweede of derde seizoen kakt er bij mij al helemaal snel in.

Bakken in de zon kan ik trouwens ook niet, stil zitten in de zon
Hier een fikse blues, teleurstellingen, paar creatieve projecten zijn weer klaar, intensief moederen met 2 kotertjes in een bepaalde fase hormonen, balen, blegh. En ik kan er zo weinig mee, wordt even niet opgepept. Ik word ook nog eens jaloers van een paar mensen om me heen met lentekriebels , ik wil ook weer pieken...
Het voelt goed hè?
A je to!
pi_48656694
quote:
Op maandag 23 april 2007 16:47 schreef compier het volgende:
nog steeds clean van koffie hier
merk wel dat ik veel meer "goede" energie heb !!
en ik eet meer fruit
Ik word misschien zelfs nog een keertje gezond
Goed bezig, compier! Zet door, dan zul je misschien merken dat het resultaat nóg groter wordt. Koffie heeft namelijk géén opwekkend effect. Alleen hebben mensen die elke dag (veel) koffie drinken, het nodig om op gang te komen.
quote:
Volgens mij heb je wel discipline, maar omdat jij en ik en al die andere AD(H)D'ers zoveel weerstand krijgen kiezen we op een gegeven moment automatisch voor de weg van de minste weerstand.
Bijvoorbeeld met school. Ik ben al een jaar bezig, maar doe weinig. Ik denk dat ik een soort leertrauma heb opgelopen op de basisschool, omdat het me zoveel moeite kostte. Ik heb nooit geleerd om een kick te krijgen van een toets waar je het maximale uit gehaald hebt. Ik heb altijd vijfen en zessen gehaald. Daardoor kies ik er nu onbewust voor alles wat me spanning en stress opleverd te vermijden, omdat het resultaat toch net genoeg is. Waarom zou je beter je best doen? (<-- hoewel een hoog cijfer natuurlijk aanmoedigt).

Ik merk bij mij dat ik minder gestresst ben, beter in mijn vel zit, meer tijd heb voor meer belangrijke zaken (als ik die al heb ) Ik ga tegenwoordig direct naar het forum. Want bij een grote foto als bij die van Virginia kijk je onbewust toch weer en dát zijn nou net zaken waar ik me voor afsluit.

Ook baal ik ervan dat ik zoveel in de ik-persoon praat. Ik zou graag meer interactie met jullie willen, maar het lukt me niet goed om nuttig / motiverend commentaar te schrijven.
  dinsdag 24 april 2007 @ 10:33:44 #250
77938 melanie_the_miss
De enige echte.
pi_48659573
quote:
Op dinsdag 24 april 2007 08:25 schreef w8jij17 het volgende:

[..]

Goed bezig, compier! Zet door, dan zul je misschien merken dat het resultaat nóg groter wordt. Koffie heeft namelijk géén opwekkend effect. Alleen hebben mensen die elke dag (veel) koffie drinken, het nodig om op gang te komen.
[..]

Volgens mij heb je wel discipline, maar omdat jij en ik en al die andere AD(H)D'ers zoveel weerstand krijgen kiezen we op een gegeven moment automatisch voor de weg van de minste weerstand.
Bijvoorbeeld met school. Ik ben al een jaar bezig, maar doe weinig. Ik denk dat ik een soort leertrauma heb opgelopen op de basisschool, omdat het me zoveel moeite kostte. Ik heb nooit geleerd om een kick te krijgen van een toets waar je het maximale uit gehaald hebt. Ik heb altijd vijfen en zessen gehaald. Daardoor kies ik er nu onbewust voor alles wat me spanning en stress opleverd te vermijden, omdat het resultaat toch net genoeg is. Waarom zou je beter je best doen? (<-- hoewel een hoog cijfer natuurlijk aanmoedigt).

Ik merk bij mij dat ik minder gestresst ben, beter in mijn vel zit, meer tijd heb voor meer belangrijke zaken (als ik die al heb ) Ik ga tegenwoordig direct naar het forum. Want bij een grote foto als bij die van Virginia kijk je onbewust toch weer en dát zijn nou net zaken waar ik me voor afsluit.

Ook baal ik ervan dat ik zoveel in de ik-persoon praat. Ik zou graag meer interactie met jullie willen, maar het lukt me niet goed om nuttig / motiverend commentaar te schrijven.
Dicipline
Fietsen naar mijn stage lukt maar de rest dus niet.
Mijn schoolwerk versloft mijn kamer lijkt op een klimop van wasgoed en troep.
Ik ben ongeregeld en alles behalve gedisciplineerd. ik kan mezelf nergens toe dwingen als de wil er niet is. Ik ben allang blij dat ik mijn verstand en intellect mee heb anders zou ik een wrak zijn
Och ja
Helaas
Ik weet niet of het weerstand is, weerstand van wat? van mezelf andere? zouden andere mij moedwillig tegen willen werken... dunno
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')