Ik blijf trouw bij mn vertrouwde concerta 36mgquote:Op maandag 16 april 2007 19:19 schreef mighty_myte het volgende:
[..]
wat chill
kun je daar uitgebreid snoepen van de 12 soorten medicijnen die ze voor adhd hebben.![]()
*Spraakwaterval compier meldtquote:Op maandag 16 april 2007 22:39 schreef freecell het volgende:
AAAAAAAAAAAH
Klote ADHD. Vanavond oergezellig avondje gehad met een stelletje meiden, maar ik kende ze niet zo goed, dus heb echt vanalles lopen lullen over niets.
* freecell slaat de spraakwaterval
ik kan uuuuuuuuuuuuuuren liggen bakkenquote:Op maandag 16 april 2007 19:06 schreef compier het volgende:
[..]
Ik kan dat totaal niet! Stil liggen in de zon
en. Vandaag bij US consulaat geweest, en![]()
![]()
![]()
IK HEB MIJN VISUM![]()
![]()
Permanente verblijfsvergunning voor de USA
Even mezelf quotenquote:Op zondag 15 april 2007 14:16 schreef Yoni het volgende:
Wrom heb ik nou niet gewoon gekozen voor een vak waar ze niet certificatengeil zijn![]()
Leren met dit weer is echt niet leuk![]()
(zit toch maar binnen, dat leert toch beter, ga over een uurtje wel even buiten spelen ofzo)
Ik had dat ook, heb maar opgezegd, aangezien de gozer waar ik mee ging, niet meer ging.quote:Op woensdag 18 april 2007 16:24 schreef Qwea het volgende:
gefeli!
Ik word gek van mezelfik wil graag fitnessen, maar ik ben zo'n kniepert soms. Ik hoef maar 18.50 (per maand) te dokken voor 1x per week fitness.
nou ja ik heb het dus 1.5 jaar terug gedaan maar dan obeperkt. Dus ik MOEST 3 a 4x per week om het geld eruit te krijgen.quote:Op woensdag 18 april 2007 16:50 schreef compier het volgende:
[..]
Ik had dat ook, heb maar opgezegd, aangezien de gozer waar ik mee ging, niet meer ging.
Ik had niet de motivatie om er zelf heen te gaan.nu word ik dik
![]()
als ik rustig zou zijn
Ik doe alles wat op de fiets sneller gaat dan met de bus op de fiets.quote:Op zondag 22 april 2007 22:41 schreef melanie_the_miss het volgende:
Ik ga nu op de fiets naar mijn stage soort verplichte beweging 3 keer per week.
Misschien is zoiets een idee
Ik beweeg wel meer omdat ik nu aan het diëten bent maar om jezelf te dwingen lijkt me dat een goede oplossing.
ik kan mezelf niet dwingenquote:Op zondag 22 april 2007 22:41 schreef melanie_the_miss het volgende:
Ik beweeg wel meer omdat ik nu aan het diëten bent maar om jezelf te dwingen lijkt me dat een goede oplossing.
ik ookquote:Op maandag 23 april 2007 17:31 schreef Viking84 het volgende:
Ik haat verplichtingen ook, maar zonder verplichtingen zit ik maar een beetje lam te Fokken de hele dag.
Goed bezig, compier! Zet door, dan zul je misschien merken dat het resultaat nóg groter wordt. Koffie heeft namelijk géén opwekkend effect. Alleen hebben mensen die elke dag (veel) koffie drinken, het nodig om op gang te komen.quote:Op maandag 23 april 2007 16:47 schreef compier het volgende:nog steeds clean van koffie hier
![]()
merk wel dat ik veel meer "goede" energie heb !!
en ik eet meer fruit
Ik word misschien zelfs nog een keertje gezond
Volgens mij heb je wel discipline, maar omdat jij en ik en al die andere AD(H)D'ers zoveel weerstand krijgen kiezen we op een gegeven moment automatisch voor de weg van de minste weerstand.quote:Op zondag 22 april 2007 22:41 schreef melanie_the_miss het volgende:
Diciplinequote:Op dinsdag 24 april 2007 08:25 schreef w8jij17 het volgende:
[..]
Goed bezig, compier! Zet door, dan zul je misschien merken dat het resultaat nóg groter wordt. Koffie heeft namelijk géén opwekkend effect. Alleen hebben mensen die elke dag (veel) koffie drinken, het nodig om op gang te komen.
[..]
Volgens mij heb je wel discipline, maar omdat jij en ik en al die andere AD(H)D'ers zoveel weerstand krijgen kiezen we op een gegeven moment automatisch voor de weg van de minste weerstand.
Bijvoorbeeld met school. Ik ben al een jaar bezig, maar doe weinig. Ik denk dat ik een soort leertrauma heb opgelopen op de basisschool, omdat het me zoveel moeite kostte. Ik heb nooit geleerd om een kick te krijgen van een toets waar je het maximale uit gehaald hebt. Ik heb altijd vijfen en zessen gehaald. Daardoor kies ik er nu onbewust voor alles wat me spanning en stress opleverd te vermijden, omdat het resultaat toch net genoeg is. Waarom zou je beter je best doen? (<-- hoewel een hoog cijfer natuurlijk aanmoedigt).
Ik merk bij mij dat ik minder gestresst ben, beter in mijn vel zit, meer tijd heb voor meer belangrijke zaken (als ik die al heb) Ik ga tegenwoordig direct naar het forum. Want bij een grote foto als bij die van Virginia kijk je onbewust toch weer en dát zijn nou net zaken waar ik me voor afsluit.
Ook baal ik ervan dat ik zoveel in de ik-persoon praat. Ik zou graag meer interactie met jullie willen, maar het lukt me niet goed om nuttig / motiverend commentaar te schrijven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |