Ja, veel te weinig. Ik heb 245 punten, maar kan met die 4.9 miljoen extra budget eigenlijk net niks.quote:Op zondag 18 maart 2007 15:55 schreef WEST het volgende:
hoeveel krijg je nu per punt 20.000 euro?
True, maar dat duurt zo lang.quote:Op zondag 18 maart 2007 15:55 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Zoals al jaren: op maandagavond na 20u.
ik 4,4 miljoen, maar 3 weken de tijd om te bedenken wat er vervangen kan worden of nog niet.quote:Op zondag 18 maart 2007 15:57 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ja, veel te weinig. Ik heb 245 punten, maar kan met die 4.9 miljoen extra budget eigenlijk net niks.![]()
![]()
Dat zie ik nu direct al bij mij: niks.quote:Op zondag 18 maart 2007 16:00 schreef WEST het volgende:
ik 4,4 miljoen, maar 3 weken de tijd om te bedenken wat er vervangen kan worden of nog niet.
@ziggy: zo beter?quote:Op zondag 18 maart 2007 15:48 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Ah, er is er weer een. By the way, @ Kauwgomballen: ook de puntentelling is copyright FOK!
Als mensen het nu nog niet snappen weet ik het ook niet meer!quote:FOK!Sport F1 Manager, de puntentelling zelf, en de vlaggetjes: copyright © FOK!
FOK!Sport F1 Manager Puntentelling (het script): copyright © Kauwgomballen
Op dit moment even niet. Er wordt nog wat gesleuteld op de achtergrond. Zodra het kan, zullen we hem doorvoeren.quote:Op zondag 18 maart 2007 17:14 schreef mbn het volgende:
Kan de voorlopige puntentelling op de manager worden doorgevoerd?
Heidfeld/Rosberg/SA/SA?quote:Op zondag 18 maart 2007 17:16 schreef HPoi het volgende:
Ja, ik ga me toch een klapper maken! Dus dan wil ik die punten wel weten!![]()
Coulthard/Wurz/Spyker/SA?quote:
Hoe vaak blijf je dat topic spammen?quote:Op zondag 18 maart 2007 17:54 schreef Arcee het volgende:
Geheim?Deze user wil zijn team niet laten zien.
Handig om de tekst niet in te hoeven typen.quote:
kun je niet lezen.., zie berichten boven jequote:
Je post veel te laatquote:Op zondag 18 maart 2007 22:34 schreef WEST het volgende:
[..]
kun je niet lezen.., zie berichten boven je![]()
Ja dat snap ik ook wel, maar ik testte ff of Arcee een scriptje had runnen.quote:
We zijn er druk mee bezig.quote:
Dat was een grapjequote:Op maandag 19 maart 2007 20:05 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
We zijn er druk mee bezig.Geduld.
what? i dont understandquote:Op maandag 19 maart 2007 20:07 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Welk deel van "na 20.00u" snap je niet?
Sommige mensen hebben wel een goed team samengesteld...quote:Op maandag 19 maart 2007 22:37 schreef MaGNeT het volgende:
De database is gecrasht.
De backup werkt niet.
Deze race telt niet mee voor het seizoen.
Volgende race beter!
Ow.quote:Op maandag 19 maart 2007 22:42 schreef NoizEkick het volgende:
[..]
Sommige mensen hebben wel een goed team samengesteld...![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |