Nice niiiicequote:Op dinsdag 20 maart 2007 22:15 schreef Snever het volgende:
Ik kan nu de shove-it drie deckjes hoogIk beheers die shit!
Ben nu bezig met 360 flip goed landen (flippen lukt wel) en varial heelflip zit er ook aan te komen.
Damn wat is skateboarden toch tof
Jaren 70: Berts, oldschool kickflipsquote:Ik wil wat meer de Old Skool kant op qua stijl
Kun je die niet ff ergens uploaden ofzo?quote:Op woensdag 21 maart 2007 12:55 schreef Goofup het volgende:
Ik vind veel van die truken meer een lachertje eigenlijk
Ik heb thuis nog een oude Santa Cruz videoband liggen: Streets on Fire (met Natas Kaupas), maar als je daar naar het streetskaten van de pro's kijkt, stelt het werkelijk geen ene drol voor. Op de part van Natas na dan. Die deed toen dingen die de tijd ver vooruit waren.
Ik kan alleen dit vindenquote:Op woensdag 21 maart 2007 15:10 schreef Rechterbal het volgende:
Staat ook op Youtube![]()
Youtube heeft alles![]()
quote:Op woensdag 21 maart 2007 14:21 schreef Document1 het volgende:
[..]
Kun je die niet ff ergens uploaden ofzo?
Die bedoel je?quote:Op woensdag 21 maart 2007 15:52 schreef Document1 het volgende:
[..]
Ik kan alleen dit vinden
http://www.youtube.com/watch?v=3M_jatuiD-Q
niet die hele video
heeft die dude de nats spin ontdekt?quote:Op woensdag 21 maart 2007 15:52 schreef Document1 het volgende:
[..]
Ik kan alleen dit vinden
http://www.youtube.com/watch?v=3M_jatuiD-Q
niet die hele video
area 51 zondag: frontsideflip to tailslide op de zijkant van dat manual plateau, die lange (niet dat hele ding geslide hoorquote:Op donderdag 22 maart 2007 00:39 schreef Rechterbal het volgende:
Ik heb afgesproken dat ik binnenkort met iemand na een skatepark ga. 5 euro entree. Wat een pauperts![]()
Dat vind ik echt reteduur voor een ding dat net iets groter is als een voetbalveld, en dat redelijk oud uitziet, en vorig jaar nog failleit was![]()
Iemand nog leuke tricks geland? Ik hoop op mooi weer in weekend. Dit koude weer is echt niks, en hier i nde buurt vind je totaal geen coole droge spots.![]()
ik vind area ook neit geweldig hoor....geef mij maar ladybird...dar kun je veel meer klotenquote:In dat oude area51 kon ik persoonlijk beter uit de voeten, ook al is deze nog zo mooi
das trouwens een behoorlijke truc!quote:frontsideflip to tailslide
Heel wat trappen verneukt op die manierquote:Op donderdag 22 maart 2007 15:02 schreef Snever het volgende:
Grinden op stoep is easy going met veel kaarsvet
Jij snapt het.quote:Op donderdag 22 maart 2007 14:44 schreef luciferist het volgende:
[..]
ik vind alles wwat ikniet kan kut
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |