Jammer man! Volgende keer beterquote:Op donderdag 8 maart 2007 17:58 schreef Shadow47 het volgende:
freud, ik moet helaas mijn plekje afstaan aan een ander...
ik heb dan een dubbele afspraak....
Lynx666 is er ook gewoon om 10:00. Ik denk dat zo rond 11:00 iedereen wel binnen is en zijn lappie opgestart heeft. Ik wilde de volgorde van de OP aanhouden, maar strakke tijden ga ik er niet aan zetten. Ik verwacht namelijk dat het binja onmogelijk is om daar aan te houden. Het idee is om rond 11:00 toch echt het eerste onderwerp te beginnen, dan ongeveer rond 14:00 de tweede, rond 16:00 de derde, en dan komt shark na het eten z/w conversie doen.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 09:25 schreef Re het volgende:
tvp
is er al een betere agenda beschikbaar, wie wat doet wanneer etc?... of gaan we random lopen klooien
Jammer man!quote:Op vrijdag 9 maart 2007 09:35 schreef CrazyCharlie het volgende:
Ik moet afzeggen...
Heb het leuke vooruitzicht om zowat het hele weekend op het werk te bivakkeren....gretverrrrr !![]()
Werkt sfeerverhogend, intrekken van verlof enzo...
Psssst, staat in de OP. Kom gewoon aan het einde van de middag, dan zit je wel safe.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 09:37 schreef PdeHoog het volgende:
Ik kom wel maar alleen 's avonds of er moet duidelijk zijn wanneer het zwartwit-dinges voorbij komt
Mijn baas is daar heel sterk in...ook tactisch timen is hem niet vreemd....quote:
Weet ikquote:Op vrijdag 9 maart 2007 09:37 schreef freud het volgende:
Psssst, staat in de OP. Kom gewoon aan het einde van de middag, dan zit je wel safe.
hmja best rottig inderdaad als je de volle zondag moet werkenquote:Op vrijdag 9 maart 2007 09:45 schreef CrazyCharlie het volgende:
[..]
Mijn baas is daar heel sterk in...ook tactisch timen is hem niet vreemd....![]()
Hij komt uberhaupt niet, dus als je mee zou rijden, moest je ook werken.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 11:14 schreef pirke het volgende:
@Crazycharlie: aangezien het heel mooi weer wordt dit weekend, kom ik lekker op m'n donderpoes!
Nog niet eens gezienquote:Op vrijdag 9 maart 2007 11:49 schreef freud het volgende:
[..]
Hij komt uberhaupt niet, dus als je mee zou rijden, moest je ook werken.
Yoyoyo, take it away F-biatch!quote:Op vrijdag 9 maart 2007 13:15 schreef fraubitch het volgende:
t to the v tho the p
*ping*quote:
Er is er maar eentjequote:Op vrijdag 9 maart 2007 21:13 schreef --Christiaan-- het volgende:
Even een vraagje, als ik op station Delft ben, welke tram moet ik dan pakken?
jawel.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 20:10 schreef BrewskieB het volgende:
En, oh ja, Freud. Had ik al gezegd dat ik tijdens het photoshoppen altijd dikke sigaren rook ? Vinden jullie toch niet erg ?
En nemen jullie eigenlijk jullie fotoapparatuur mee ? Ik wel tenminste. Ik ga jullie op de foto zetten.En we moeten in ieder geval een groepsfoto maken, had ik al gelezen op de Alkmaar thread.
Verder neem ik ook mijn Wacom Tekentablet mee. Graphire 4, A5. Ik heb 'm nog niet zo lang en heb er nog niet veel mee gewerkt in photoshop. Maar als iemand 'm even wil uitproberen, dan mag dat![]()
En welke halte moet ik dan pakken=quote:Op vrijdag 9 maart 2007 21:27 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Er is er maar eentje(Tram 1 richting Scheveningen moet je hebben )
Brasserskadequote:Op vrijdag 9 maart 2007 22:00 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
En welke halte moet ik dan pakken=
OK, dan zal het wel lukkenquote:
Ik had eigenlijk verwacht dat Freud dat wel in zijn PM had vermeldquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |