wilde net referen naar de post hierboven ergens, die hetzelfde zei, maar dat was jij dus ookquote:Op woensdag 7 maart 2007 13:28 schreef lienelien het volgende:
[..]
tsjah, ik ben geen audifiel ofzo, maar ik heb ergens eens gelezen dat de hmh het beste geluidsysteem heeft en in samenwerking de akoestiek, schijnt het dus het beste geluid te hebben van heul europa
Ja, volgens hun eigen reclame wel ja...quote:Op woensdag 7 maart 2007 13:28 schreef lienelien het volgende:
[..]
tsjah, ik ben geen audifiel ofzo, maar ik heb ergens eens gelezen dat de hmh het beste geluidsysteem heeft en in samenwerking de akoestiek, schijnt het dus het beste geluid te hebben van heul europa
Mogeuhquote:
Niet zo lurken in mn fobo hequote:Op woensdag 7 maart 2007 13:30 schreef Goover het volgende:
[..]
Ja, volgens hun eigen reclame wel ja...
volgens critici ookquote:Op woensdag 7 maart 2007 13:30 schreef Goover het volgende:
[..]
Ja, volgens hun eigen reclame wel ja...
Goeiesmorgens, how's life in Curacau?quote:
tenzij je een lekkere dame als controleur hebt (bij het fouilleren enzo, had echt een stuk bij de HMH toenquote:Op woensdag 7 maart 2007 13:29 schreef Damzkieee het volgende:
Ik denk trouwens niet dat je erin komt in je blote japie, maar das een ander verhaal.
door het enorme niveau aan dB bij mijn muzieksoort (met name de onmeunig dreunde bassquote:Op woensdag 7 maart 2007 13:29 schreef Goover het volgende:
Ik heb nooit oordopjes in bij een concert... soms wel verstandig misschien, maar ik vind het zo dom staan
Was jij niet die ene die ROSE Online speelde en die ik misschien zelfs nog in MSN heb?quote:Op woensdag 7 maart 2007 13:31 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Niet zo lurken in mn fobo he
OT: Ik heb niks ontopic te vertellen
Daarom heb ik geen foto's in mn fotoboekquote:Op woensdag 7 maart 2007 13:33 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
tenzij je een lekkere dame als controleur hebt (bij het fouilleren enzo, had echt een stuk bij de HMH toen) dan kom je misschien juist wel binnen met je snikkeltje
[..]
Nee ik ben overal Damzkie(ee). Hoewel een Rose in de zomer geen kwaad kanquote:Op woensdag 7 maart 2007 13:34 schreef DaFan het volgende:
[..]
Was jij niet die ene die ROSE Online speelde en die ik misschien zelfs nog in MSN heb?
Aka Speedski. Zo nee, nvmDacht dat je fok naam Damzkie was.
Wijf, je moet bier drinkenquote:Op woensdag 7 maart 2007 13:36 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Nee ik ben overal Damzkie(ee). Hoewel een Rose in de zomer geen kwaad kan
ik ga er niet heen helaas, ik hoor het wel van lienelien ofzoquote:Op woensdag 7 maart 2007 13:35 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Daarom heb ik geen foto's in mn fotoboek
Als je iemand naakt buiten ziet staan dan ben ik dat
Okayquote:Op woensdag 7 maart 2007 13:36 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Nee ik ben overal Damzkie(ee). Hoewel een Rose in de zomer geen kwaad kan
's Avonds nog niet, ik heb 's morgens wel dat ik nog een extra 2u zou willen blijven liggen..quote:Op woensdag 7 maart 2007 13:38 schreef DaFan het volgende:
Hebben jullie ook dat je normaal altijd wel tot 2 uur op bent (toen je nog 'gewoon' studeerde) en nu eigenlijk om 11 uur al in je bed wil liggen
zijn die nog niet dood?quote:Op woensdag 7 maart 2007 13:38 schreef MichielPH het volgende:
Zijn hier nog mensen die Krezip tof vinden?
Ook al Twentequote:Op woensdag 7 maart 2007 13:38 schreef DaFan het volgende:
[..]
Okay
Wel leuk spel trouwens, maar kan amper meer spelen zo met stage. Alleen 's avonds.
Hebben jullie ook dat je normaal altijd wel tot 2 uur op bent (toen je nog 'gewoon' studeerde) en nu eigenlijk om 11 uur al in je bed wil liggen
Edit: Enschede
Saxion Technische Bedrijfskunde 2e stage (3e jaar)
kan nog net ff voor de lunch: we waren een keer bij De Radstake in Varsseveld (discotheek) en Bonnie St.Clair moest daar optredenquote:
Gezellie, hoe ist op Saxion?quote:Op woensdag 7 maart 2007 13:38 schreef DaFan het volgende:
[..]
Okay
Wel leuk spel trouwens, maar kan amper meer spelen zo met stage. Alleen 's avonds.
Edit: Enschede
Saxion Technische Bedrijfskunde 2e stage (3e jaar)
Als je een beetje opgelet had, heb je ze kunnen zien met de vrienden van Amstel live, een awardshow van een jongerenzender, wist je dat hun nieuwe album eraan kwam en zag je Jacqueline Govaert nog wel eens in het klokhuis spelen.quote:
ik let altijd heel goed op juist. selectief, dat wel.quote:Op woensdag 7 maart 2007 13:41 schreef MichielPH het volgende:
[..]
Als je een beetje opgelet had, heb je ze kunnen zien met de vrienden van Amstel live, een awardshow van een jongerenzender, wist je dat hun nieuwe album eraan kwam en zag je Jacqueline Govaert nog wel eens in het klokhuis spelen.
Foei!
quote:Op woensdag 7 maart 2007 13:40 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
kan nog net ff voor de lunch: we waren een keer bij De Radstake in Varsseveld (discotheek) en Bonnie St.Clair moest daar optredentoen ze klaar was werden alle boxen met apparatuur enzo de zaal uitgerold, zegt mijn kameraad ineens (als er een grote, lange kist langs ons heen gaat): hier... daar gaat Bonnie jongens!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |