join the clubquote:
(waarom kan ik het nou niet latenquote:Op woensdag 7 maart 2007 13:11 schreef LePauper het volgende:
Weer aanwezig.. Verkoopje gedaan
maarmaarmaar, je hebt nu al 1 post gezetquote:Op woensdag 7 maart 2007 13:13 schreef DaFan het volgende:
Nu sta ik ook in de OP
Weet niet zeker of ik veel kan posten dus heb me maar bij de laatste categorie gezet
Zal mn best doen maar ik weet niet hoe lang ik nog toegang heb tot internet, vandaar. Mn eigen laptop wil maar niet en ik gebruik er nu een die eigenlijk straks voor de baas isquote:Op woensdag 7 maart 2007 13:15 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
maarmaarmaar, je hebt nu al 1 post gezetvan mensen die niks zeggen hebben we al een aantal topics lang niks gehoord
dus ik 'nodig je uit' om jezelf bij de actieve te zetten
Ik kijk uit op de HMHquote:Op woensdag 7 maart 2007 13:15 schreef lienelien het volgende:
ik ga misschien ook naar the killers vanavond
quote:Op woensdag 7 maart 2007 13:15 schreef lienelien het volgende:
ik ga misschien ook naar the killers vanavond
HMH is zo dik geluidquote:Op woensdag 7 maart 2007 13:17 schreef Freshthinking het volgende:
[..]
Ik kijk uit op de HMHIs het uitverkocht?
uhuh. maar op marktplaats staan nog best betaalbare kaartjesquote:Op woensdag 7 maart 2007 13:17 schreef Freshthinking het volgende:
[..]
Ik kijk uit op de HMHIs het uitverkocht?
beste van europa, schijnt.quote:Op woensdag 7 maart 2007 13:19 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
HMH is zo dik geluidniet te geloven, ik had met X-Qlusive Zany (hardstyle) oordopjes mee, maar werd helemaal weggeblazen daar, echt een GRU-WE-LIJK geluid, je dreunde gewoon op je plaats als je stilstond
![]()
![]()
@ DaFan: gewoon doen, inactief klinkt ook zo negatief
Nu wel ja, toen ik ze een tijd geleden kocht daar waren ze best duurquote:Op woensdag 7 maart 2007 13:19 schreef lienelien het volgende:
[..]
uhuh. maar op marktplaats staan nog best betaalbare kaartjes
Ik zie het ja.. Maar goed, dat wordt 'm vanavond niet. Heb er niet echt op gerekend met mijn kleding etcquote:Op woensdag 7 maart 2007 13:19 schreef lienelien het volgende:
[..]
uhuh. maar op marktplaats staan nog best betaalbare kaartjes
Ga je toch gewoon in je blote snikkel, herkennen de andere fok!kers je ookquote:Op woensdag 7 maart 2007 13:21 schreef Freshthinking het volgende:
[..]
Ik zie het ja.. Maar goed, dat wordt 'm vanavond niet. Heb er niet echt op gerekend met mijn kleding etc
Goed ideequote:Op woensdag 7 maart 2007 13:24 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Ga je toch gewoon in je blote snikkel, herkennen de andere fok!kers je ook![]()
Stoppen met rokenquote:Op woensdag 7 maart 2007 13:25 schreef Sok41 het volgende:
Pf ik heb geen zin meeeeer.. En heb nog maar 1 peuk ook !
tsjah, ik ben geen audifiel ofzo, maar ik heb ergens eens gelezen dat de hmh het beste geluidsysteem heeft en in samenwerking de akoestiek, schijnt het dus het beste geluid te hebben van heul europaquote:Op woensdag 7 maart 2007 13:25 schreef ReMcOrE het volgende:
@ lienelien: ik moet zeggen dat ik het geluid van Lucky & Co in Rijssen ook zwaar top vindmaar dat ligt waarschijnlijk aan de soort muziek die ik luister, dat die daar goed tot z'n recht komt
(goed geluid is voor mij heldere klanken en vocals, met daaronder een dikke, vette, dreunende, trillende bass
![]()
)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |