Is het zo belangrijk dat jij op de VVD hebt gestemd dat je het twee keer moet zeggen?quote:Op woensdag 7 maart 2007 16:32 schreef Gia het volgende:
2 x VVD
En als je na gaat dat op fok zo'n 54 procent van de users paars zit te bashen, dan zegt dat wel wat over die 52 procentquote:Op woensdag 7 maart 2007 17:09 schreef Nielsch het volgende:
Lol, in de Fok exit poll heeft Paars 52 % van de stemmen, terwijl het huidige kabinet slechts op 24% komt. Het langstzittende kabinet Balkenende (met D'66) krijgt een nipte meerderheid.
Je geeft zo wel duidelijk aan dat jij degene bent die valt voor politieke spelletjes.quote:Op woensdag 7 maart 2007 15:21 schreef Colnago het volgende:
[..]
Dat zou kunnen maar dat is het punt niet.
Ik stemde altijd SP en ik zie dat zo'n partij door de gevestigde orde (CDA, VVD en PvdA) weggedrukt wordt.
Dat zie je ook bij de partij van Wilders en dat zag je bij Fortuyn.
Die gevestigde orde is nu al zolang aan de macht en als je alle verkiezingen bekijkt zeggen en beloven ze altijd hetzelfde en toch gebeurt het niet, ra ra hoe kan dat?
Het zegt meer over het publiek van POL-Fok! dan over D66 zelf, ik denk niet dat ze (veel) zullen winnen.quote:Op woensdag 7 maart 2007 17:34 schreef Visitor1982 het volgende:
Echt vreemd dat D66 het goed doet. Ik vind het natuurlijk geweldig, maar meestal lees ik alleen maar over mensen die D66 lopen te bashen.
Ze mogen blij zijn als ze het verlies weten te beperken.quote:Op woensdag 7 maart 2007 17:42 schreef Tirion het volgende:
[..]
Het zegt meer over het publiek van POL-Fok! dan over D66 zelf, ik denk niet dat ze (veel) zullen winnen.
of 6%quote:Op woensdag 7 maart 2007 17:28 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
En als je na gaat dat op fok zo'n 54 procent van de users paars zit te bashen, dan zegt dat wel wat over die 52 procent![]()
Deze verkiezingen zullen ze nog wel wat verliezen, ze gaan het echt niet beter doen dan in 2003. Maar na deze verkiezingen zou D66 zich dan eindelijk kunnen herstellen van de vele jaren van alleen maar verliezen (laatste winst dateert toch uit 1994?). Veel lager kunnen ze niet meer zakken en er is nu een kabinet waar D66 goed oppositie tegen kan voeren.quote:Op woensdag 7 maart 2007 17:42 schreef Tirion het volgende:
[..]
Het zegt meer over het publiek van POL-Fok! dan over D66 zelf, ik denk niet dat ze (veel) zullen winnen.
Ik denk het ook, hopelijk kunnen ze zich een paar keer goed 'in the picture' praten en het negatieve imago dat ze tijdens Paars II en Balkenende II hebben opgebouwd afschudden.quote:Op woensdag 7 maart 2007 17:46 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Deze verkiezingen zullen ze nog wel wat verliezen, ze gaan het echt niet beter doen dan in 2003. Maar na deze verkiezingen zou D66 zich dan eindelijk kunnen herstellen van de vele jaren van alleen maar verliezen (laatste winst dateert toch uit 1994?). Veel lager kunnen ze niet meer zakken en er is nu een kabinet waar D66 goed oppositie tegen kan voeren.
Die vind je niet op provinciaal niveau, hier alleen doorstromende dertigers en vastgeroeste vijftigers...quote:Op woensdag 7 maart 2007 17:54 schreef Waterwereld het volgende:
Ben alle foto's aan het doorkijken, opzoek naar een knappe
De nr 2 op de lijst D66 Gelderland is geen vastgeroeste vijftiger. Studente van 26 jaar.quote:Op woensdag 7 maart 2007 18:12 schreef Scheepschroef het volgende:
[..]
Die vind je niet op provinciaal niveau, hier alleen doorstromende dertigers en vastgeroeste vijftigers...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |