abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 7 maart 2007 @ 09:50:39 #51
168840 Sant
Jealousy is a Motherf*cker!!
pi_47006492
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 09:46 schreef FJD het volgende:

[..]

Eens. Duitsland is een verademing om te rijden. Van de zomer deed ik het elke dag een stukje en hoe verder je Duitsland in komt hoe beter het rijden is. De eerste paar kilometer heb je nog van die achterlijke Hollanders die met 100 een vrachtauto inhalen zonder zich te realiseren dat ik met 160 aan kom zakken maar zodra je iets verder komt merk je gewoon dat er vele malen beter wordt gereden. Jammer genoeg moest ik er na 10km altijd weer vanaf en terug Nederland in maar het was altijd lekker rijden
hmmz heb ik t nu verkeerd begroepen, of jij??

Dat bedoel ik dus ook, mensen die absoluut niet in hun spiegels kijken, zodat je telkens af moet remmen...
maar dacht dat je reactie is, op mensen die daar totaal anders over denken en "ons" (de hardere rijders) dus zien als asociale chauffeurs...

snap er niks meer van
Geluk is een richting..... geen PUNT!!!!
Shit... Ik heb eigenlijk helemaal geen geweldige opmerking...
pi_47006508
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 09:49 schreef rival het volgende:

[..]

je stond stil?
Jemig, we trokken tegelijkertijd op man.
  woensdag 7 maart 2007 @ 09:55:39 #53
71602 tong_poh
Mylee! Good Fuck!
pi_47006633
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 09:15 schreef Sant het volgende:
Mwoi, ik erger me vooral aan mensen die twijfelen in t verkeer, daarmee bedoel ik: niet in durven voegen, niet over durven steken, stapvoets een bocht nemen...
Helemaal mee eens.
Horrible Cunt!
pi_47006651
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 09:50 schreef Sant het volgende:
snap er niks meer van
Deel van de frustratie komt natuurlijk ook omdat Nederlandse hardrijders zich meer dan eens schuldig maken aan bumperkleven. Komt er weer zo'n mongool in een GTI aan die bovenop je bumper duikt en vervolgens met groot licht gaat seinen. Echt de tiefus kunnen ze krijgen

Als ik een BMW, Audi of Mercedes in m'n spiegel zie ga ik iig eerder netjes aan de kant dan als ik zo'n sjonnie zie
Eerste beste voetbalkenner binnen BoF!
[b]Winnaar van de Band of FOK!kers Michael Rasmussen Award[/b]
Alpe d'Huez (1:16), Col du Telegraphe (0:56) & Col du Galibier (1:20)
  woensdag 7 maart 2007 @ 09:58:51 #55
35446 NT-T.BartMan
voorgoed vertrokken
pi_47006741
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 08:50 schreef berney het volgende:
Arghhhhhhhhh,

[blaat]

Ze weten bv niet dat als ik op een voorrangskruispunt rijd. IK voorrang heb en hun mij voorrang moeten verlenen.

[blaat]
Gevol dat ik op de rem moet staan voor die etterbakken.

[blaat]
[moraalridder]
Voorrang moet je krijgen, niet nemen. Zo'n patser-lease-aso-bak is vermoedelijk honderd keer sterker dan jouw roestige voertuigje. Je gaat het niet winnen... hij een krasje... jij total loss...
  Moderator woensdag 7 maart 2007 @ 09:58:57 #56
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
  woensdag 7 maart 2007 @ 10:01:26 #57
168840 Sant
pi_47006829
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 09:56 schreef FJD het volgende:

[..]

Deel van de frustratie komt natuurlijk ook omdat Nederlandse hardrijders zich meer dan eens schuldig maken aan bumperkleven. Komt er weer zo'n mongool in een GTI aan die bovenop je bumper duikt en vervolgens met groot licht gaat seinen. Echt de tiefus kunnen ze krijgen

Als ik een BMW, Audi of Mercedes in m'n spiegel zie ga ik iig eerder netjes aan de kant dan als ik zo'n sjonnie zie
ik ga ook voor n mazda aan de kant, als ie maar sneller is dan ik...
Maar ik geniet inderdaad wel van de golf GTI bumperklevers... willen ze erlangs... heel ff ophouden en dan zelf plankgas geven... Dan zie je ze ook plankgas geven en ze kunnen ze niet bijhouden... dan lief naar rechts en ff zwaaien.... DAMN i love volvo D5!!

maar dat alleen in nederland natuurlijk
pi_47006913
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 10:01 schreef Sant het volgende:
ik ga ook voor n mazda aan de kant, als ie maar sneller is dan ik...
Maar ik geniet inderdaad wel van de golf GTI bumperklevers... willen ze erlangs... heel ff ophouden en dan zelf plankgas geven... Dan zie je ze ook plankgas geven en ze kunnen ze niet bijhouden... dan lief naar rechts en ff zwaaien.... DAMN i love volvo D5!!

maar dat alleen in nederland natuurlijk
Vorige keer zo'n rasmongool. Mocht je 70 dus ik haal iemand met 80 in (A15 bij Gorinchem) meneer komt in z'n Golf met 100 achterop, duikt vol op m'n bumper en begint meteen te seinen. Echt de tiefus kunnen ze krijgen. Lekker even de rem aangetikt en sjonnie op stang gejaagd. Sue me Als ze sneller zijn en ik zie ze aankomen dan ga ik best aan de kant en ik ben echt niet iemand die met 125 iemand inhaalt als je 120 mag maar als je gaat bumperkleven dan zoek je t maar lekker uit

Oh ja grootste ergernis blijf natuurlijk de eikels die geen richting aangeven bij het verlaten van een rotonde
  woensdag 7 maart 2007 @ 10:05:18 #59
84926 WyriHaximus
Release the hounds smithers!
pi_47006964
Mensen die zonder te kijken de weg op rijden/lopen of zonder te kijken links of rechts afslaan. Willen schijnbaar dood !
phluphy for president!
  woensdag 7 maart 2007 @ 10:06:53 #60
168840 Sant
pi_47007006
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 10:04 schreef FJD het volgende:

[..]

Oh ja grootste ergernis blijf natuurlijk de eikels die geen richting aangeven bij het verlaten van een rotonde
OOOOH jah inderdaad, en dit zijn 9 van de 10 keer "ervaren rijders" die de jeugd verwijten dat ze asociaal rijden... ze moesten eens weten!!
  woensdag 7 maart 2007 @ 10:08:12 #61
58548 pisnicht
dead girls can`t say no
pi_47007050
Ik doe altijd gewoon mijn groot licht op als er weer eens een debiel links blijft rijden. Zó snel is een D5 nou ook weer niet btw...
wat irritant is;
- geen richting aangeven bij verlaten rotonde
- 30 rijden waar je 50 mag
- met 121 naar links gaan een auto inhalen terwijl je er met 140 aankomt (spiegels!)
- links blijven rijden en bij de afslag ineens tussen twee vrachtwagens door afslaan
- om de 2 seconden remmen omdat er geen afstand wordt gehouden (harmonica effect)
To most Christians, the Bible is like a software license. Nobody actually reads it. They just scroll down to the bottom and click "I agree."
#allmightygod
pi_47007056
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 10:06 schreef Sant het volgende:
OOOOH jah inderdaad, en dit zijn 9 van de 10 keer "ervaren rijders" die de jeugd verwijten dat ze asociaal rijden... ze moesten eens weten!!
Ik toeter altijd Dan schrikken ze.

Ow ja en op de A15 rijden is ook een drama. Kachel je daar lekker met 140 (want geen flitspalen) rijdt er een bejaarde met 80 achter een vrachtwagen. Daar blijven ze dan een seconde of twintig totdat jij ze wil inhalen en dan is het snel knipperen en de auto er voor gooien Ja dan is 140 te hard maar ook met 120 is dat nog een snelheidsverschil van 40km/u waar ze even geen rekening mee houden.
  woensdag 7 maart 2007 @ 10:18:28 #63
168840 Sant
pi_47007333
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 10:08 schreef pisnicht het volgende:
Zó snel is een D5 nou ook weer
klopt, maar hij wil prima vooruit en n gti kan t toch echt vergeten :p

en na chiptuning gaat ie van 180 pk, naar 215 met een koppel van 420 Nm, dan heb je niks te klagen

hoewel ik bij terugkomst van oostenrijk wel moest afhaken tegen een m3 en passat
pi_47007373
Schrikkende mensen die seinen omdat ze gewoon niet opletten...
Handgemaakt | Doggerlandse klimaatvluchteling
  woensdag 7 maart 2007 @ 10:24:45 #65
168840 Sant
pi_47007487
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 10:19 schreef BertV het volgende:
Schrikkende mensen die seinen omdat ze gewoon niet opletten...
huh???
mensen die schrikken omdat ze de spiegels gebruiken om te kijken of t haar nog goed zit... die schrikken toch juist?!?!
pi_47007523
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 10:18 schreef Sant het volgende:

[..]

klopt, maar hij wil prima vooruit en n gti kan t toch echt vergeten :p

en na chiptuning gaat ie van 180 pk, naar 215 met een koppel van 420 Nm, dan heb je niks te klagen

hoewel ik bij terugkomst van oostenrijk wel moest afhaken tegen een m3 en passat
Diesels heerschen de snelweg
pi_47007576
Ik heb het over inhaalakties op B-wegen en de schrikreactie van automobilisten op de andere weghelft. Als je tijd hebt om me te seinen, dan was het helemaal niet nodig.

(ik sein voortaan terug)
Handgemaakt | Doggerlandse klimaatvluchteling
  woensdag 7 maart 2007 @ 10:44:09 #68
58548 pisnicht
dead girls can`t say no
pi_47008003
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 10:26 schreef -Muse- het volgende:
[..]
Diesels heerschen de snelweg
juist op de snelweg legt koppel het af tegen pk's hoor...
To most Christians, the Bible is like a software license. Nobody actually reads it. They just scroll down to the bottom and click "I agree."
#allmightygod
pi_47008079
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 09:56 schreef FJD het volgende:

[..]

want? de sjonnie is toch ook sneller dan jij? (of hij rijd iig harder) waarom wel voor een merc opzij maar niet voor een golf gti oid?

kanker wat een randdebielen hier op de wereld... zien alles als een spelletje... je behoort gewoon rechts op de weg te rijden voor zover dat kan.... en als je je daar aan houd zal je bijna nooit last hebben van klevers!
pi_47008164
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 10:44 schreef pisnicht het volgende:

[..]

juist op de snelweg legt koppel het af tegen pk's hoor...
Juist op de snelweg is een vergelijkbare diesel sneller dan een beznine. Daar komt het koppel pas echt kijken
pi_47008199
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 10:48 schreef -Muse- het volgende:

[..]

Juist op de snelweg is een vergelijkbare diesel sneller dan een beznine. Daar komt het koppel pas echt kijken
wat wilt een 2 liter turbodiesel doen tegen een 2 liter turbo benzine auto? ik geloof niks hoor
  woensdag 7 maart 2007 @ 10:52:25 #72
168840 Sant
pi_47008253
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 10:48 schreef -Muse- het volgende:

[..]

inderdaad, hoog koppel --> veel sneller optrekken --> daaag benzine bakken....

maar inderdaad, ik vind het wel bullshit om voor n dikke bak wel te wijken en voor n andere niet...
pi_47008325
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 10:52 schreef Sant het volgende:

[..]
maar inderdaad, ik vind het wel bullshit om voor n dikke bak wel te wijken en voor n andere niet...
dat snap ik ook niet helemaal. ik rij altijd te hard. maar let ook altijd op me spiegels... zodra ik zie dat iemand op me af komt rijden dan ga ik aan de kant om hem voorbij te laten....
pi_47008435
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 10:46 schreef rival het volgende:
kanker wat een randdebielen hier op de wereld... zien alles als een spelletje... je behoort gewoon rechts op de weg te rijden voor zover dat kan.... en als je je daar aan houd zal je bijna nooit last hebben van klevers!

Omdat de gemiddelde BMW/Audi/Mercedes gewoon rustig op de linkerbaan een hoger tempo rijdt terwijl de gemiddelde GTI als een dwaas achterop komt en gaat bumperkleven. Als ik naar rechts kan dan zal ik de eerste zijn die naar rechts gaat maar als ik links moet rijden omdat ik fatsoenlijk aan het inhalen ben dan zal zo'n sjonnie op m'n bumper duiken en de gemiddelde BMW/Audi/Mercedes niet en daarom kan zo'n sjonnie van mij gewoon de tiefus krijgen en ben ik minder geneigd om zo snel mogelijk naar rechts te gaan.
  woensdag 7 maart 2007 @ 10:59:13 #75
168840 Sant
pi_47008468
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 10:50 schreef rival het volgende:

[..]

wat wilt een 2 liter turbodiesel doen tegen een 2 liter turbo benzine auto? ik geloof niks hoor
wat die wilt doen?? sowieso ff op hem wachten wanneer de benzine auto weer moet tanken :p
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')