hmmz heb ik t nu verkeerd begroepen, of jij??quote:Op woensdag 7 maart 2007 09:46 schreef FJD het volgende:
[..]
Eens. Duitsland is een verademing om te rijden. Van de zomer deed ik het elke dag een stukje en hoe verder je Duitsland in komt hoe beter het rijden is. De eerste paar kilometer heb je nog van die achterlijke Hollanders die met 100 een vrachtauto inhalen zonder zich te realiseren dat ik met 160 aan kom zakken maar zodra je iets verder komt merk je gewoon dat er vele malen beter wordt gereden. Jammer genoeg moest ik er na 10km altijd weer vanaf en terug Nederland in maar het was altijd lekker rijden
Helemaal mee eens.quote:Op woensdag 7 maart 2007 09:15 schreef Sant het volgende:
Mwoi, ik erger me vooral aan mensen die twijfelen in t verkeer, daarmee bedoel ik: niet in durven voegen, niet over durven steken, stapvoets een bocht nemen...
Deel van de frustratie komt natuurlijk ook omdat Nederlandse hardrijders zich meer dan eens schuldig maken aan bumperkleven. Komt er weer zo'n mongool in een GTI aan die bovenop je bumper duikt en vervolgens met groot licht gaat seinen. Echt de tiefus kunnen ze krijgenquote:
[moraalridder]quote:Op woensdag 7 maart 2007 08:50 schreef berney het volgende:
Arghhhhhhhhh,
[blaat]
Ze weten bv niet dat als ik op een voorrangskruispunt rijd. IK voorrang heb en hun mij voorrang moeten verlenen.![]()
[blaat]
Gevol dat ik op de rem moet staan voor die etterbakken.
[blaat]
ik ga ook voor n mazda aan de kant, als ie maar sneller is dan ik...quote:Op woensdag 7 maart 2007 09:56 schreef FJD het volgende:
[..]
Deel van de frustratie komt natuurlijk ook omdat Nederlandse hardrijders zich meer dan eens schuldig maken aan bumperkleven. Komt er weer zo'n mongool in een GTI aan die bovenop je bumper duikt en vervolgens met groot licht gaat seinen. Echt de tiefus kunnen ze krijgen![]()
Als ik een BMW, Audi of Mercedes in m'n spiegel zie ga ik iig eerder netjes aan de kant dan als ik zo'n sjonnie zie![]()
Vorige keer zo'n rasmongool. Mocht je 70 dus ik haal iemand met 80 in (A15 bij Gorinchem) meneer komt in z'n Golf met 100 achterop, duikt vol op m'n bumper en begint meteen te seinen. Echt de tiefus kunnen ze krijgen. Lekker even de rem aangetikt en sjonnie op stang gejaagd. Sue mequote:Op woensdag 7 maart 2007 10:01 schreef Sant het volgende:
ik ga ook voor n mazda aan de kant, als ie maar sneller is dan ik...
Maar ik geniet inderdaad wel van de golf GTI bumperklevers... willen ze erlangs... heel ff ophouden en dan zelf plankgas geven... Dan zie je ze ook plankgas geven en ze kunnen ze niet bijhouden... dan lief naar rechts en ff zwaaien....DAMN i love volvo D5!!
maar dat alleen in nederland natuurlijk
OOOOH jah inderdaad, en dit zijn 9 van de 10 keer "ervaren rijders" die de jeugd verwijten dat ze asociaal rijden... ze moesten eens weten!!quote:Op woensdag 7 maart 2007 10:04 schreef FJD het volgende:
[..]
Oh ja grootste ergernis blijf natuurlijk de eikels die geen richting aangeven bij het verlaten van een rotonde![]()
Ik toeter altijdquote:Op woensdag 7 maart 2007 10:06 schreef Sant het volgende:
OOOOH jah inderdaad, en dit zijn 9 van de 10 keer "ervaren rijders" die de jeugd verwijten dat ze asociaal rijden... ze moesten eens weten!!
klopt, maar hij wil prima vooruit en n gti kan t toch echt vergeten :pquote:Op woensdag 7 maart 2007 10:08 schreef pisnicht het volgende:
Zó snel is een D5 nou ook weer
huh???quote:Op woensdag 7 maart 2007 10:19 schreef BertV het volgende:
Schrikkende mensen die seinen omdat ze gewoon niet opletten...
Diesels heerschen de snelwegquote:Op woensdag 7 maart 2007 10:18 schreef Sant het volgende:
[..]
klopt, maar hij wil prima vooruit en n gti kan t toch echt vergeten :p
en na chiptuning gaat ie van 180 pk, naar 215 met een koppel van 420 Nm, dan heb je niks te klagen
hoewel ik bij terugkomst van oostenrijk wel moest afhaken tegen een m3 en passat
juist op de snelweg legt koppel het af tegen pk's hoor...quote:
want? de sjonnie is toch ook sneller dan jij? (of hij rijd iig harder) waarom wel voor een merc opzij maar niet voor een golf gti oid?quote:Op woensdag 7 maart 2007 09:56 schreef FJD het volgende:
[..]
Als ik een BMW, Audi of Mercedes in m'n spiegel zie ga ik iig eerder netjes aan de kant dan als ik zo'n sjonnie zie![]()
Juist op de snelweg is een vergelijkbare diesel sneller dan een beznine. Daar komt het koppel pas echt kijkenquote:Op woensdag 7 maart 2007 10:44 schreef pisnicht het volgende:
[..]
juist op de snelweg legt koppel het af tegen pk's hoor...
wat wilt een 2 liter turbodiesel doen tegen een 2 liter turbo benzine auto? ik geloof niks hoorquote:Op woensdag 7 maart 2007 10:48 schreef -Muse- het volgende:
[..]
Juist op de snelweg is een vergelijkbare diesel sneller dan een beznine. Daar komt het koppel pas echt kijken
inderdaad, hoog koppel --> veel sneller optrekken --> daaag benzine bakken....quote:Op woensdag 7 maart 2007 10:48 schreef -Muse- het volgende:
[..]
Juist op de snelweg is een vergelijkbare diesel sneller dan een beznine. Daar komt het koppel pas echt kijken
dat snap ik ook niet helemaal. ik rij altijd te hard. maar let ook altijd op me spiegels... zodra ik zie dat iemand op me af komt rijden dan ga ik aan de kant om hem voorbij te laten....quote:Op woensdag 7 maart 2007 10:52 schreef Sant het volgende:
[..]
maar inderdaad, ik vind het wel bullshit om voor n dikke bak wel te wijken en voor n andere niet...
quote:Op woensdag 7 maart 2007 10:46 schreef rival het volgende:
kanker wat een randdebielen hier op de wereld... zien alles als een spelletje... je behoort gewoon rechts op de weg te rijden voor zover dat kan.... en als je je daar aan houd zal je bijna nooit last hebben van klevers!
wat die wilt doen?? sowieso ff op hem wachten wanneer de benzine auto weer moet tanken :pquote:Op woensdag 7 maart 2007 10:50 schreef rival het volgende:
[..]
wat wilt een 2 liter turbodiesel doen tegen een 2 liter turbo benzine auto? ik geloof niks hoor
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |