abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 7 maart 2007 @ 07:36:48 #1
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_47004577
Zo.. na alle negatieve verhalen.

Gisterne m'n jaarrekening gehad van Essent.. ik krijg gewoon ruim 600 euro terug.
Da's pas fijn
"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
pi_47004618
Inderdaad vooral omdat het je eigen geld is maar blijft toch altijd leuk geld terug krijgen.
pi_47004623
Open er een topic over.
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
pi_47004626
Ik ben eigenlijk benieuwd of wij dat ook zullen hebben!
  woensdag 7 maart 2007 @ 08:03:10 #5
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_47004728
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 07:46 schreef Ultralaser het volgende:
Inderdaad vooral omdat het je eigen geld is maar blijft toch altijd leuk geld terug krijgen.
Het is eigenlijk een beetje als sparen... maar het is gewoon mooi meegenomen eigenlijk... het is jaren anders geweest..
"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
pi_47004955
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 08:03 schreef avotar het volgende:

[..]

Het is eigenlijk een beetje als sparen... maar het is gewoon mooi meegenomen eigenlijk... het is jaren anders geweest..
Behalve dan dat Essent de rente an je spaargeld opstrijkt in plaats van jezelf. Het is een beetje als sparen in een spaarpot ipv op een spaarrekening.
Niettemin is geld terugkrijgen altijd leuk. Heb je je maandbedrag ook al aangepast, dan hoef je nl. geen jaar op je geld te wachten.
Supra Groningam Nihil
Postjubilea: 10.000 15.000 20.000 25.000
Sit jou kop in die koei se kont en wag tot die bul jou kom holnaai
Wat niemand je vertelt over de bioindustrie, geen bloed maar feiten
pi_47004962
Zie je wel, dat het helpt, als je bij de buren aftapt!
Ik probeerde de tijd te doden maar het was de tijd z'n tijd nog niet...
  woensdag 7 maart 2007 @ 08:35:39 #8
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_47005023
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 08:29 schreef Deetch het volgende:

[..]

Behalve dan dat Essent de rente an je spaargeld opstrijkt in plaats van jezelf. Het is een beetje als sparen in een spaarpot ipv op een spaarrekening.
Niettemin is geld terugkrijgen altijd leuk. Heb je je maandbedrag ook al aangepast, dan hoef je nl. geen jaar op je geld te wachten.

het heeft namelijk wel een reden. ik heb in april mijn oude flat opgezegt en een nieuw huis gekocht. Ik heb 4 maanden ergens anders gewoond, maar heb m'n maandbedrag hetzelfde gehouden.
Nu blijkt de stadsverwarming van m'n oude flat iets duurder te zijn dan mijn hr ketel in m'n nieuwe huis. Alles bij elkaar gecombineerd betekent het dus dat ik m'n oude bedrag kan aanhouden (ook met toekomstige prijsstijgingen in het vooruitzicht) en nu een leuk meevallertje heb voor m'n nieuwe huis nu.
pi_47005616
Misschien kun je je maandbedrag dan nog verder verlagen en een beetje geld achter de hand houden op een spaarrekening. Levert toch weer wat rente op. Zoals hierboven gezegd is, trekt anders Essent rente van jouw geld.
  woensdag 7 maart 2007 @ 14:00:36 #10
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_47014304
Ik ben benieuwd wat wij terug gaan krijgen. We hebben vorig jaar een nieuwe zuinige HR ketel laten plaatsen en dat moet toch wel schelen dacht ik zo. Bovendien was het een hele zachte winter (leve de global warming). Essent wil alleen niet mijn maandbedrag verlagen (max. 10% ) en dus blijf ik per maand belachelijk veel betalen.
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
pi_47064281
Pas maar op met juichen, ik kreeg ooit 1000 gulden terug en moest daarvan 5 jaar later weer 300 euro terugbetalen, ik had teveel teruggehad
Draai het om.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')