Preciest. Als die dag komt voor iemand moet je maar net het geluk hebben dat je nog in de gelegenheid bent om toch nog met elkaar te kunnen spreken. In veel gevallen is dat niet meer mogelijk en draag je dat nog heel lang mee.quote:Op woensdag 7 maart 2007 10:33 schreef Llewella het volgende:
Ik herken het gevecht, ik herken de berusting.
Ik herken de rationaliteit en ik herken de emoties.
Het is niet niks wat Sylvia voor d'r kiezen krijgt, maar ze heeft imo alles in huis om hier goed mee om te gaan en het voor d'r zelf een goede plek te geven en goede keuzes te maken.
In een dergelijke situatie zou ik mijn emoties de vrije loop laten in zoverre als ik dat nodig heb, want zo'n situatie is geen onderdeel van het spel en heeft zijn plek nodig.
Ook bij mij linked het, heb mijn moeder voor het laatste gezien toen ik 15 was, maar verbrak het contact al op mijn 12e, en ik weet dat die ene dag ooit gaat komen. (Sommige mensen zullen het onbegrijpelijk vinden zo lang geen contact te hebben met een ouder, maar er zijn situaties waarin dat wel begrijpelijk is).
cynix ['k zie niks?]quote:Op woensdag 7 maart 2007 12:29 schreef Cynix ® het volgende:
Eigenlijk jammer dat niemand de moeite neemt nergens te melden wát er nou eigenlijk gebeurd is. Welk vreselijk nieuws? Wie is er dood? Er zijn mensen die overdag werken en welicht niet elke seconde van DGK kunnen volgen..
Lieve PokerJoker, ergens ben ik het wel eens met Cynix. Misschien kun je in je OP iets duidelijker maken waar je met dit topic naartoe wil? Dus iets meer over de aanleiding vertellen? De TT zou ook wel aangepast mogen worden.quote:Op woensdag 7 maart 2007 12:35 schreef PokerJoker het volgende:
[..]
cynix ['k zie niks?]
ken je dit topic?
[DGK] Updates #2
Zelfde reactie als Sylvia zou ik hebben.. alleen ik verman mij net wat later.quote:Maar wat zou jij doen in deze situatie als je in de kooi zat, gegeven je eigen huidige , als je je dat kan voorstellen tenminste. Laat je emoties, net als anders, de vrije loop.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |