abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 7 maart 2007 @ 02:16:40 #1
159989 PokerJoker
The Meek Shall Inherit Nothin
pi_47003445
Genietend van het gesprek tussen syl en brian, ondanks zijn trage begrip. Ik hoop dat DGK_R ook meeleefd, maar daar heb ik alle vertrouwen in.

Hoe vreselijk ook het nieuws voor ons favorietje Sylvia, de dood is een onderdeel van het leven.
Als je geluk hebt blijf je er lang van verschoond, heb je pech dan ga je de rouwkamer al jong als je 2e huis herkennen. Dat heb ik dus. Ik vindt het heel boeiend om te zien hoe er hier, zowel op fok als in dgk, mee omgegaan wordt.

Ik weet dat ik ongeveer zo als syl zou reageren, omdat mijn situatie vergelijkbaar is. Maar voor iemand anders kan ik me voorstellen dat het niet te bevatten is.
Maar wat zou jij doen in deze situatie als je in de kooi zat, gegeven je eigen huidige , als je je dat kan voorstellen tenminste. Laat je emoties, net als anders , de vrije loop.
Pretty Sick: Gus Hansen en Daniel Negreanu met een leuk handje poker
-- http://www.youtube.com/watch?v=ojeRwWIdQBM --
pi_47003913
Je hoofd is een onderdeel van je leven.
Te audire non possum. Musa sapientum fixa est in aure.
pi_47007736
Ik herken het gevecht, ik herken de berusting.
Ik herken de rationaliteit en ik herken de emoties.

Het is niet niks wat Sylvia voor d'r kiezen krijgt, maar ze heeft imo alles in huis om hier goed mee om te gaan en het voor d'r zelf een goede plek te geven en goede keuzes te maken.

In een dergelijke situatie zou ik mijn emoties de vrije loop laten in zoverre als ik dat nodig heb, want zo'n situatie is geen onderdeel van het spel en heeft zijn plek nodig.

Ook bij mij linked het, heb mijn moeder voor het laatste gezien toen ik 15 was, maar verbrak het contact al op mijn 12e, en ik weet dat die ene dag ooit gaat komen. (Sommige mensen zullen het onbegrijpelijk vinden zo lang geen contact te hebben met een ouder, maar er zijn situaties waarin dat wel begrijpelijk is).
"Next was Llewella, whose hair matched her jade-colored eyes. For some reason, I knew she was not like the rest of us."
Amber Mae
pi_47007989
*edit*

[ Bericht 20% gewijzigd door JohnDope op 07-03-2007 10:51:18 ]
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
  woensdag 7 maart 2007 @ 12:11:49 #5
159989 PokerJoker
pi_47010684
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 10:33 schreef Llewella het volgende:
Ik herken het gevecht, ik herken de berusting.
Ik herken de rationaliteit en ik herken de emoties.

Het is niet niks wat Sylvia voor d'r kiezen krijgt, maar ze heeft imo alles in huis om hier goed mee om te gaan en het voor d'r zelf een goede plek te geven en goede keuzes te maken.

In een dergelijke situatie zou ik mijn emoties de vrije loop laten in zoverre als ik dat nodig heb, want zo'n situatie is geen onderdeel van het spel en heeft zijn plek nodig.

Ook bij mij linked het, heb mijn moeder voor het laatste gezien toen ik 15 was, maar verbrak het contact al op mijn 12e, en ik weet dat die ene dag ooit gaat komen. (Sommige mensen zullen het onbegrijpelijk vinden zo lang geen contact te hebben met een ouder, maar er zijn situaties waarin dat wel begrijpelijk is).
Preciest. Als die dag komt voor iemand moet je maar net het geluk hebben dat je nog in de gelegenheid bent om toch nog met elkaar te kunnen spreken. In veel gevallen is dat niet meer mogelijk en draag je dat nog heel lang mee.
Aan de gesprekken met haar zus maar ook met Mok te horen heeft ze volgens mij een aantal prima mensen om zich heen. Dat komt wel goed met syl, en ik denk dat ze zomaar opstapt als het haar toch te veel wordt.
  † In Memoriam † woensdag 7 maart 2007 @ 12:29:31 #6
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_47011282
Eigenlijk jammer dat niemand de moeite neemt nergens te melden wát er nou eigenlijk gebeurd is. Welk vreselijk nieuws? Wie is er dood? Er zijn mensen die overdag werken en welicht niet elke seconde van DGK kunnen volgen. .
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_47011350
Sylvia kreeg een brief, met daarin het nieuws, dat haar vader, die zij 10 jaar niet meer gesproken heeft op sterven ligt.
  woensdag 7 maart 2007 @ 12:35:27 #8
159989 PokerJoker
pi_47011444
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 12:29 schreef Cynix ® het volgende:
Eigenlijk jammer dat niemand de moeite neemt nergens te melden wát er nou eigenlijk gebeurd is. Welk vreselijk nieuws? Wie is er dood? Er zijn mensen die overdag werken en welicht niet elke seconde van DGK kunnen volgen. .
cynix ['k zie niks?]
ken je dit topic?

[DGK] Updates #2
  woensdag 7 maart 2007 @ 14:00:26 #9
58921 Day
You can fly!
pi_47014301
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 12:35 schreef PokerJoker het volgende:

[..]

cynix ['k zie niks?]
ken je dit topic?

[DGK] Updates #2
Lieve PokerJoker, ergens ben ik het wel eens met Cynix. Misschien kun je in je OP iets duidelijker maken waar je met dit topic naartoe wil? Dus iets meer over de aanleiding vertellen? De TT zou ook wel aangepast mogen worden.
I don’t know what’s gonna happen, that’s alright with me
I open up my arms and I embrace the mystery
I am gonna shine
  woensdag 7 maart 2007 @ 14:05:49 #10
36022 Heathen
Its No Game
pi_47014491
quote:
Maar wat zou jij doen in deze situatie als je in de kooi zat, gegeven je eigen huidige , als je je dat kan voorstellen tenminste. Laat je emoties, net als anders , de vrije loop.
Zelfde reactie als Sylvia zou ik hebben.. alleen ik verman mij net wat later.
Now my death is more than just a sad song.
pi_47021661
Er is toch helemaal niemand dood...laten we gewoon positief blijven en hoop houden
Ik weet het! Mijn nickname is blij. Het is een puberale ode van een aantal jaren geleden aan Chris Pontius van Jackass. Helaas is deze vergissing niet meer te herstellen.
  woensdag 7 maart 2007 @ 18:13:35 #12
166984 zaadjuh
natasia eng wijf
pi_47023486
is sylvia nou nog niet terug??
maar ik ben dom...wat is jou excuses
  woensdag 7 maart 2007 @ 18:32:36 #13
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_47024055
Kut topics allemaal, dit kan prima in het Sylvia topic
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden