Ja, maar ze hebben het zo nu en dan op de streams ook over 24 uur. En de vraag is dan ook terecht wat die 24 uur is en of er dus nog een andere optie is.quote:Op woensdag 7 maart 2007 02:11 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Het gaat dan ook om 12 uur...
12 uur de kooi uit en daarna gewoon weer terug.
Als je het huis uitgaat moet je 24 uur aanvragen...dan kunnen ze alles in stelling brengen.quote:Op woensdag 7 maart 2007 02:10 schreef Disana het volgende:
Goed, dan ben ik maar onzichtbaar![]()
Niemand die me even wil uitleggen wat die 24 uur inhouden
...als het te laat is, ja!quote:Op woensdag 7 maart 2007 02:12 schreef Anderkeertje het volgende:
Brian geeft haar die 12 uur heus wel
Wat denk je zelf?quote:Op woensdag 7 maart 2007 02:10 schreef Ian_Nick het volgende:
Ben benieuwd of Japio zo stijlloos is om zich er ook nog tegenaan te bemoeien...
Als er iets ernstigs gebeurt mag je 12 uur weg, als de anderen toestemming geven, met een cameraploeg in je nek.quote:Op woensdag 7 maart 2007 02:10 schreef Disana het volgende:
Goed, dan ben ik maar onzichtbaar![]()
Niemand die me even wil uitleggen wat die 24 uur inhouden
Ooooohhhh, NOU snap ik hem. Ik dacht, ik heb nog nooit van een 24-uurs verlof gehoord... aan die andere mogelijkheid had ik helemaal niet gedacht. Dankjewel, nou kan ik zo naar bedquote:Op woensdag 7 maart 2007 02:11 schreef Anderkeertje het volgende:
[..]
die 24 uur vraag je aan als je de kooi voorgoed wilt verlaten
Oh, ging blijkbaar over het huis verlaten binnen 24 uur (aanvragen).quote:Op woensdag 7 maart 2007 02:13 schreef Dlocks het volgende:
[..]
Ja, maar ze hebben het zo nu en dan op de streams ook over 24 uur. En de vraag is dan ook terecht wat die 24 uur is en of er dus nog een andere optie is.
Dat is zo, maar in het geval van Bart was de oorzaak een bommetje dat door de redactie geplant was, en was de wandeling van Bart met Lesley vooral een stuk crisis-management om een vette media-rel te voorkomen.quote:Op woensdag 7 maart 2007 02:12 schreef avonne het volgende:
[..]
Ik heb begrepen dat Bart bij het "vreemdgaan"-verhaal een aantal uren met Lesley heeft gepraat.
Er is altijd een menselijke maat, uiteraard.
en jou niet alleen hoor.......quote:Op woensdag 7 maart 2007 02:12 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
gvd het is al 2 uur geweest kenonnen die gouden kooi gaat me nekken
![]()
Ja die andere konden ze neer zetten.quote:Op woensdag 7 maart 2007 02:15 schreef Missy_1974 het volgende:
mooi dat aman een nieuwe nachthemd heeft gekregen
o, zeker weten.quote:Op woensdag 7 maart 2007 02:07 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
zou brian het nu begrijpen wat syl bedoeld?
Gescript dus?quote:Op woensdag 7 maart 2007 02:11 schreef Dlocks het volgende:
[..]
Hij geeft die 12 uur hoor. Ze zijn het gebeuren gewoon nog aan het doorpraten. Is waarschijnlijk ook goed voor Silvia.
Ja Huub en Eric en Sylvia zijn nog dichter bij elkaar gekomen door deze avondquote:Op woensdag 7 maart 2007 02:12 schreef MarkNMGN het volgende:
Het enige lichtpuntje aan deze avond is dat Huub er waarschijnlijk niet uitgaat donderdag.
quote:Op woensdag 7 maart 2007 02:16 schreef Sarah-Louise het volgende:
en ja hoor ... Brian stelt eindelijk zijn grote vraag .... 'ga je weg als je de 12 uur niet krijgt?'
quote:Op woensdag 7 maart 2007 02:16 schreef Sarah-Louise het volgende:
en ja hoor ... Brian stelt eindelijk zijn grote vraag .... 'ga je weg als je de 12 uur niet krijgt?'
Daar kun je nooit een goed antwoord op geven hè...quote:Op woensdag 7 maart 2007 02:16 schreef Sarah-Louise het volgende:
Wat is Huub ook een engerdquote:Op woensdag 7 maart 2007 02:16 schreef uniekhoorn het volgende:
Eric ligt bijna te slapen maar wil toch met Huub mee om te drinken...
Huub is niet homofoob dat is zeker, zo lief hoe ze bij elkaar liggen
volgens mij houdt ze zich idd bezig met het boedhisme ja..quote:Op woensdag 7 maart 2007 02:17 schreef gomi het volgende:
is sylvia boedhist of hindoe ?
als ik haar zo haar praten heb ik t gevoel van wel
quote:Op woensdag 7 maart 2007 02:19 schreef uniekhoorn het volgende:
Huub: ik ben blij dat jij er bent.
Eric: dat is wederzijds...
Ik zal het beeldscherm wel even instralen.quote:Op woensdag 7 maart 2007 02:19 schreef Ctrl-alt-delete het volgende:
Is hier iemand telepathisch? Ik schreeuw nu al 15 Min. naar mn beeldscherm:" Brian! het gaat niet om JOU!!", maar dat schijnt niet echt te werken......
Als je van nep houdt wel jaquote:Op woensdag 7 maart 2007 02:17 schreef Hephaistos. het volgende:
Wat een lekker lichaam heeft die Amanda toch....
Geniaal...quote:Op woensdag 7 maart 2007 02:19 schreef Dr_Greene het volgende:
Brainless: "Snap je dat ik niet kan snappen dat jij niet snapt dat ik het niet snap???"
en hoe ga je dat bewerkstelligen dan?quote:Op woensdag 7 maart 2007 02:19 schreef Dr_Greene het volgende:
Brainless: "Snap je dat ik niet kan snappen dat jij niet snapt dat ik het niet snap???"
Hoeft niet perse hoor.quote:Op woensdag 7 maart 2007 02:17 schreef gomi het volgende:
is sylvia boedhist of hindoe ?
als ik haar zo haar praten heb ik t gevoel van wel
"op mijn flikker" begreep ik?quote:Op woensdag 7 maart 2007 02:20 schreef kybe het volgende:
Wat zei Huub nou,Ik kreeg......als ik dronken zou worden?????
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |