Amen.quote:Op woensdag 7 maart 2007 01:52 schreef Judah het volgende:
[..]
Vergelijk dergelijke zaken alsjeblieft niet.
Ga naar bed. Voor jóu is het de hoogste tijd.
Je weet bijna zeker dat dat past.........quote:Op woensdag 7 maart 2007 01:52 schreef spookdiertje het volgende:
[..]
kruip jij lekker in jaaps reet
ik ga er nu een zoekenquote:Op woensdag 7 maart 2007 01:52 schreef GoldenGuy het volgende:
tijd voor nog een kaartje aan syl...
Dat doe ik wel.quote:Op woensdag 7 maart 2007 01:52 schreef Judah het volgende:
[..]
Vergelijk dergelijke zaken alsjeblieft niet.
Ga naar bed. Voor jóu is het de hoogste tijd.
Hehe inderdaad, maar juist door die houding kotst iedereen hem uit. Je zag bij Brian zichtbaar de irritatie over die pafzak, terwijl ie hem nota bene naar de mond probeerde te praten!quote:Op woensdag 7 maart 2007 01:51 schreef Tomsky het volgende:
Brian valt nog wel mee vind ik, hij heeft zijn bedenkingen vanuit zijn familiesituatie, een verkeerde manier van denken, maar wel oprecht.
Jaap is gewoon in en intriest.
Die hele pose straalt uit dat hij hier een kans ziet om erbij te horen oid...
Het heeft iets heel herkenbaars, heel droevig is dat.
Deze jongen moet omringd worden met mensen waarbij hij een persoonlijkheid kan vormen voor zichzelf.
Het lijkt wel alsof hij heel erg loopt te zoeken naar wie hij moet gaan worden, en zich aan elke vorm van aandacht vastklampt.
Hij hoort niet in zo'n huis iig...
jaap is de erger dan die anderen bijelkaar vanavondquote:Op woensdag 7 maart 2007 01:51 schreef in_control het volgende:
Jaap is een overloper door voor het allochtonenkamp te kiezen. Na de oorlog schoren we dit soort mensen kaal...
Terwijl ze eigenlijk al op bed horen te liggenquote:Op woensdag 7 maart 2007 01:54 schreef Pulu het volgende:
Het is altijd opvallend dat na middernacht al die stormfronters zich massaal op andere fora melden
en dan vraag je 12 uur aan...quote:Op woensdag 7 maart 2007 01:46 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Sylvia vertelde dat ze de oogappel van haar vader was![]()
ik ookquote:Op woensdag 7 maart 2007 01:54 schreef LoveProfusion het volgende:
Oh wat erg Syl:( Mijn god..wat is er gebeurt?:(
Ik ben zo verdrietig
yesssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssquote:Op woensdag 7 maart 2007 01:51 schreef LoveProfusion het volgende:
Sylvia haalt het geheime bezoek van Wilgo erbij.
duidelijkquote:Op woensdag 7 maart 2007 01:55 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Sylvia 2 jaar doorgedraaid....door dingen die in het verleden met haar vader zijn gebeurd...
Brian gaat zijn aandacht wel even uitbuiten hoor, hij zal zijn moment wel nemen en een heel betoog geven en wijze levenslessen geven. Dat duurt wel even hoorquote:Op woensdag 7 maart 2007 01:53 schreef koemleit het volgende:
als die Brain nu nog tegen is dan dan dan dan dan dan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |