Dan is Huub de pineut.quote:Op woensdag 7 maart 2007 00:46 schreef Myriam1978 het volgende:
Ze gaat naar huis :'(
Zeur niet vent, dit is waar ze voor koosquote:Op woensdag 7 maart 2007 00:46 schreef Ian_Nick het volgende:
Tijd voor een soundlock op syl
Inderaad, schaamteloosquote:Op woensdag 7 maart 2007 00:47 schreef mootie het volgende:
Dat Syl nu binnen de tijd moet bellen.... schandalig! Ga jullie schamen, redactie!
Ik deed niet zeuren, ik deed voorspellen...quote:Op woensdag 7 maart 2007 00:47 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Zeur niet vent, dit is waar ze voor koos![]()
Niet overleden...Langdurige ziekte...quote:Op woensdag 7 maart 2007 00:46 schreef Kinga het volgende:
Vader overleden?
Dat is het hele idee van het programma...quote:Op woensdag 7 maart 2007 00:47 schreef mootie het volgende:
Dat Syl nu binnen de tijd moet bellen.... schandalig! Ga jullie schamen, redactie!
Kan wel zijn maar dit soort emotionele zware gesprekken mogen ze van mij dichtgooienquote:Op woensdag 7 maart 2007 00:47 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Zeur niet vent, dit is waar ze voor koos![]()
ze had vast ook achter 5 minuten mogen bellen als ze dat nodig had gevondenquote:Op woensdag 7 maart 2007 00:48 schreef Timmie2 het volgende:
vind het eigenlijk triest dat dit gesprek op de streams wordt gezet.
It's all in the game !quote:Op woensdag 7 maart 2007 00:49 schreef PC eend het volgende:
[..]
Kan wel zijn maar dit soort emotionele zware gesprekken mogen ze van mij dichtgooien
Ik ook...ik sluit nu af...quote:Op woensdag 7 maart 2007 00:48 schreef Dutchguy het volgende:
Voel me eigenlijk een soort ongewenste voyeur bij zoveel persoonlijk leed.
Dacht ik ook net aan...quote:Op woensdag 7 maart 2007 00:49 schreef Kaleddis het volgende:
Vader euthanasie ?
Denk dat er ergens nog enige menselijkheid in de redactie zit en dat ze die 12 uur wel krijgtquote:Op woensdag 7 maart 2007 00:49 schreef Casshern het volgende:
owewee als ze die 12 uur niet krijgt!!!!
Dit is wel het echt leven, hoe klote ook.quote:Op woensdag 7 maart 2007 00:49 schreef PC eend het volgende:
[..]
Kan wel zijn maar dit soort emotionele zware gesprekken mogen ze van mij dichtgooien
o er is nog hoopquote:Op woensdag 7 maart 2007 00:48 schreef Sjakie01 het volgende:
Ze heeft et over 12 uur.
En ook xo lief dat de paardjes naar dr hinniken. Syl is echt een topmensquote:Op woensdag 7 maart 2007 00:49 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Kreeg er een brok in mijn keel van.
Dan moeten er echt mensen gemarteld worden!quote:Op woensdag 7 maart 2007 00:49 schreef Casshern het volgende:
En samen komen we door de poortquote:Op woensdag 7 maart 2007 00:50 schreef BBW het volgende:
Als Natasia die 12 uur niet geeft...tjaaa ik weet wel dat ik tot aan de poort kom
Die vraag is de eerste vraag die John de Mol je stelt, waarvoo verlaat je de villa. Ik weet van iemand. die zei: ook al zou mijn vader sterven dan nog niet. waarom...omdat hij wil dat ik verder ga. Ik denk dat Syl hetzelfde denkt.quote:Op woensdag 7 maart 2007 00:48 schreef flubberdewups het volgende:
[..]
Dat is het hele idee van het programma...
Ik zat er net aan te denken.........en dan van Nasty...quote:Op woensdag 7 maart 2007 00:49 schreef Casshern het volgende:
ik ga mee!quote:Op woensdag 7 maart 2007 00:49 schreef Kinga het volgende:
ALS NATASIA HAAR DIT NIET GUNT DAN GA IK HOOGST PERSOONLIJK ERHEEN OM HAAR TE SLAAN
hou ik je aan..quote:Op woensdag 7 maart 2007 00:49 schreef Kinga het volgende:
ALS NATASIA HAAR DIT NIET GUNT DAN GA IK HOOGST PERSOONLIJK ERHEEN OM HAAR TE SLAAN
WTFquote:Op woensdag 7 maart 2007 00:49 schreef Ferdii het volgende:
Syl 12 uur opnemen, niks naar huis
echt een sterke vrouw!
mag ik dan meequote:Op woensdag 7 maart 2007 00:49 schreef Kinga het volgende:
Gaan we samen okay ?quote:Op woensdag 7 maart 2007 00:49 schreef Kinga het volgende:
quote:Op woensdag 7 maart 2007 00:50 schreef BuffyJan het volgende:
[..]
En ook xo lief dat de paardjes naar dr hinniken. Syl is echt een topmens
Dit is waar het 'spel' (beetje ongepast nu) ook over gaat.. helaas.. dat soort dingen kunnen gebeuren weet iedereen die erin komt.. ook al hoop je natuurlijk dat het absoluut niet gebeurt..quote:Op woensdag 7 maart 2007 00:48 schreef Timmie2 het volgende:
vind het eigenlijk triest dat dit gesprek op de streams wordt gezet.
Dat pakte mij ook. Zeker omdat ik ook al een paar keer zo om een paard heb gehangen...quote:Op woensdag 7 maart 2007 00:49 schreef Casshern het volgende:
had ze eigenlijk wel een sterke band met haar vader? syl woont toch al jaren in spanje.quote:Op woensdag 7 maart 2007 00:50 schreef Pulu het volgende:
Ik vind eigenlijk als je vader stervende is dat je niet meer aan DGK zou moeten denken...maar dat is mijn mening...
ze wilt hem gewoon nog spreken voordat hij heen gaat...dat is het belangrijkstequote:Op woensdag 7 maart 2007 00:51 schreef APK het volgende:
[..]
WTF
Als je vader op sterven ligt ga je toch onmiddelijk dat huis uit?![]()
die geven ze wel hoor!!!!!!!!!!1 100%................zo niet kom IK wel over dat hekje.quote:Op woensdag 7 maart 2007 00:50 schreef Casshern het volgende:
ik schop natasia echt helemaal verrot als ze die 12 uur niet krijgt!!!
Nee die geeft ze wel.quote:Op woensdag 7 maart 2007 00:49 schreef Kinga het volgende:
Hier ook, heb het echt te doen met Syl. Als ze blijft ga ik haar een lief kaartje sturen.quote:Op woensdag 7 maart 2007 00:50 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Dit is wel het echt leven, hoe klote ook.
Nu voel ik echte gevoelens
nee dan moeten ze worden afgeschoten als natasia over die keer met wilgo begintquote:Op woensdag 7 maart 2007 00:50 schreef ruby het volgende:
Die 12 uur mogen ze niet weigeren!!!
fysiek geweld? wat dacht je van geestelijk geweld?quote:Op woensdag 7 maart 2007 00:51 schreef ruudpuntenel het volgende:
Als die vuile blablasia trut zometeen gaat zitten slijmen moet ze onmiddelijk die hut uit wegens nodeloos fysiek geweld. En brainless erbij. Godverdomme.
Ik kom je eroverheen helpen..quote:Op woensdag 7 maart 2007 00:51 schreef Villalux het volgende:
[..]
die geven ze wel hoor!!!!!!!!!!1 100%................zo niet kom IK wel over dat hekje.
ff geheel offtopic maar wat heb je veel aan zo'n beestje dan he. Ik ken t gevoelquote:Op woensdag 7 maart 2007 00:51 schreef Veulen het volgende:
[..]
Dat pakte mij ook. Zeker omdat ik ook al een paar keer zo om een paard heb gehangen...
*Pikt een traantje weg*
Het klinkt als een bekende verhaal voor die twee zussenquote:Op woensdag 7 maart 2007 00:51 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Vreemd verhaal dit...vader zal het vermoedelijk niet lang meer maken en ze wil wel in de villa blijven![]()
Misschien omdat het heel herkenbaar voor je is? Voor mij wel tenminste...ik ben blij dat ik nu niet voor haar keuze sta, want ik denk dat ik al buiten het hek zou staan...quote:Op woensdag 7 maart 2007 00:51 schreef Sense het volgende:
ik zit hier gewoon half te janken...![]()
belachelijk eigenlijk, om iemand die je niet kent, in een programma, maar toch..
..daar hebben meisjes soms een ernsitge reden voor...quote:Op woensdag 7 maart 2007 00:54 schreef Myriam1978 het volgende:
my god kom op dit is te intiem
Fuck off!quote:Op woensdag 7 maart 2007 00:45 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
houd je fucking muil klootzak teringlijer
Jij ook!quote:
Wat ben jij een triest figuur.quote:Op woensdag 7 maart 2007 00:52 schreef ROC-belooft-het-u het volgende:
En het gevolg van Den Uyl, die de oh zo zielige negers massaal importeerden uit mededogen, gaat tegen Sylvia's 12 uur voor haar stervende vader tegenstemmen.
Aangenaam, je maakt kennis met de aard van negers: zoveel mogelijk profiteren, zelfs gewetenloos!
[afbeelding]
Tja, met zo'n nickquote:Op woensdag 7 maart 2007 00:54 schreef AutumnTears het volgende:
moet er ook van huilen ..
En daarom mag niemand er iets van vinden?quote:
gozer lul niet zo domquote:Op woensdag 7 maart 2007 00:52 schreef ROC-belooft-het-u het volgende:
En het gevolg van Den Uyl, die de oh zo zielige negers massaal importeerden uit mededogen, gaat tegen Sylvia's 12 uur voor haar stervende vader tegenstemmen.
Aangenaam, je maakt kennis met de aard van negers: zoveel mogelijk profiteren, zelfs gewetenloos!
[afbeelding]
ja niet eens over lullenquote:Op woensdag 7 maart 2007 00:54 schreef Ian_Nick het volgende:
12 uur geven, gewoon nu...
Ben ook erg benieuwd wat ze doen eigenlijkquote:Op woensdag 7 maart 2007 00:54 schreef Torment het volgende:
Als het niet gegund word vind ik dat zeer onmenselijk.
spel of niet...............wegquote:Op woensdag 7 maart 2007 00:55 schreef Charmian het volgende:
ongelooflijk als ze hierover zouden discussieren
LUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUULLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLlquote:Op woensdag 7 maart 2007 00:52 schreef ROC-belooft-het-u het volgende:
[afbeelding]
Jawel, maar het MOET op de streams. Dat hoort ook bij het spel.quote:Op woensdag 7 maart 2007 00:55 schreef PC eend het volgende:
[..]
En daarom mag niemand er iets van vinden?![]()
Regels effe lezen...voor niks mag je de villa uit!!!!!quote:Op woensdag 7 maart 2007 00:54 schreef Adothehague het volgende:
begrijp ik nou dat er toestemming moet geven voor die 12 uur?
even tv maken HOERquote:Op woensdag 7 maart 2007 00:56 schreef Missy_1974 het volgende:
natassssssssss nee pleur op vuile graftak
Ja tuurlijk, dat hoort bij het spel en als iemand dat niet leuk vindt dan kan hij/zij gewoon naar huis.quote:Op woensdag 7 maart 2007 00:54 schreef Adothehague het volgende:
Dat is volgens mij precies waar die rat over nadenktquote:Op woensdag 7 maart 2007 00:54 schreef pronkjewail het volgende:
als iemand nee zegt, valt huub diegene aan
Dat klopt. Unanieme overeenstemming.quote:Op woensdag 7 maart 2007 00:54 schreef Adothehague het volgende:
en BRian?? hij kijkt zo emotieloosquote:Op woensdag 7 maart 2007 00:56 schreef Gert het volgende:
Ze krijgt ze.
jaap zit ook bijna te janken. die zegt echt geen neequote:
de realiteit is dat je dom bentquote:Op woensdag 7 maart 2007 00:56 schreef ROC-belooft-het-u het volgende:
[..]
Realiteit, pavement, realiteit.
HOU JIJ OOK JE SMOELquote:Op woensdag 7 maart 2007 00:57 schreef Ferdii het volgende:
Jaap wil er contact punten voor, dat lijkt me nou echt leuk
JIJ BENT OOK EEN LUUUUUUUUUUULquote:Op woensdag 7 maart 2007 00:56 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
Regels effe lezen...voor niks mag je de villa uit!!!!!
ziek figuur, jij bent nog 100x erger als je echt zo denkt.quote:Op woensdag 7 maart 2007 00:52 schreef ROC-belooft-het-u het volgende:
[afbeelding]
ja maar het is wel goede tv... het is verschrikkelijk... maar het is wel reality... dat we mee ook mee (kunnen) leven... met iemand die we niet persoonlijk kennen... dan is het schijnbaar ook goede tvquote:Op woensdag 7 maart 2007 00:55 schreef Judah het volgende:
Zucht. Wat een ijzige stilte.
Dit is écht reality...
Hoop dat er nu even eens niet aan tv-maken wordt gedacht.
Naja!quote:Op woensdag 7 maart 2007 00:56 schreef Missy_1974 het volgende:
natassssssssss nee pleur op vuile graftak
WEDEROMquote:Op woensdag 7 maart 2007 00:57 schreef Judah het volgende:
GADVERDAMME NATASIA.
Zelf WEER de aandacht willen opeisen door over jezelf te beginnen.
Doe jij even normaal mafkeesquote:Op woensdag 7 maart 2007 00:52 schreef ROC-belooft-het-u het volgende:
[afbeelding]
Anders ga je even op www.stormfront.org spelen.quote:Op woensdag 7 maart 2007 00:56 schreef ROC-belooft-het-u het volgende:
[..]
Realiteit, pavement, realiteit.
dat is niet oprecht als je net nog erover dacht om keet te gaan lopen trappenquote:Op woensdag 7 maart 2007 00:59 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Naja!
Is ze oprecht is het weer niet goed zeker
Hou je kkbek man idioootquote:Op woensdag 7 maart 2007 01:00 schreef T-lex het volgende:
wat is dit voor bullshit...krijgt ze die 12 uur...en wil ze tot het laatste moment wachten zeker...HOE KROM!!!![]()
Sorry hoor maar dit slaat echt nergens op. Ga nog ff afwachten...spring in een auto en pleite...
Juist wel, dit maakt Huub weer een sterker en beter mens.quote:Op woensdag 7 maart 2007 00:59 schreef Mokum020 het volgende:
Huub is zijn excuses aan het maken aan Nasty.........................doe dat nou niet jongen!
oprecht.................ben je voor het eerst hier!quote:Op woensdag 7 maart 2007 00:59 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Naja!
Is ze oprecht is het weer niet goed zeker
ik dus ook nietquote:Op woensdag 7 maart 2007 01:01 schreef Lieve het volgende:
Als ik Sylvia was zou ik geen 12 nachturen gaan. Echt niet!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |