hehe jaquote:Op dinsdag 20 maart 2007 08:57 schreef Frutsel het volgende:
[..]![]()
alleen de luchtdruk he
(die was dan ook erg fout!
)
nog 1 laatste biertje, nou nog 1 laatste biertjequote:Op woensdag 21 maart 2007 12:56 schreef INViCTuS het volgende:
dat heb je vast vaker tegen jezelf gezegd :p ghaha, ik ken het wel dat eventjes...
Hmmzzzz, die excel formules op mijn werkblad worden steeds complexer. Maar je was er al.... die nemen we mee voor de volgende keer.quote:Op maandag 26 maart 2007 14:33 schreef 61neorej het volgende:
Woej voltreffer van windrichting en luchtdruk van mij deze keer.
Voor windrichting is die -1 strafpunt wel eerlijk voor binnen de marge van 1 graad eigenlijk.
Gefeliciteerdquote:Op maandag 26 maart 2007 17:35 schreef 61neorej het volgende:
Minimum iets te laag en zonuren te laag. Had overdag meer bewolking verwacht nog.(zat ook niet ver weg aangezien het hier een groot deel vna de middag zwaar bewolkt is geweest.)
Diegene met de laagste score is de beste weerman..quote:Toevoeging : Er zijn bonuspunten te verdienentemperatuur binnen een marge van 0,1 graad celcius verschil = strafpunt eraf neerslag binnen een marge van 0.1 mm verschil = strafpunt eraf. Zonduur binnen een marge van 0,1uur verschil = strafpunt eraf Windsnelheid binnen een marge van 0,1 m/s verschil = strafpunt eraf Windrichting in graden binnen een marge van 3 graden verschil = strafpunt eraf. Luchtdruk binnen een marge van 1 Hpa verschil = strafpunt eraf
of ze wachten tot het laatste moment.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 21:45 schreef Jodelaar het volgende:
Kan het niet wat langer open? Aanmeldingen nemen af
We doen nog 1 keer 5 dagen, als het niet lukt gaan we over op 3 dagen (= 3 dagen open).quote:Op dinsdag 27 maart 2007 21:45 schreef Jodelaar het volgende:
Als je nou gewoon je voorspellingen even plaatstquote:Op dinsdag 27 maart 2007 21:45 schreef Jodelaar het volgende:
verwachte al dat ik te laat zou thuis zijn, vandaar. Op het moment van posten was ik ergens anders.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 22:14 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Als je nou gewoon je voorspellingen even plaatstdaarnaast weten ze heel goed dat ze de voorspellingen moeten plaatsen, je hebt 2 dagen de tijd hiervoor klaar, 3 dagen open kan, maar komt eigelijk op het zelfde neer, ze wachten op het laatste moment, maar dan vergeten ze het toch weer.
Ik moet alles nog verwerken. Maar ik ben hier nog met een stukje administratie bezig.quote:Op maandag 2 april 2007 10:30 schreef kepler het volgende:
zo op het eerste gezicht heeft Drugshond gewonnen
Diegene met de laagste score is de beste weerman..quote:Toevoeging : Er zijn bonuspunten te verdienentemperatuur binnen een marge van 0,1 graad celcius verschil = strafpunt eraf neerslag binnen een marge van 0.1 mm verschil = strafpunt eraf. Zonduur binnen een marge van 0,1 uur verschil = strafpunt eraf Windsnelheid binnen een marge van 0,1 m/s verschil = strafpunt eraf Windrichting in graden binnen een marge van 3 graden verschil = strafpunt eraf. Luchtdruk binnen een marge van 2 Hpa verschil = strafpunt eraf
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |