Nee. Iemand in de familie denk ik.quote:Op woensdag 7 maart 2007 00:11 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Wat APK zei, misschien uitslag van een test of iets dergelijks. Ik hoop niet dat ze ziek is.![]()
alleen eigenbelangquote:Op woensdag 7 maart 2007 00:13 schreef Ning het volgende:
Dit gaat ernstig fout
Dat roep ik al een uur, dit wordt exit Huub vanavond .......quote:Op woensdag 7 maart 2007 00:13 schreef Ning het volgende:
Dit gaat ernstig fout
Dan zou ze het toch wel vd redactie te horen hebben gekregenquote:Op woensdag 7 maart 2007 00:05 schreef APK het volgende:
Misschien is ze zelf ziek en is het de uitslag van iets?
Eric is een vriend van Huub.quote:Op woensdag 7 maart 2007 00:15 schreef Lieve het volgende:
GA DAAR WEG HUUB. DAAR ZIT GEEN 1 VRIEND VAN JOU! GA WEG!
Ik schat in....vannacht nogquote:Op woensdag 7 maart 2007 00:14 schreef APK het volgende:
Binnenkort gaan er slachtoffers vallen.
khad haar zo bij haar keel gepaktquote:Op woensdag 7 maart 2007 00:14 schreef XiChico het volgende:
Oh, als ik Huub was had ik die hoer zo hard gemept!
Ja sorry hoor, maar er zijn grenzen. Je hoeft niet overal boven te staan.quote:Op woensdag 7 maart 2007 00:15 schreef Ferdii het volgende:
huub zou hier niet op in moeten gaan, hij staat hier boven.
quote:Op woensdag 7 maart 2007 00:15 schreef r3gi3boy het volgende:
Brian: ik wil daar geen woorden aan vies maken"
huub: "aan vies of aan vuil, wat is de uitdrukking brian?"
Brian: "wat jij wil huub"
Huub: "nee wat Nederlands is Brian"
daarom staan ze ook onderaan de popoquote:Op woensdag 7 maart 2007 00:15 schreef Schanulleke het volgende:
Wat een vieze hyena's zijn het toch. Gadverdamme!
Reeds aan het gebeuren.quote:Op woensdag 7 maart 2007 00:16 schreef schatje het volgende:
Dit gaat uit de hand lopen.
Jaap naakt in zijn kots was ook not done.quote:Op woensdag 7 maart 2007 00:14 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Dan zou ze het toch wel vd redactie te horen hebben gekregen
Als het te maken heeft met ziekte en/of overlijden vind ik het sowieso not done om het via een briefje te laten weten
Dit plaatje zegt meer dan DUIZEND COSSEN. Ik kom krachttermen te kort.quote:
Ja hallo, dan moet je niet zo'n huis in gaan he. Alles voor de kijkcijfers, dat hoor je te weten voor je hieraan begint.quote:Op woensdag 7 maart 2007 00:16 schreef Veulen het volgende:
Ik snap iets niet. Waarom gooit de redactie dit er zo in. Als er met natasia ofzo iets is word ze naar achter gehaald. Waarom doen ze dit zo, dit is spelen met mensen en dat vind ik serieus manipulatief. En wat ik ook niet snap is dat ze die brief dan bijna een uur op die mat laten liggen.
Zow, das snel...quote:Op woensdag 7 maart 2007 00:17 schreef IkWeetNiets het volgende:
Sylvia na het lezen van de brief
http://www.youtube.com/watch?v=UFnRsNIMQ9Q
Post-id 47.000.000.quote:Op woensdag 7 maart 2007 00:16 schreef patist het volgende:
oooh huubje blijf ALSJEBLIEFT RUSTIG
Ja, dit is erg misselijk.quote:Op woensdag 7 maart 2007 00:16 schreef Leandra het volgende:
Het is toch niet te geloven dat iemand zo staat te juichen om het intense verdriet van een ander zichzelf een "kindje van God" durft te noemen.
Als de dominee van haar kerk lef heeft zou hij haar nu een briefje sturen dat ze maar een andere kerk moet zoeken.
Gefeliquote:Op woensdag 7 maart 2007 00:16 schreef patist het volgende:
oooh huubje blijf ALSJEBLIEFT RUSTIG
ongeloofelijk als eric nu geen partij kiest dan weet ik het niet meerquote:Op woensdag 7 maart 2007 00:18 schreef kybe het volgende:
Dit trek ik echt niet meer zulke in en in slechte mensen.
Ik raak er opgewonden van..zie mijn spelfoutenquote:Op woensdag 7 maart 2007 00:18 schreef yellowfirst het volgende:
Dat was mama Natatasa..de zorgzame moeder....![]()
quote:Op woensdag 7 maart 2007 00:16 schreef PumaStreamer het volgende:
Zoek jij lekker je eigen zendtijd bolle : Huub!! whaaaaaaaaahaaaaaaaaaaaaaaaa
Gratis ook goed ????quote:Op woensdag 7 maart 2007 00:19 schreef Judah het volgende:
Laten we een nieuwe actie organiseren:
Geld inzamelen om een huurmoordenaar voor Natasia in te schakelen! Wie opent een topic?
Slim toch juist ,...anders blowed die zijn cover als die tegen gaat stemmen later hhahaquote:Op woensdag 7 maart 2007 00:18 schreef Sense het volgende:
Laten ze Huub daar weghalen...dit gaat echt fout.
En waarom doet Eric godverdomme niks???
Ik neem genoegen met een flinke bitch-slap hoorquote:Op woensdag 7 maart 2007 00:19 schreef Judah het volgende:
Geld inzamelen om een huurmoordenaar voor Natasia in te schakelen! Wie opent een topic?
Ik open geen topic maar ik financieer hem welquote:Op woensdag 7 maart 2007 00:19 schreef Judah het volgende:
Ik stort 50 euroquote:Op woensdag 7 maart 2007 00:19 schreef Judah het volgende:
quote:Op woensdag 7 maart 2007 00:19 schreef Judah het volgende:
¤50,- van mij !quote:Op woensdag 7 maart 2007 00:19 schreef Judah het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |