Thanks Torment, dit is wat ik bedoel met samenvatting aan de top van de COS... ik kon nergens een update of streamverslag van de situatie vinden, aan jouw post heb ik tenminste iets.quote:Op woensdag 7 maart 2007 00:09 schreef Torment het volgende:
Waar zou het over gaan? Denk zelf aan een dood van iemand die haar naast staat.
Toen ze de brief kreeg waren Huub en Natasia zeer geïnteresseerd in de boodschap die de brief gaf omdat Sylvia er duidelijk gepikeerd over was. Sylvia liet niets weten. H&N begonnen weer te bekvechten, terwijl Sylvia haar gevoelens probeerde te plaatsen, ze had er duidelijk geen zin in en liep naar boven en vervolgens naar buiten waarna zij haar gevoelens de vrije loop liet gaan. Eric begint al snel te troosten en Huub staat er rustig bij als een gans.
Sylvia trekt zich terug en H&N gaan in een "je moeder" geblaf waar weinig zinnigs uit valt te halen.
Speculaties over de content van de brief hier doen graag, ben zelf wel benieuwd.
Men doet wat men kan doen. :]quote:Op woensdag 7 maart 2007 00:50 schreef Roy_vdm het volgende:
[..]
Thanks Torment, dit is wat ik bedoel met samenvatting aan de top van de COS... ik kon nergens een update of streamverslag van de situatie vinden, aan jouw post heb ik tenminste iets.
Edit: o ik zie dat dit geen COS is. Nou goed, mijn vorige zin geldt dus als ware dit een COS.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |