quote:Op dinsdag 6 maart 2007 23:49 schreef Fikkert het volgende:
kom op eric, in ruil voor een pijpbeurt van brian!!!
Donder toch eens op met die 'de redactie moet dit en de redactie moet dat' reacties.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 23:43 schreef Adothehague het volgende:
De redactie moet ingrijpen dit is niet normaal
Hupert is entertainer, hij is gewoon goed voor het programmaquote:Op dinsdag 6 maart 2007 23:44 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik denk dat het stemmen vóór Huub ook heel veel met de anti-gevoelens voor Brian en Natasia te maken heeft
Dat is voor Eric weer een reden om Huub erin te laten want hij wil Zdngmw eruit.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 23:49 schreef PietjePuk63 het volgende:
Hahaha
Ik ben hier ook zwaar para aan het worden, brodda.
Ik hoor Natasia klaaglijk zeggen dat ze de energie niet meer heeft voor nog een nieuwkomer, en voor ik er erg in heb zit ik hier keihard te schreeuwen: DAN GA JE TOCH LEKKER NAAR HUIS.
misschien is het idd maar beter als Hupert naar huis gaat donderdag...![]()
quote:Op dinsdag 6 maart 2007 23:49 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Okay perfect, kan die drank wat minder voor Huub svp .... hoor hem praten,
die is echt wel dronken hoor :-( Dit gaat fout aflopen, laatste waarschuwing.
quote:Op dinsdag 6 maart 2007 23:49 schreef PietjePuk63 het volgende:
Hahaha
Ik hoor Natasia klaaglijk zeggen dat ze de energie niet meer heeft voor nog een nieuwkomer, en voor ik er erg in heb zit ik hier keihard te schreeuwen: DAN GA JE TOCH LEKKER NAAR HUIS.
er kunnen nog steeds 2 nieuwe in dus natas veel plezierquote:Op dinsdag 6 maart 2007 23:48 schreef Maria44 het volgende:
Natasia: ik heb er geen kracht meer voor als er een nieuwe komt.
Je zag Eric denken: daaaaaagggggg![]()
Dat zei ik net al.............dan blijf ik nog ff....quote:Op dinsdag 6 maart 2007 23:49 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Okay perfect, kan die drank wat minder voor Huub svp .... hoor hem praten,
die is echt wel dronken hoor :-( Dit gaat fout aflopen, laatste waarschuwing.
Dat dacht ik ook...ga je toch lekker naar huis.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 23:49 schreef PietjePuk63 het volgende:
Hahaha
Moet ie voor de lol eens gaan uitrekenen hoe weinig er dan op hemzelf stemmenquote:Op dinsdag 6 maart 2007 23:50 schreef raggende_annie het volgende:
puik rekenwerk van braajen. als er 100.000 mensen kijken stemmen er 450 op hem (doelende op huub)
voeg maar toe aan het lijstje "wat kan braajen niet"
rekenen
bull, hij wil ook de jackpot winnenquote:Op dinsdag 6 maart 2007 23:48 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Eric wil gewoon pakken wat hij kan in de tussentijd, cursussen acteren en lol maken. Hij heeft nooit gehint op het winnen van het spel. Ik geloof er niet in. Daarom denk ik dat Huub weinig van hem te vrezen heeft.
Ik vind het niet meer dan logisch, hij wil ook winnen....quote:Op dinsdag 6 maart 2007 23:50 schreef Adothehague het volgende:
APK die brian is toch nie gezond bezig, wat een etter zeg
Terroristquote:Op dinsdag 6 maart 2007 23:50 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Donder toch eens op met die 'de redactie moet dit en de redactie moet dat' reacties.
Niet tegen jou persoonlijk, maar meer in het algemeen.
ergens in de buurt van -192 stemmenquote:Op dinsdag 6 maart 2007 23:51 schreef Leandra het volgende:
[..]
Moet ie voor de lol eens gaan uitrekenen hoe weinig er dan op hemzelf stemmen![]()
Daarbij kan hij altijd winnen. Ik zie Huub niet als een winnaar. Wel als de allerbeste bewoner! Maar Sylvia is een winnaar. En ik denk.... dat Eric hier heel erg goed uit kan komen! Zijn TV plan zal hem zijn geld wel geven!quote:Op dinsdag 6 maart 2007 23:48 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Eric wil gewoon pakken wat hij kan in de tussentijd, cursussen acteren en lol maken. Hij heeft nooit gehint op het winnen van het spel. Ik geloof er niet in. Daarom denk ik dat Huub weinig van hem te vrezen heeft.
Is dat een verkapte vorm van te zeggen: Je mag me neukenquote:Op dinsdag 6 maart 2007 23:51 schreef CARLAK het volgende:
Brian tegen Eric: "Als je met ons wilt praten neem ons dan apart"!![]()
Ja, en dat Brian stikt in de sperma van Eric.... Oh sorry mijn perverse fantasieen gaan weer met mij op de loopquote:Op dinsdag 6 maart 2007 23:49 schreef Fikkert het volgende:
kom op eric, in ruil voor een pijpbeurt van brian!!!
Bied Brian zijn kont al aan?quote:Op dinsdag 6 maart 2007 23:51 schreef CARLAK het volgende:
Is brian ook para sjiegofreenisch.... ?quote:Op dinsdag 6 maart 2007 23:51 schreef CARLAK het volgende:
Da's toch altijd zo.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 23:47 schreef APK het volgende:
Mensen zitten hier emotioneel dieper in het spel dan de bewoners zelf.![]()
Denk dat daarom huub en syl nog niks gedaan hebben omdat dat wel is echt zou kunnen zijn. ze leren elkaar kennen. dan wel in een gesloten tbs kliniek maar toch.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 23:51 schreef Katewalker het volgende:
Het gesprek tussen Silvia en Huub lijkt nu een beetje zoals Bart en Lesley met elkaar praten..een beetje vaag..elkaar aftasten..niet echt iets zeggen..er een beetje omheen draaien..
Zou het..?...![]()
Ik dacht dat hij zei 'exponent'quote:Op dinsdag 6 maart 2007 23:50 schreef Markeerstift het volgende:
Huub: Ik ben hier een experiment van mezelf
En dat kreng dan zeker met dr nagels krassen in m'n lak maken?? Dat dacht ik toch ff niet, mijn trekhaak is daar te goed voor.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 23:53 schreef Gert het volgende:
Da's toch altijd zo.
Trainers verliezen bij een spannende pot 5 jaar van hun leven, voetballers voetballen gewoon.
Voor de kinderen is de poppenkast altijd veel spannender dan voor Jan Klaassen en Katrijn.![]()
Tegen de tijd dat mensen hier commando's op willen richten om Brian en Natasia uit het huis te sleuren en aan hun trekhaak willen hangen, ga ik me wel eens zorgen maken.![]()
Om gek van te wordenquote:Op dinsdag 6 maart 2007 23:54 schreef FSR het volgende:
!!!!!!! PAK DIE BRIEF NOU !!!!!!
Ja, wellicht maakt de inhoud wel dat hele gesprek met eric overbodig...quote:Op dinsdag 6 maart 2007 23:54 schreef FSR het volgende:
!!!!!!! PAK DIE BRIEF NOU !!!!!!
Lekker zo'n kerel die 's ochtends vroeg opstaat en het kabouter Plop liedje gaat zingen terwijl je zelf je vrije dag hebt en kunt uitslapen...quote:Op dinsdag 6 maart 2007 23:51 schreef snkr-xxx het volgende:
Ik wil dat ze verliefd worden, anders wil ik Huub wel hebben.
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |