A.s. zondag Feyenoord met shirtjes.... Forza Greenequote:Op dinsdag 13 maart 2007 10:06 schreef Chadi het volgende:
Is toch een leuk gebaar vanuit de spelersgroep.
Ik vond het ook leuk om te zienquote:Op dinsdag 13 maart 2007 10:06 schreef Chadi het volgende:
Is toch een leuk gebaar vanuit de spelersgroep.
quote:Op dinsdag 13 maart 2007 11:08 schreef dlebrok het volgende:
[..]![]()
Alsof die Bijlmer-boys wat geven om een teamgenoot.
En Forza Alex ..quote:Op dinsdag 13 maart 2007 10:10 schreef Rekkie het volgende:
[..]
A.s. zondag Feyenoord met shirtjes.... Forza Greene
ze hadden liever "Forza iPod"quote:Op dinsdag 13 maart 2007 11:08 schreef dlebrok het volgende:
[..]![]()
Alsof die Bijlmer-boys wat geven om een teamgenoot.
quote:'Operatie Ajax-aanvaller Leonardo succesvol'
Datum: 12-apr-2007 14:18
Door Mark van den Heuvel
De operatie van Ajacied Leonardo, die in het competitieduel met Heerenveen de kruisband van zijn rechterknie scheurde, is gisteravond succesvol verlopen. “Er is geen bijkomstige schade geconstateerd,” aldus trainer Henk ten Cate. “De knie zag er goed uit, dus ze hebben alleen de kruisband gerepareerd.”
Ach, Alex ging naar de VS. Kanu ging ook naar de VS toen ie bij Inter zat.quote:Op donderdag 12 april 2007 18:41 schreef EnGCatjuh het volgende:
Toch een beetje vreemd om voor een medische ingreep naar Brazilië te gaan... Maar dat zal wel met familie-omstandigheden te maken hebben. Mooi dat het allemaal gelukt is
Luio kennende eerder 14 maanden.quote:Op donderdag 12 april 2007 20:19 schreef Jaggunsu het volgende:
als er verder echt niets aan de hand was zou het wel wat korter kunnen duren misschien
eerder 6 dan 9 maanden...letop begin volgend seizoen is ie er weer bij!
hmm, dat denk ik toch echt niet, volgens mij is ie erg gemotiveerd om snel weer terug te gaan voetballen.quote:
quote:Op zaterdag 14 april 2007 11:36 schreef Pizzakoppo het volgende:
Leonardo komt terug en gaat Ajax de titel bezorgen volgend jaar, mark my words!![]()
Vreet je je woorden volgend seizoen wel op dan als ze geen prijzen hebbenquote:Op zaterdag 14 april 2007 11:36 schreef Pizzakoppo het volgende:
Leonardo komt terug en gaat Ajax de titel bezorgen volgend jaar, mark my words!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |