Vannacht om 3u voelde ik wat lopen.Na ruim een half uur porren en prikken voelde ik beep echter nog niet....
Toen wilde ik eerst weer gaan slapen,maar ik durfde niet,dus heb de vlos gebeld.
Verhaal verteld van bezoek bij de vlos,dat ik nu weer wat verloor en de baby niet voelde...
Zegt ze:Bel je me daarvoor wakker?
Had de neiging m meteen weer neer te smijten.Ja hoor,dacht ik,ik bel een keer
Affijn ze bond wat in en vertelde dat ik tot morgen nog wel wat bloedverlies kon hebben.Als ik weeën kreeg,mocht ik weer bellen.
Eerst dus van boosheid een paar uur wakker gelegen en daarna toch nog 2 uurtjes geslapen.Vanmorgen weer gebeld,kreeg ik het antw.app.Ik mocht alleen met hoge spoed de semafoon bellen.Ja....dááág.....dan bel ik dus gewoon niet.
Belde ze zelf weer terug(die van vannacht)ze hadden net een nieuwe telefoon en ze had t melodietje niet gehoord
Affijn,ze komt dus in de loop v/d ochtend langs om hartje te luisteren en ik moet ff temp.opmeten.
Ik heb echter helaas nog geen weeën
![]()
En als die er voor morgenochtend nog niet zijn,moeten we dus naar het zh,voor inleiding.Heb dus net braaf maar een was erin gedaan en stofzuigen,maar meer dan 2 krampen levert t niet op.Nou ja,de dag is nog lang.Dus,tot zover ff de stand van zaken.
Groetjes,Minoes