Dat was voor de time being. Brian investeerd als pooierquote:
Maar houdt zijn kwakkie voor zichzelfquote:Op dinsdag 6 maart 2007 20:51 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dat was voor de time being. Brian investeerd als pooier
+ de Griekse.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 23:39 schreef fr0x het volgende:
3? hij had tog alleen nena en ehm amanda?
vind nena toch echt wel lekkerderquote:Op woensdag 7 maart 2007 17:25 schreef Fargo het volgende:
[..]
Dat was in ieder geval wel de knapste!
Je kunt net zo goed Anky van Grunsven bellen om even achter Bonfire te gaan staanquote:Op woensdag 7 maart 2007 17:32 schreef markthemen het volgende:
[..]
vind nena toch echt wel lekkerder![]()
Ik vraag me af of Ruud zou neuken wanneer die in De Gouden Kooi de kans zou krijgen.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 20:46 schreef tong80 het volgende:
Dat is toch wat anders dan het knuffelen van Ruud.
ik denk t welquote:Op donderdag 8 maart 2007 03:09 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Ik vraag me af of Ruud zou neuken wanneer die in De Gouden Kooi de kans zou krijgen.![]()
quote:Op dinsdag 6 maart 2007 20:46 schreef tong80 het volgende:
Dat is toch wat anders dan het knuffelen van Ruud.
Hahaha hier precies zo.. Waar praat die knakker over!!???quote:Op dinsdag 6 maart 2007 21:36 schreef Sjakie01 het volgende:
Brian moet eens leren normale zinnen te formuleren. Ik begrijp niks van dat achterlijke gelul van hem.
Geen idee, maar ik neem hem toch niet serieusquote:Op donderdag 8 maart 2007 16:49 schreef sjerren het volgende:
[..]
Hahaha hier precies zo.. Waar praat die knakker over!!???
quote:Op donderdag 8 maart 2007 17:57 schreef pronkjewail het volgende:
Zal die Griekse uitgenodigd en betaald zijn door de redactie? De ruzies daarna waren in theorie een leuke verhaallijn...
Brian is niet alleen een vies,eng smerig mannetje,hij is ook nog zo dom als een varken!quote:Op dinsdag 6 maart 2007 21:36 schreef Sjakie01 het volgende:
Brian moet eens leren normale zinnen te formuleren. Ik begrijp niks van dat achterlijke gelul van hem.
Dat is mij ook volstrekt onduidelijk, maar ieder mag zijn eigen favoriet hebben, al zijn het er denk ik niet zo veel.quote:Op donderdag 8 maart 2007 18:28 schreef patrick37 het volgende:
[..]
Brian is niet alleen een vies,eng smerig mannetje,hij is ook nog zo dom als een varken!
Jongen,jongen wat kan die eikel dom lullen,en altijd maar dat "snap je" achter elke zin
daar word ik gek van.
Ik vind die jongen zo erg,ik begrijp NIET dat er mensen zijn hier op Fok die het voor hem opnemen,
onbegrijpelijk,hoe kan iemand in godsnaam het voor hem opnemen?
En niemand die gewoon zegt "Nee! Ik snap je niet! Je praat veel maar zegt niets! "quote:Op donderdag 8 maart 2007 18:28 schreef patrick37 het volgende:
[..]
Jongen,jongen wat kan die eikel dom lullen,en altijd maar dat "snap je" achter elke zin
Wat een belediging voor de varkens, om Brian net zo dom als een varken te noemenquote:Op donderdag 8 maart 2007 18:28 schreef patrick37 het volgende:
[..]
Brian is niet alleen een vies,eng smerig mannetje,hij is ook nog zo dom als een varken!
daar word ik gek van.
Ik vind die jongen zo erg,ik begrijp NIET dat er mensen zijn hier op Fok die het voor hem opnemen,
onbegrijpelijk,hoe kan iemand in godsnaam het voor hem opnemen?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |